menu icon newsbox tv
    3 סיפורים מיוחדים במינם על משפחות שאוחדו מחדש - ניוזבוקס
     

    3 סיפורים מיוחדים במינם על משפחות שאוחדו מחדש

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    לפעמים משפחות מתאחדות שוב לאחר זמן רב גם ללא התערבות של צופית גרנט. לפניכם רשימה של כמה מקרים כאלו שסיפורם ריגש רבים.

    1. האיש שהחליט לחפש את אימו הביולוגית וגילה שיש לה זקן

    כל אדם שלא פגש את הוריו הביולוגים בטח תהה מי זאת אמא שלו והאם היא כוכבת קולנוע או אולי אשת עסקים ממולחת. במקרה הזה של ריצ'רד לורנס הוא גילה שלאמא שלו, ויויאן ווילר, יש זקן.

    בגיל 33 הוא החליט לחפש אחר הוריו הביולוגים ולאחר זמן מה כשהוא הגיש בקשה ממשרד הפנים הוא גילה שאימו בת ה-62 נמצאה והיא וגם אמא שלה סבלות ממחלה שנקראת 'תסמונת איש הזאב' ומתאפיינת בשיער פנים מוגזם גם אצל נשים. למעשה, אמו נולדה עם איברי רביה גבריים וזכריים והאבא שלה החליט שהוא מעדיף בת והיא עברה ניתוח להסרת האיבריים הגבריים. מאוחר יותר התחיל לצמוח לה הזקן והאבא הרגיש מבויש מביתו המזוקנת אך זה לא מנע בעדו לשלוח אותה למופעי בידור כי מסתבר שיש אנשים שמשלמים כסף כדי לראות נשים מזוקנות והיא הייתה מפרנסת את המשפחה.

    בשנת 1977 בניגוד למה שחשבו הרופאים, הצליחה האם להיכנס להריון וריצ'רד הקטן נולד בניתוח קיסרי. מפעיל מופעי הבידור בהם השתתפה האם לא אהב את הרעיון של הילד הקטן שיסתובב בקרנבל והוא שלח אותו לאימוץ. כשהשנים עברו ניסתה האם לחפש את בנה האובד אך העדיפה לא לפנות לרשויות. בנה לבינתיים גדל במשפחה אומנת ומאוחר יותר התחתן ולקח את שם משפחתה של אשתו.

    2. התאומים הזהים שהופרדו בלידה וגילו לאחר 40 שנה שהם חיו חיים דומים למדיי

    סיפור מדהים ויוצא דופן שהתפרסם בעיתונים רבים בארצות הברית מדבר על שני האחים הללו, ג'ים לואיס וג'ים ספרינגר שהופרדו בלידתם ובניגוד למה שאנחנו רגילים לשמוע בסרטים, אחד מהם לא הפך לטוב וגדל במשפחת נסיכים והשני הפך להיות האח המרושע שמאיים להשמיד את העולם אלא למעשה שניהם עברו מסלולים דומים בחיים. השניים נפגשו ב-9 בפברואר 1979 לאחר 39 שנה שבהם לא ראו אחד את השני וכשזה סוף סוף קרה הם הרגישו שהם מסתכלים במראה.

    לא רק שיש להם את אותו שם פרטי (ולמרות שהם אחים, לא אותו שם משפחה), ולא רק שהם ממש דומים אחד לשני אלא כשהם התחילו לדבר הם גילו שהדמיון בין שניהם פשוט מדהים. לשניהם היה בילדות כלב בשם טוי, שניהם קראו לילדים שלהם "ג'יימס אלן", במשך 4 שנים שניהם בילו בחופשה באותו חוף בפלורידה, שניהם אהבו לשתות אותו דבר, לעשן אותו דבר, שניהם אהבו מרוצי מכוניות ושנאו כדורסל ולשניהם היה תחביב מוזר להכין בובות קטנות במרתף הבית. אפילו רמת המשכל של שניהם והאופי היו מאוד דומים ונראה כאילו היו אותם בני אדם.

    בסופו של דבר, בקץ ימיהם, שניהם מתו באותו היום ומאותה מחלה. מקור

     

    3. הזוג הנשוי שנפרדו נפגשו שוב בטעות לאחר 60 שנה

    לפני 60 שנה בוריס ואנה קוזלוב התחתנו והיו נשואים באושר ועושר במשך שלושה ימים עד שבוריס נשלח להילחם בשורות הצבא האדום. כשהוא סוף סוף חזר, הוא לא הצליח למצוא את אשתו שהוגלתה עם משפחתה לסיביר על ידי משטרו של סטאלין.

    יום אחד, ממש במקרה הם נפגשו בשנית. "חשבתי שהעיניים שלי משקרות לי" אמרה אנה, "ראיתי אדם מוכר מתקרב לכיווני ועיניו בוהות בי. הלב שלי פעם בחוזקה וידעתי שזה הוא. באותו רגע פרצו ממני דמעות של אושר" היא הוסיפה. בוריס בן ה-80 נסע לבית הקברות לקבריהם של הוריו וכשיצא מהמכונית הוא זיהה את אנה עומדת ליד ביתם הישן בו הם גרו לפני שהוא יצא למלחמה. "רצתי אליה וקראתי 'אהובתי, חיכתי לך במשך כל כך הרבה זמן, אשתי, חיים שלי…" מקור

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים