menu icon newsbox tv
    12 פציעות הכדורגל החמורות ביותר - ניוזבוקס
     

    12 פציעות הכדורגל החמורות ביותר

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    משחק הכדורגל הוא לא משחק אלים במיוחד, אבל לפעמים גם במשחקים לא אלימים יש פציעות ולפעמים הן פציעות חמורות מאוד. הכנו רשימה של הפציעות החמורות ביותר בתולדות הכדורגל. הרשימה לא כוללת את כל הפציעות החמורות אלא 12 בלבד, והיא גם לא כוללת מקרים שהסתיימו במוות (מקרה אחד כזה הוזכר פה). זהירות! חלק מהתמונות קשות לצפייה!

    אדוארדו דה סילבה

    במהלך משחק בשנת 2008 השחקן אדוארדו דה סילבה עבר תיקול קטלני על ידי המגן מרטין טיילור. כתוצאה מהתיקול שבר שחקן ארסנל את השוקית (העצם שליד השוק) השמאלית שלו ועיקם את הקרסול. לאחר שנה שלמה של החלמה הוא חזר לקבוצתו.

    דיוויד בוסט

    במהלך משחק באפריל 1996 השחקן דיוויד בוסט התנגש עם השחקן דניס ארווין. הפגיעה הייתה כל כך קטלנית שרגלו נשברה והעצם חדרה מהעור וגרמה לכך שגם דם רב ניתז החוצה. הוא סבל משברים חמורים בשוק ובשוקית ונשללה ממנו האפשרות לשחק כדורגל מקצועי יותר לעולם. השוער של מנצ'סטר יונייטד, פייטר שמייכל, היה עד להכל ונזקק לייעוץ פסיכולוגי לאחר מכן.

    קיירון דייר

    השחקן הימני בתמונה, קיירון דייר סבל מפגיעה כתוצאה מכך שהשחקן השמאלי בעט ברגל שלו במקום בכדור. רגלו נשברה ב-2 מקומות והוא נדרש להפסיק לשחק כדורגל במשך כשנה.

    פרנצ'סקו טוטי

    ב-19 בפברואר 2006 בזמן ששיחק באליפות איטליה נגד אמפולי סבל טוטי מפגיעה רצינית ברגל. הוא שבר את השוקית השמאלית שלו ואחת הרצועות שלו ברגל נקרעה. הוא נלקח משם לבית החולים שם עבר ניתוח מסובך שהציל את רגלו.

    ג'ייקוב אולסון

    השחקן ג'ייקוב אולסון סבל מכמה פגיעות חמורות ברגלו השמאלית וכתוצאה מכך הוא נזקק לזמן החלמה של 6 חודשים.

    איוולד לינין

    הפגיעה הקטלנית של איוולד לינין קרתה בגלל תיקול של שחקן יריב במהלך משחק בשנת 1981. בשניות שלאחר הפגיעה היה לינין בשוק ולמרות שרגלו נפתחה לגמרי הוא מיהר לעבר המאמן של הקבוצה היריבה שהאשים אותו בכך שהוא שיחק באופן נוקשה. לינין נזקק ל-23 תפרים ולמרות שהפגיעה נראית קשה מנשוא, הוא חזר לשחק לאחר 17 יום בלבד.

    הנריק לארסון

    הנריק לארסון שבר את רגלו בשנת 1999. אנשים ניבאו שלאחר ששבר את רגלו השמאלית בפציעה כה חמורה תיגדע גם הקריירה שלו אך הוא חזר לשחק לאחר 8 חודשים.

    לוסיאנו אלמיידה

    שחקן הכדורגל הברזילאי סבל מפגיעה חמורה בשנת 2007. במשך 5 חודשים לאחר מכן הוא נאלץ להמתין להחלמה מלאה.

    איניגו דיאז דה סריו

    בשנת 2008 השחקן הספרדי איניגו דיאז דה סריו נפצע בצורה מורה לאחר שהתנגש עם השוער של הקבוצה היריבה. הוא שבר את השוקית והשוקה אך לאחר ניתוח מוצלח הוא החל להחלים. שנה לאחר מכן הוא כבר חזר למגרש.

    לוק ניליס

    4 דקות מהפתיחה של המשחק סבל ניליס משבר בברך לאחר שהתנגש עם השוער היריב, ריצ'רד רייט. כתוצאה מהפגיעה הקשה, בספטמבר 2000 הוא נאלץ לפרוש מקריירת הכדורגל.

    ג'יבריל סיסה

    בתמונה הקשה הזאת רואים בבירור את רגלו השבורה של סיסה לאחר שתוקל על ידי המגן היריב בשנת 2006. בגלל פציעה זו, בתקופת ההחלמה, החמיץ סיסה את ההזדמנות להשתתף עם קבוצתו בגמר המונדיאל.

    אדגר אנדרדה

    במהלך משחק ביוני 2007 השחקן המקסיקני אדגר אנדרדה סובבל את הקרסול ורק לאחר חודשים רבים של החלמה הוא יכל לשוב לשחק.

    בונוס: רפי דהאן

    כדי להכניס נציג ישראלי לרשימה הוספנו את רפי דהאן (רפי דהן) לבקשת הגולשים. במהלך משחק שהתרחש בשנת 2014 תיקל השחקן ראיוס את רפי דהאן ושבר את ברכו. כתוצאה מכך נאלץ רפי דהאן לפרוש מקריירת הכדורגל בגיל 25.

    מני לוי

    החלטנו לא להכליל את המקרה של מני לוי ברשימה בגלל שהמקרה שלו שונה מהמקרים המופיעים פה, וגם בגלל שכבר כתבנו על המקרה בכתבה על אסונות הספורט הישראלים.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים