menu icon newsbox tv
    3 סופות חול נוראיות יותר מהאובך שיש לנו - ניוזבוקס
     

    3 סופות חול נוראיות יותר מהאובך שיש לנו

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    ישראל נתונה ביומיים האחרונים למצב מאוד מציק של חול, אבק, אובך וקשיי ראייה ונשימה לא קלים. הרבה אנשים מתלוננים וזה הפך לשיח היום בבית הספר, בעבודה, בצבא ובתקשורת. כולם מדברים עד כמה המצב נוראי ומחכים לרגע שבו זה ייפסק.

    אבל לפעמים אנחנו לא שמים לב שהמצב לא כזה גרוע, זה משהו שמגיע ליום-יומיים ועובר בעוד שבמהלך ההיסטוריה היו מקרים הרבה יותר קשים.

    האמת היא שלא צריך ללכת יותר מדי רחוק, כל שנה יש סופות חול ומדינות רבות סובלות מהן. ארצות הברית, אוסטרליה, סין, ירדן ומדינות ערביות נוספות, אנחנו נכתוב לכם הפעם על 3 מהן, כי על השאר אין יותר מדי מה לפרט מלבד זה שהן היו הרבה יותר קשות משלנו.

    קערת האבק

    קערת האבק או בשמה האחר 'שנות ה-30 המלוכלכות' הייתה תקופה של זמן שבה סופות חול פגעו באקולוגיה ובארכיאולוגיה בארצות הברית ובקנדה במהלך שנות ה-30 של המאה הקודמת. הסופות הגיעו בשלוש פעימות, בשנת 1934, בשנת 1936 ובשנים 1939-1940. הסופות האלו היו קשות ופגעו בחקלאות בצורה קשה עוד יותר. משפחות רבות נאלצו לנטוש את בתיהם ולהגר לקליפורניה ומדינות אחרות.

    ערב הסעודית

    בירת ערב הסעודית 'הותקפה' על ידי סופת חול עוצמתית בשנת 2009 וכל מי שנכנס לתוך הסופה סבל מקשיי נשימה ותנאי ראות כמעט אפסיים. תוך זמן קצר הכבישים היו פקוקים וכל הטיסות קורקעו.

    סופת החול האוסטרלית

    בשנת 2009 סופת חול הכתה את החוף המזרחי של אוסטרליה והיא נמשכה יומיים, מה-22 בספטמבר עד ה-24 בספטמבר. זו הסופה הקשה ביותר שפקדה את את האזור ב-70 שנים האחרונות עד אותה שנה. מזג האוויר באותו הזמן היה מאוד לא שגרתי, זמן קצר לפני שהסופות החלו אוסטרליה סבלה מסופות ברד, גלי חום ושריפות.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים