menu icon newsbox tv
    11 דברים ש'בחזרה לעתיד 2' צדק לגביהם, או שלא - ניוזבוקס
     

    11 דברים ש'בחזרה לעתיד 2' צדק לגביהם, או שלא

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    ההערצה של טרילוגיית 'בחזרה לעתיד' לא נגמרה עדיין, הסרט הראשון והמדהים יצא בשנת 1985 והסרט השני בשנת 1989 ובו בעזרת רכב מיוחד הצליחו לנסוע לעתיד הרחוק והמופלא של שנת 2015. אבל רגע, זה השנה! מעניין במה היוצרים של הסרטים צדקו ובמה הם טעו באשר לכל מה שהם חשבו שיקרה השנה.

    נוסטלגיה של שנות ה-80 ✅

    באשמתם או לא, כשהם חשבו על העתיד שצפוי להיות בשנת 2015 הם לא באמת הצליחו לצאת מהחשיבה של שנת 1989 והכל נראה מאוד אייטיז. מה שקורה בפועל בשנת 2015 הוא שהרבה אנשים אוהבים להיזכר באותן שנים נפלאות וחנויות, סדרות, סרטים ושלל אלמנטים מודרנים אחרים מנסים לשחזר את שנות ה-80. אז אין ספק שגם אם זה לא היה התיכנון שלהם, בזה הם קלעו.

    מזל"טים מל"טים וכו' ✅

    בסרט המדובר ראו מעין מזל"ט שיוצא לטיול עם כלב בעזרת רצועה. האינטלגנציה המלאכותית של הרובוט נראית שעובדת היטב בסרט ואפשר לומר שזה גם עובד היום. אמנם אל הגענו לשלב שהם מוליכים את הכלבים שלנו בפארק, אבל בהחלט ניתן לראות דברים כאלו בצבא ובשלל פיתוחים חדשניים כמו רכבים אוטומטיים ללא נהג ודברים דומים.

    סרטי המשך ✅

    מה זה השלט המוזר הזה עם הכריש אתם שואלים? זהו סרט ההמשך של 'מלתעות' – 'מלתעות 19'. אז אמנם לא הגענו לסרט כזה, אבל בהחלט ניתן להבחין בחידושים רבים משנות ה-80 וה-90 שהגיעו לתקופתנו. בעוד שפארק היורה, קראטה קיד וזיכרון גורלי זכו לחידושים, אנחנו ממשיכים לצעוד קדימה לעבר מלחמת הכוכבים וסרטים נוספים.

    אופנה ✅

    למרות שהסרט טעה לא מעט באופנה, הוא גם צדק לא מעט לגבי האופנה של שנת 2015. נעלי הסניקרס העתידיים שמופיעים שם כבר זכו ליצור ושיווק וכך גם עוד שלל דברים אופנתיים כמו תיקי הגב והדוקרנים המוזרים שיש אנשים שמסתובבים איתם. נסו אתם לנחש את האופנה של 2040 ונראה עד כמה תהיו קרובים.

    מסכי טלוויזיה שטוחים✅

    אם ראיתם את הסרט לאחרונה, ייתכן שלא התרשמתם מהטלויוזיה השטוחה שיש להם על הקיר, אבל לאותה שנה זה היה דבר מאוד מוזר. הטלוויזיה דומה מאוד לטלוויזיות השטוחות והדקות שיש היום ואפילו אפשר לערוך שם שיחות וידאו בין אנשים – ממש סמארט TV משנת 1989. נהיה חייבים לציין שהממשק עצמו קצת פחות מרשים.

    מכוניות מעופפות ❌

    מכוניות מעופפות נמצאות בכל מקום בסרט ולמעשה יש היום כמה אב-טיפוסים למכוניות דומות ברחבי העולם שמחיר הפיתוח של כל אחת מהן הוא לא מעט מיליוני דולרים. למען האמת, עדיף שימשיכו לעבוד על מכוניות אוטומטיות לפני שעוברים למכוניות מעופפות אוטומטיות.

    הולוגרמות ✅

    בסרט ניתן לראות בבית הקפה הולוגרמה מקרטעת של מייקל 'גקסון. זה מדהים מאוד במיוחד לאור העובדה שטקס פרסי המוסיקה בשנת 2014 הופיעה הולוגרמה של מייקל ג'קסון שרקדה על הבמה. בשנת 2012 גם טופאק הופיע כהולוגרמה בהופעה ביחד עם סנופ דוג. הולוגרמות נוספות נמצאות בכל מיני מקומות בעולם ובמוזיאונים, אפילו בארץ.

    מי שרוצה לצפות בהולוגרמה האמיתית של מייקל ג'קסון 5 שנים לאחר מותו.

    הוברבורד ✅

    סקייטבורד נשאר פופולרי מאוד גם בימינו אבל ההוברבורד שנראה בסרט הוא הסקייטבורד המעופף שכולנו חלמנו לראות. והאמת היא שבשנים האחרונות ראינו לא מעט סוגים שונים של הוברבורדים. החל מהאיש הקנדי שהצליח לחצות 276 מטרים מעל אגם בעזרת ההוברבורד שהכין ועד ההוברבורד של לקסוס שלא ברור עד כמה הוא זהה במציאות כמו שהוא בפרסומות.

    ארוחות מיידיות ❌

    בסרט אחת הדמויות מכניסה חתיכה קטנה של בצק לתוך מכונה ותוך כמה שניות פיצה ענקית ומגרה יוצאת. תמיד חלמנו על מדפסת של אוכל אבל זה כנראה לא קרה עדיין. אם כי יש לא מעט מכונות אוטומטיות שעושות דברים מרשימים לא פחות בכל רחבי העולם אבל עדיין לא הגענו לפנטזיה המושלמת.

    משחקים בעזרת המחשבה ❌

    מרטי הצליח להפגין יכולות מרשימות במשחק ארקייד עתיק. הילדים הקטנים המופתעים לא ידעו שפעם היו משתמשים בידיים ומבחינתם זה היה צעצוע של תינוקות. כשמסתכלים על המציאות, למרות שהקונסולות והטכנולוגיה עשו חתיכת דרך, בקרים וג'ויסטיקים, או יותר נכון הידיים שלנו, עדיין משמשים כחלק עיקרי במשחקים.

    משקפי מציאות מדומה ✅

    ושוב פעם הסרט הצליח לחזות את זה בגדול. משקפי המציאות המדומה שמופיעים בסרט נראים כמו צעצועים למען האמת, אבל אין ספק שהיום אנחנו כבר רואים מוצרים אמיתיים שמבצעים את הדברים שלא האמנו שנגיע אליהם כל כך מהר. משקפי גוגל עושים עבודה טובה והמשקפיים של מייקרוסופט גורמים לנו להזיל ריר. הם כבר פה!

    אנחנו בטוחים שיש עוד לא מעט דברים מגניבים שתיכננו לנו אי שם בשנת 1989 ואם מצאתם עוד כאלה, שתפו אותנו בתגובות.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “11 דברים ש'בחזרה לעתיד 2' צדק לגביהם, או שלא”

    השאר תגובה

    שיתופים