menu icon newsbox tv
    10 סרטונים של חיות שמצילות חיות אחרות (או אנשים) - ניוזבוקס
     

    10 סרטונים של חיות שמצילות חיות אחרות (או אנשים)

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    הכתבה הזאת כנראה תכניס לכם טיפה שמחה בלב ואפילו אמון גדול יותר בבעלי החיים. מקרים מדהימים שתועדו במצלמה מראים בעלי חיים מצילים בעלי חיים אחרים ואפילו בני אדם. שווה צפייה!

    1. כלב מציל כלב בכביש

    הכלב המסכן שהיה מוטל בכביש לאחר שנפגע ממכונית כבר אולי איבד תקווה, אך כלב אחר שהיה במקום לא ויתר והחליט לחלץ אותו למרות הסכנה הכרוכה בדבר. בסופו של דבר הכלב הצליח במשימה והכלב הפצוע שרד!

    2. עדר באפלו נרתם לעזרתו של באפלו צעיר

    הבאפלו הצעיר נתפס על ידי קבוצת לביאות ואפילו תנין שהיה במים ניסה לקבל חתיכה ממנו בעצמו, אבל האמא של הבאפלו לא ויתרה ובעזרת חבריה לעדר הם החליטו להשיב מלחמה ולהחזיר את הבן האובד.

    3. פילים מצילים פיל קטן

    הפיל הקטן הזה לא הצליח לצאת מהמים בכוחות עצמו ובעזרת משפחתו האוהבת והחכמה – נמצא הפיתרון.

    4. חזיר מציל תיש

    רגלו של התיש הקטן הזה נתקעה באחד מהסלעים במים ולכן נשלח למשימה הזאת גיבור העל החמוד והקטן – החזיר. הוא עשה את המשימה בזריזות וביעילות מפליאה.

    5. היפופוטם מנסה להציל אימפלה

    האימפלה נתפס על ידי התנין כשניסה לעבור במים ולא הצליח להיחלץ. היפופוטם שעבר בסביבה לא נותר אדיש והחליט להירתם לעזרתו ולהניס את התנין. למרות ההצלחה של הפעולה, במקרה הזה הסוף לא היה כל כך טוב והאימפלה כבר היה מת, אבל האיכפתיות של ההיפופוטם היא העיקר.

    6. לביאה עוזרת לבן אדם נגד בן זוגה האריה

    משום מה האריה הזה מאוד התעצבן על עובד גן החיות שהיה שם והחליט לתקוף אותו. ייתכן והוא היה מצליח לגרום נזק רציני אילולא הייתה הלביאה עוזרת לעובדים להיחלץ מהאריה.

    7. כלב חכם מציל כלבים שנתקעו

    איך שהוא הכלבים האלה מצאו את עצמם תקועים בתוך קאנו באמצע המים ללא יכולת לנווט את דרכם לחוף. הכלב החכם שללא ספק יודע לשחות, הגיע לחלצם ועשה זאת בצורה מדהימה ומקצועית.

    8. חתול מציל תינוק

    החתול הזה הוא כנראה החתול הכי גיבור שראינו עד היום. כלב שהחליט לתקוף ילד קטן ששיחק בחצר חשב ששום דבר לא יעצור אותו, אבל הוא כנראה לא ציפה לחתול שהחליט להילחם בו בכל הכוח.

    9. לביאה מגנה על עופר קטן

    העופר הקטן מצא את עצמו משוטט בטבע כשלפתע לביאה הפתיעה אותו ותקפה אותו. הוא חשב שסופו קרב אך מסתבר שהלביאה גילתה רחמים כלפיו והשניים נרגעו. אך כעבור כמה דקות הגיעה לביאה אחרת שלא ממש עניין אותה כל הסיפור והיא החליטה לתקוף את העופר הקטן. הלביאה הראשונה ניסתה להגן אך ללא הצלחה.

    10. כלב מנסה להחיות דג

    למרות שיש כאלו שיגידו שהכלב למעשה מנסה 'לקבור' את הדג כדי לאכול אותו אחר כך, אנחנו מעדיפים להתייחס להסתכל על זה בצורה חיובית ולראות כלב שמנסה להציל דג בכך שהוא משפריץ עליו מים.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים