menu icon newsbox tv
    15 דברים מעצבנים שקורים בתחבורה ציבורית - ניוזבוקס
     

    15 דברים מעצבנים שקורים בתחבורה ציבורית

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    מבחינת תחבורה ציבורית, רכבות הן הדרך העדיפה על רבים להגיע ממקום למקום ברחבי הארץ. הן מהירות ונוחות יותר מאוטובוסים, הן (אמורות להיות) מדוייקות יותר והן נראות יותר מודרניות וחדשניות. גם אוטובוסים לא כאלה רעים ולפעמים הנסיעה בהם נוחה ומגיעה לכל מקום קרוב לבית שלכם. אבל מה שכן, לא חסרים מקרים בהם נסיעה בתחבורה ציבורית הופכת לסיוט. לא נעים להיות ברכבת או אוטובוס הומי אדם כשכולם מזיעים וצפופים, ואנשים מוזרים עושים בה דברים מוזרים. אז הכנו רשימה של הדברים הכי מעצבנים שעלולים לקרות לכם בתחבורה ציבורית.

    1. אתה תצפה באדם אוכל במרחק של פחות ממטר מהפנים שלך

    לא לכולם יש את הנימוסים שלכם ויש אנשים שלא לוקחים בחשבון שפתיחת קופסה עם טונה או משהו מסריח אחר או לעיסה של אוכל בקולניות ובגסות במושב שלידכם זה דבר די מטריד.

    2. אתם תאלצו לסבול אנשים מזיעים

    זה קורה בעיקר לאנשים הנמוכים שנאלצים לבלות זמן לא מבוטל מתחת לבית שחי של נוסע אחר. ולצערנו לא כולם שמעו על נפלאות הדאודורנט ובמוקדם או במאוחר אתם תיתקלו באדם כזה ללא יכולת לזוז.

    3. אתם תיפלו

    עמוס, אין מקום, ואתם נאלצים לחפש משהו להחזיק בו במהלך הנסיעה בחוסר נוחות. לפעמים הרגע הבודד שבו אתם לא מחזיקים בכלום עלול להיות הרגע בו הנהג יחליט להפגין את יכולות העצירה המדהימות שלו ואתם תאלצו להימרח על שמשה של חלון או חמור מכך, על איזו אישה מבוגרת שתתקשה להבין את מלמולי ההתנצלות שלכם.

    4. אתם תאבדו את הכרטיס שלכם

    התקף הלב הקטן שקורה לחיילים שלרגע חושבים שהם בלי כומתה יכול לקרות גם בנסיעה ברכבת כשהם חושבים לרגע שהם איבדו את הכרטיס. רק החכמים ואלו שהתרגלו למדו כל מיני טריקים ומקומות מיוחדים לשים בהם את הכרטיס כגון בחוגר או בשרוול החולצה.

    5. אתם תאבדו משהו אחר

    זה גם משהו שעלול לקרות כמעט לכל אחד. במהלך חייכם תסעו בכמות לא מבוטלת של אוטובוסים ורכבות וסביר להניח שבאחת הפעמים אתם תשכחו משהו קצת יותר משמעותי מכרטיס. זה יכול להיות הטלפון, הארנק, המפתחות, שקית עם דברים ואפילו בגד. לפעמים החפצים האבודים חוזרים לבעליהם, אבל לצערנו, לפעמים גם לא.

    6. אתם תגלו שמישהי שאתם לא מכירים שונאת מישהי אחרת שאתם לא מכירים

    שיחות של אנשים אחרים ברכבת עלולות להיות קולניות מאוד, בין אם השיחה מעניינת ובין אם לא. אם אין לכם משהו אחר לשמוע במהלך הנסיעה אתם עלולים להיכנס לתוך השיחה כמו לתוכנית רדיו ולשמוע דברים שלא יועילו ולא ישפיעו עליכם בשום צורה ברגע שתצאו מהדלת, הרי איך תמשיכו את חייכם אם לא תדעו שסיגל כועסת על שרון בגלל שהיא מדברת עם ליטל על שרית?

    7. אתם תרגישו אי נעימות

    יש משהו יותר מביך מאשר לעמוד לצד זוג שמתחיל לצרוח אחד על השני בציבור? אנחנו לא מצאנו. הויכוח יכל להתחיל בכלל בבית אך הרכבת או האוטובוס עושים את שלהם ומוציאים מהאנשים את הדברים העמוקים ביותר מליבם – הרי מי לא חושב שהזמן המתאים ביותר לריב הוא הנסיעה ברכבת? הויכוח הקולני הזה יכול להיות לא רק בין בני זוג אלא גם בין שני חברים או אנשים שלא מכירים אחד את השני בגלל איזה משהו שטותי. מה שכן, תמיד יהיו את אלו שיושבים בצד ומרכלים עם היושבים לצידם "היא צודקת לחלוטין, זה לא יפה מה שהוא עשה…"

    8. אתם תירדמו על מישהו או שירדמו עליכם

    חוץ משינה על דלתות האוטובוס, שינה על אנשים אחרים זו דרכו של עולם. זה גם יקרה לכם מתי שהוא, אנשים יכולים להיות עייפים במהלך כל שעות היום, לא רק בלילה. ומה לעשות שאין דבר רך ונעים בתחבורה הציבורית כמו כתף של אדם אחר שאתם לא מכירים? במקרים קיצוניים אתם אפילו תזילו טיפה ריר על אותו אדם, נעים כמה שזה לא יהיה. היתרון היחיד הוא שסביר להניח שלא תיראו את האדם הזה יותר לעולם. כרית חד פעמית.

    9. אתם תפספסו את התחנה שלכם

    יש ימים שפשוט לא מסתדרים. לא משנה אם זה בגלל שנרדמתם, הייתם עסוקים או שסתם דמיינתם לעצמכם את הויכוח הדימיוני שככל הנראה ניצחתם בו. אם מדובר בתחנה עירונית שאחריה יש תחנה קרובה אחרת – זה לא כזה גרוע. אבל כשאתם ברכבת ואתם שומעים "התחנה הבאה – ירושלים" יש לכם סיבה טובה להילחץ.

    10. אתם תצטרכו לקום לאנשים אחרים

    שלא תבינו לא נכון, אין כל רע בלקום לאנשים אחרים באוטובוס בין אם מדובר בנשים בהריון ובין אם מדובר בנכים או מבוגרים. החלק הקשה בסיפור הוא המקרים בהם אישה בהריון עומדת לידכם ואתם בכלל לא שמים לב אליה עד שכל האוטובוס נועץ בכם את העיניים. במקרים חריגים אחרים אתם תשבו ליד אדם מבוגר שיחסום את היציאה שלכם לקום ולתת למישהו אחר לשבת במקומכם, להטריח אדם מבוגר אחד בשביל אדם מבוגר אחר עלול להיות קצת לא נעים.

    11. אתם תבהו באנשים

    התחבורה הציבורית היא המקום המושלם להעסיק את המוח שלכם בדברים אחרים ולא רלוונטים. לפעמים העיניים שלכם יטיילו על פני נוסעים אחרים ואתם עלולים להשהות אותם על אנשים מסויימים קצת יותר זמן מהרגיל. ומה לעשות שהמקום המושלם בשביל סטוקרים קריפים זו התחבורה הציבורית?

    12. אתם תאלצו להתמודד עם בחירות כסא קשות

    אנשים אולי לא יודו בזה, אך החישובים המהירים שעוברים לנו בראש ברגע שאנחנו נכנסים לאוטובוס מלווים בסריקה מהירה של כל הכסאות הריקים ודירוגם על סמך האנשים שנמצאים לידם. על יד מי אתם מעדיפים לשבת, על יד האדם השיכור שמדבר עם אנשים שהוא לא מכיר או על יד החיילת שחושבת שזה זמן מעולה לתסרוקת? האישה המבוגרת שהסלים הכבדים שלה נמצאים על המושב או הסטודנט שכנראה ישפוך עליכם אייס קפה מתי שהוא בדרך? את כל המידע הנ"ל אנחנו מצליחים לאסוף בתוך שניות בודדות ולבצע את ההחלטה שתלווה אתכם במהלך הנסיעה.

    13. אתם תצטרכו ללכת לשרותים

    עזבתם את הבית כשהרגשתם שאתם מוכנים לנסיעה הארוכה בתחבורה הציבורית? הגיע הזמן שיהיה לכם את הצורך העז לגשת לשרותים. אבל מה לעשות שאין שרותים באוטובוסים או שהשרותים ברכבת תפוסים כבר שעה על ידי אדם מסכן אחר. כל מה שנותר לכם לעשות הוא לשלב רגליים ולהתפלל.

    14. אתם תבזבזו תזמן בגלל שטויות

    תקלות קורות בין אם אתם תרצו ובין אם לא. במהלך חייכם כנראה יצא לכם להיכנס לאוטובוס שיתקלקל במהלך הנסיעה או שתהיו ברכבת שלא זזה כבר יותר מדי זמן ולא תבינו למה. מה שעלול להשתבש – בסופו של דבר ישתבש.

    15. אתם תאחרו

    אני צריך להסביר?

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים