menu icon newsbox tv
    10 תביעות הביטוח הכי הזויות - ניוזבוקס
     

    10 תביעות הביטוח הכי הזויות

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    חברות ביטוח תמיד ייראו בעינינו כחברות שגובות מאיתנו הרבה כסף אך כשמגיע הצורך הן לא מספקות את צרכינו ובגלל זה אנשים תמיד חיפשו דרכים חדשות לעקוץ את חברות הביטוח. בחלק מהמקרים שיתוארו בכתבה הזאת דווקא תקראו על תביעות ביטוח אמיתיות ורציניות לחלוטין אך הן מגוחכות בצורה יוצאת דופן.

    1. פרה ליקקה לי את הרכב

    זוג מדרום צרפת תבע את הביטוח על כך שהם נאלצו לצבוע את הרכב מחדש מהסיבה שבאחד הטיולים שלהם פרות שהתאספו מסביב לרכב ליקקו אותו עד שכל הצבע ירד.

    2. החלקתי 49 פעמים בסופרמרקט

    במשך 7 שנים בין השנים 1993 לשנת 2000 איזבל פרקר עשתה את עצמה מחליקה ונופלת בלא מעט מקומות. לאחר שעשתה זאת 49 פעמים כל התביעות התאספנו למחיר של קרוב למיליון דולר. לצערה הרב חברת הביטוח לא נפלה למלכודת הזאת.

    3. שרפתי את הבית שלי כשאמא שלי בפנים

    מארק תומפסון שרף את הבית שלו בזמן שאימו בת ה-90 הייתה בפנים בכוונה לאסוף את כספי ביטוח החיים שלה בשווי 730 אלף דולר. במקום זאת, הוא זכה ב-190 שנה מאחורי סורג ובריח.

    4. קופים גנבו לי את הבגדים

    בזמן ששהו בחופשה במלזיה בגדיהם של זול מטיילים נגנבו ופוזרו בכל רחבי הג'ונגל על ידי להקה של קופים גנבים. חברת הביטוח הסכימה לשלם להם את ההפסד הכספי.

    5. שברתי את האף כשהתנגשתי בתחנת אוטובוס

    תייר בריטי שטייל באתונה רץ היישר אל תוך תחנת אוטובוס לאחר שלטענתו הוסח על ידי קבוצת בחורות יפות שהיו בסביבה. למרות הטענה המביכה שהוא העלה, חברת הביטוח כיסתה את עלויות הטיפול בבית החולים.

    6. תשלמו 44 מיליון דולר כי נהג שלנו נרדם על ההגה

    חברת הביטוח 'פורטיס' נאלצה לשלם סכום עצום של 44 מיליון דולר לאחר שנהג רכבת נרדם על ההגה והתנגש ברכבת אחר. בתאונה נהרגו 10 בני אדם.

    7. צנחו לנו על המחנה

    משפחה באנגליה שנהנתה מחופשה משפחתית הופתעה מצנחן שצנח הישר אל תוך המחנה שהקימו והרס הרבה מהציוד שלהם. חברת הביטוח לא הסכימה לשלם על הנזקים.

    8. האייפון שלי נמצא בתוך תחת של פרה

    חוואי ממיניסוטה תבע את חברת הביטוח לאייפון חדש מהסיבה שהוא שכח את האייפון שלו בישבנה של פרה בזמן שעזר לה להמליט באמצע הלילה.

    9. יש עכבר באוכל שלי (אבל אני שמתי אותו שם)

    אישה מוירג'יניה תבעה את חברת הביטוח של מסעדה לאחר שהיא מצאה עכבר באוכל שלה. לאחר בדיקה מעמיקה של חוקרים נבדק שלא היו שאריות אוכל בתוך בטנו של העכבר והאישה נשפטה למאסר על הונאת ביטוח וסחיטה.

    10. התבלבלתי, תעזרו לי

    תכשיטן בלונדון קיבל לידיו שעון בשווי 200 לירות לתיקון אך בטעות החזיר ללקוח שעון בשווי 10,000 לירות. הוא פנה לחברת הביטוח שתעזור לו במקרה הזה אך חברת הביטוח החליטה לא להתערב.

     

     

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים