menu icon newsbox tv
    10 תמונות ויראליות שעבדו על כולם - ניוזבוקס
     

    10 תמונות ויראליות שעבדו על כולם

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    ברגע שיש תמונה ממש מוצלחת באינטרנט, סביר להניח שהיא תהפוך לויראלית ותוך זמן קצר כולם ישמעו וידברו עליה. לפניכם רשימה של כמה תמונות שקרה להן בדיוק אותו דבר – אך למעשה הן היו שקר מוחלט.

    1. ההתנקשות בג'ון קנדי

    רבים האמינו לכך שזו התמונה מהרגע בו הנשיא האמריקאי ג'ון פיצג'רלד קנדי נרצח, אך מי שצפה בסרטון הרצח המקורי יודע שלא היה אף אחד בכלל קרוב למכונית וזו למעשה תמונה שנוצרה רק בשנת 1977 כחלק מסרט טלוויזיוני.

    2. פרמידת העננים

    גם התמונה הזאת הצליחה לעבוד על לא מעט אנשים באינטרנט שהאמינו שזו למעשה תופעה אמיתית שקרתה. אבל לא, אמנם רק הענן התחתון היה אמיתי אך כל השאר זויפו בפוטושופ בצורה די גרועה.

    3. מגזין משנת 1955

    תמונה שפורסמה ברשת שנראית בצבעים שמתאימים לאותם שנים ובה מתוארת המצולמת כהגדרה של גוף מושלם של אישה משנת 1955 במגזין 'טיים'. למעשה, התמונה צולמה בשנת 2004 והמצולמת היא אריה ג'ובאני.

    4. האח הגדול

    מי שכתב את הספר 1984 שדיבר על כך ששום דבר לא מתחמק מעיניו של האח הגדול היה ג'ורג' אורוול, מה שאירוני הוא שתמונה שהופיעה באינטרנט הציגה מצלמה 'נסתרת' מחוץ לביתו. מיותר לציין שזה זיוף.

    5. שרה פיילין

    האמריקאים ברשת התלהבו כשראו את התמונה הזאת של הפוליטיקאית האהובה עליהם בבגד ים ועם רובה ציד בידיה, אך למעשה זו תמונה של בחורה אחרת שראשה של פיילין הודבק עליה בפוטושופ.

    6. ילד סורי

    דבר שדווקא מתאים לפלסטינים לעשות הוא לצלם תמונות של ילדים מסכנים שהוריהם מתו. במקרה הזה דובר על ילד שהוריו נהרגו בקרבות שהיו בסוריה לפני כמה שנים (ונמשכים עדיין). אך אם דאגתם, לילד ולהורים שלום, הצילום הוא רעיון של הצלם עבדול עזיז והוא מציג את הקשר ההדוק בין ילד להורים.

    7. גזענות במקדונלס

    שלט בכניסה למקדונלס לכאורה דרש מלקוחות אפרו-אמריקאים לשלם מיסים של 1.5 דולר על כל קניה מהסיבה שהיו לא מעט מעשי שוד לאחרונה. מיותר לציין שזה זיוף ומי שניסה להתקשר למספר למטה לא הגיע למקדונלס.

    8. מחאה מוצדקת

    תמונה תמימה של מפגינים שמרגישים מופלים לרעה נערכה בפוטושופ על ידי אדם אנונימי וכנראה שרק גזענים האמינו שהשלט האמצעי באמת נכון. בשלט האמצעי כתוב "אף אמא לא צריכה לחשוש לחיי הילד שלה כל פעם שהוא שודד חנות" – ה"שודד חנות" זויף בפוטושופ,בתמונה המקורית היה רשום "יוצא מהבית".

    9. ברק צבעוני

    בזמן שכולם חשבו שמדובר בעץ מיוחד שגורם לברקים שפוגעים בו להיראות בהילוך איטי, למעשה היה מדובר בעובדה של האומן דארן פירסון.

    10. ליקוי חמה

    למרות שזה לא כל כך נראה אמין וזה נראה יותר כמו רקע של ווינדוס או קטע מסרט מדע בדיוני, היו אנשים שנפלו למלכודת הזאת והאמינו שזו תמונה של ליקוי חמה שצולם מתחנת חלל.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “10 תמונות ויראליות שעבדו על כולם”

    השאר תגובה

    שיתופים