menu icon newsbox tv
    17 שחקנים שמגלמים גיבורי על שהם יותר גיבורים במציאות - ניוזבוקס
     

    17 שחקנים שמגלמים גיבורי על שהם יותר גיבורים במציאות

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    במשך שנים אנשים אמרו שהם רוצים להיות גיבורי על ממש כמו בסרטים או בחוברות הקומיקס, אך השאיפות שלנו אולי צריכות להשתנות ולקחת דוגמא מהאנשים האלה, שלמרות שהם מפורסמים ויש להם כנראה לוח זמנים צפוף מאוד, מפנים את הזמן המועט שיש להם לעצמם כדי לעזור ולתרום. קראו על 16 גיבורי על שבמציאות הם גיבורים לא פחות.

    רוברט דאוני ג'וניור

    כריס פראט

    ברגע שחשבתם שאתם לא תוכלו לאהוב את כריס פראט יותר, אנחנו מפתיעים אתכם ומספרים לכם שהבן אדם נשמה, הוא הולך באופן קבוע לבתי חולים ברחבי ארצות הברית ומשמח ילדים חולים.

    כריס אוונס

    כריס אוונס, בדומה לכריס פראט גם כן מבלה הרבה בבתי חולים לילדים. לאחרונה הוא אפילו עזר לאסוף 27 אלף דולר לאחד מבתי החולים בהם ביקר.

    כריסטיאן בייל

    כשארע מסע ההרג בקולנוע בקולורדו ביום בו הוקרן הסרט "האביר האפל", האביר האפל, הלא הוא באטמן הלך לעזור בעצמו לאלו שנפצעו. כריסטיאן בייל ביקר כל אחה"צ למרות לוח הזמנים העמוס שלו את הפצועים, הרופאים ואת הצוות שנקרא לאירוע (והוא אף התעקש שהמדיה לא תצלם את הביקור שלו). בייל גם ידוע כאחד שמבקר בבתי חולים ברחבי המדינה ויש אפילו ילד שחלה בסוג של לוקימיה נדירה שטוען שמצבו החל להשתפר לאחר הביקור של בייל.

    כריסטופר ריב

    סופרמן המקורי, כריסטופר ריב נפצע בתאונה בשנת 1995 וכתוצאה מכך נותר משותק מהצוואר ומטה למשך שארית חייו. מקרה זה עורר אותו להקים קרן למחקר פגיעות עמוד שדרה, שלמרות מותו של ריב בטרם עת, ממשיך לפעול ולעזור למשותקים עד היום.

    יו ג'קמן

    וולברין, הדמות שמשתדלת לא להפגין יותר מדי רגשות לזולת משוחקת על ידי יו ג'קמן שהוא כנראה ההיפך הגמור ממנו שמראה לתרום לצדקה ולעזור לכולם. לאחרונה הוא אפילו שאל את העוקבים שלו בטוויטר למי לתרום 100 אלף דולר ועורר כבוד בקרבם.

    ג'ורג' קלוני

    אנשים פחות זוכרים את ג'ורג' קלוני בגלל תפקידו כבאטמן אך זה לא מונע בעדו להיות גיבור אמיתי. ג'ורג' קלוני ממש פעיל בתחום הצדקה ושמירה על זכויות האדם. הוא תורם ליותר מ-35 ארגוני צדקה באופן קבוע והוא גם מייסד הארגון Not On Our Watch שמטרתו להגן על אוכלוסיות שסובלות מרצח המוני.

    אנדרו גארפילד

    הוא לא ספיידרמן המופלא, הוא גם בחור צעיר ונפלא שהצליח להשתמש בהצלחה שלו בגיל צעיר למטרות טובות. הוא הצליח לארגן תרומות של אלפי דולרים לילדים שצריכים זאת והוא מבקר בבתי ספר ללא מטרות רווח כשהוא לבוש בחליפת איש העכביש.

    מארק רופאלו

    הענק הירוק עם הלב הענק הצליח בכוחות עצמו בלבד לארגן יותר מ-182 אלף דולר לצדקה לארגון שדואג לבני אדם במקומות מועטי מים לשתייה.

    כריס המסוורת'

    הוא לא רק משחק את האל ת'ור, אלא הוא גם אבא דואג שלאחרונה הפך לדובר ארגון צדקה אוסטרלי למען ילדים שסובלים מאלימות במשפחה.

    סקרלט ג'והנסון

    כשהיא לא מכסחת לאנשים את הצורה, עוסקת 'האלמנה השחורה' בצדקה ב-28 הארגונים בהם היא תומכת. לאחרונה היא אפילו קיבלה אות הערכה על וותק של 8 שנים בארגון צדקה שנלחם בעוני העולמי.

    הנרי קאביל

    גם סופרמן החדש דואג להציל את העולם בדרכו שלו ולאחרונה עזר לגייס 20 אלף יורו לארגון צדקה.

    ריאן ריינולדס

    למרות אישיותו המשעשעת ועצם היותו משחק גיבורי על עם הומור רב (הפקח הירוק ודדפול) הבחור די רציני ואף חבר בצוות ההנהלה של קרן מייקל ג'י פוקס למען חולי פרקינסון. אם זה לא מספיק, הוא ואשתו מבלים לא מעט זמן בביקור חולים ונשים לאחר לידה.

    בן אפלק

    הוא היה בעבר דרדוויל אבל בקרוב תראו אותו כבאטמן. הבן אדם תורם לצדקה ממש לא מעט ואפילו אזור שלם בויקיפדיה באנגלית שלו עוסק בכך.

    סת' רוגן

    כשהוא לא משחק סטלן בסרט קומדיה טיפשי או שהוא לא משחק את הצרעה הירוקה משתדל סת' רוגן לקדם ארגון צדקה אותו הוא עזר להקים שמבקש לעורר מודעות לאלצהיימר בקרב הצעירים.

    אלק בולדווין

    רוב האנשים שוכחים שאלק בולדווין שיחק את 'הצל' בסרט בשנת 1994, אבל אולי זה בצדק כי אלק בולדווין שיחק בהמון סרטים טובים ביכולת משחק מדהימה. לא רק זאת, שהוא תורם לא מעט כסף (המון!) וזמן לצדקה ואף מתנדב בארגונים כמו PETA בהגנה על בעלי חיים.

    גבריאל מאכט

    מי שמגלם את 'הספיריט' לאחרונה הצטרף לארגון שנועד לעזור ולשקם את העיר אורמוק שהושחתה על ידי הסופה יולנה שבפיליפינים.

     

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “17 שחקנים שמגלמים גיבורי על שהם יותר גיבורים במציאות”

    השאר תגובה

    שיתופים