menu icon newsbox tv
    10 מקרי מוות יוצאי דופן חלק ג' - ניוזבוקס
     

    10 מקרי מוות יוצאי דופן חלק ג'

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בהמשך לכתבה הדלילה הזאת  ולכתבה הזאת אנחנו ממשיכים לכתוב על מקרי מוות מצערים אך יוצאי דופן ואולי קצת משעשעים. (מצטערים)

    מת במהלך תוכנית אירוח

    מומחה לתזונה נכונה בשם ג'רום אירווינג רודל שהתארח בתוכנית אירוח מת מהתקף לב במהלך ראיון בשנת 1971. במהלך הראיון הוא אמר משפטים כמו 'אני אחיה עד גיל 100 אלא אם כן ידרוס אותי נהג מונית משוגע'. המשך הראיון היה כרגיל עד שבשלב מסוים היה נראה שהוא מנמנם והמראיין שאל אותו "אנחנו משעממים אותך?" בלי לדעת שהמרואיין בן ה-72 שיושב מולו כבר מת. מקור

    מוות על ידי נשיכת לשון

    אלן פינקרטון היה חוקר פרטי והוא נודע בשל היותו ראש השירות החשאי של ארצות הברית תחת נשיאותו של אברהם לינקולן. בנוסף, הוא מפורסם בשל נסיבות מותו – הוא מת כתוצאה מזיהום שהתרחש כשהלך ברחוב, מעד ונשך את הלשון.

    מוות על ידי קקטוס

    בשנת 1982, דיוויד גרנדמן בן ה-27 והשותף שלו יצאו לטיול קצר במדבר כדי לירות בכמה קקטוסים. זה תחביב מאוד מוכר באזורם שבדרך כלל מלווה ברובה שוטגאן. דיוויד ירה בקקטוס קטן ונהנה מהמראה של הקקטוס המתפצלח, הוא החליט לנסות קקטוס גדול יותר אך התברר שזו הייתה טעות, כי כתוצאה מהירי הקקטוס בגובה 8 מטר נפל עליו ומחץ אותו למוות. מקור

    מוות על ידי פקק של בקבוק

    השתלשלות האירועים לא ברורה כל כך, אבל הסופר האמריקאי הנודע טנסי ויליאמס נמצא מת בבית המלון בו שהה לאחר שנחנק מפקק של בקבוק טיפות עיניים. ויליאמס היה שיכור כשזה קרה ולכן חוקרים סוברים שהוא למעשה מת ממנת יתר של סמים ואלכוהול, אבל זה פחות מצחיק.

    מת במהלך סיפור בדיחה

    בשנת 1987 הקומיקאי דיק שון עמד על הבמה ועשה צחוק מפוליטיקאים כשהוא אומר "אני לא אשכב כדי לקבל עבודה" ואז הוא נשכב על הרצפה עם הפנים כלפי מטה. בהתחלה כולם חשבו שמדובר בחלק מבדיחה וצחקו, אבל התברר שדיק לא צחק והוא למעשה מת.

    המקרה הזה מאוד מזכיר לנו מקרה דומה שקרה לקומיקאי אחר ואפילו תועד בוידאו! בקישור הזה.

    מוות על ידי מטריה ענקית

    בשנת 1991 כמה אומנים התאחדו כדי להכין מיצג מרשים של מטריות צהובות וענקיות במדבר של קליפורניה. זמן לא רב לאחר מכן, תיירת בשם לורי מתיוז נהרגה כשרוח חזקה העיפה את אחת המטריות לעברה ומחצה אותה על סלע.

    מוות מטביעה במסיבה של מצילים

    בשנת 1985, קבוצת מצילים מניו אורלינס החליטו לערוך מסיבה כדי לחגוג את העונה שלהם ללא טביעות. באופן אירוני ביותר, לאחר שהבריכה הענקית ובה מאות מצילים התרוקנה, נמצאה גופתו של ג'רום מודי בקרקעיתה.

    מת מצחוק

    הפילוסוף היווני הנודע כריסיפוס מסולי ראה חמור אוכל תאנים, זה מאוד שעשע אותו והוא ביקש מאישה זקנה להשקות את החמור כדי "לשטוף את התאנים" הבדיחה הזאת כל כך קרעה אותו עד שהוא מת מצחוק. לפחות זו תאוריה אחת של מה שקרה.

    מוות על ידי מאבק מול קופים

    בשנת 2007, ראש העיר של העיר דלהי שבהודו נפל ממרפסת ביתו לאחר שנאבק בקופים עצבניים שהיו שם. הוא נפל מהקומה הראשונה, נחבל קשות בראשו ומת זמן מה לאחר מכן מפצעיו.

    מוות על ידי פרה מעופפת

    טוב נו, לא פרה מעופפת אבל אתם חייבים להודות שזה יהיה מצחיק. מה שקרה בפועל, הוא שז'ואאו מריה דה סוזה מברזיל שכב במיטתו וישן כשלפתע התקרה נפערה וצנחה עליו פרה שמנמנה במשקל טון וחצי. איך הפרה הגיעה לגג אנחנו לא יודעים.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים