menu icon newsbox tv
    10 חרקים עם יכולות מיוחדות במינן - ניוזבוקס
     

    10 חרקים עם יכולות מיוחדות במינן

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    הרבה אנשים פוחדים מחרקים בגלל המראה המאיים שלהם, ולמען האמת חרקים גם לא נראים ידידותיים במיוחד, הם נראים די מגעילים. אבל למרות שנראה לנו שכל מטרת חייהם היא להפחיד ולהגעיל אותנו, הם דווקא די מוכשרים בדברים אחרים לפעמים. בואו נקרא על כמה 'כוחות על' שיש לחרקים.

    מקקים

    בנוסף ליכולת המדהימה להפוך לחרק השנוא ביותר על פני האדמה, יש להם גם יכולות אחרות. במוח של המקקים יש מולקולות שמתפקדות כמו אנטיביוטיקה והן יעילות יותר מכל אנטיביוטיקה שמשתמשים בה בני האדם. בלי שום קשר לזה, הם גם עמידים יותר מפני קרינה רדיואקטיבית ולכן אנשים מגדירים אותם ככאלו שישרדו שואה גרעינית.

    דבורים

    יש סיכוי טוב שדבורים הם החרקים החכמים ביותר מבין כולם. יש להן דרכים מיוחדות מאוד כדי לתקשר אחת עם השניה והן גם טובות מאוד במתמטיקה בכך שהן מחשבות זוויות בעזרת הריקודים והתזוזות שלהן. בנוסף לזה, יש להן זיכרון ממש טוב והן יכולות לזכור אזורים שלמים בו בזמן שהן לוקחות בחשבון את מיקום השמש.

    ארבה

    ארבה הם הטייסים של החרקים. הם יכולים לטוס מרחקים ארוכים, עד 80 קילומטר ביום, ולחסוך בהכי הרבה אנרגיה באמצעות טכניקות מיוחדות. הם גם יכולים לסובב את הכנפיים שלהם בזוויות מיוחדות תוך כדי תעופה כדי לשנות כיוון בצורה יעילה.

    גחליליות

    גם גחליליות טובות בחיסכון באנרגיה, אבל כח העל שלהם מתבטא בעיקר ביכולות המדהימה שלהם להפיק אור. הן מאוד מפורסמות בשל כך והן משתמשות באור בין היתר כדי לתקשר אחת עם השניה.

    פרעושים

    בין הדברים הבודדים שיודעים על פרעושים נמצאת היכולת שלהם לקפוץ גבוה מאוד ביחס לגודלם. הם יכולים לקפוץ לגובה של עד פי 150 מגובהם, ובמנוחים של בני אדם זה אומר לקפוץ לגובה של 240 מטרים ואפילו יותר.

    חיפושיות זבל

    אחד מהחרקים המגעילים והמפחידים ביותר. הם אוספים זבל וצואה של חרקים אחרים ובונים באמצעותם בתים או משתמשים בהם לאכילה. היכולת המדהימה שלהם היא שהם יכולים להתמצא במיקום מבלי להשתמש בראיה בכלל, הם יכולים לסחוב דברים בקו ישר לחלוטין גם בחושך מוחלט.

    שפיריות

    שפיריות הן בעל החיים היחיד שהריכוז שלו דומה לקשה סלקטיבי של בני האדם. כמו שבני אדם יכולים להתרכז במשימה מסוימת ולהימנע מהסחת דעת מיותרת, כך גם השפיריות יכולות להשתמש בריכוז שלהן כדי להתמקד בתפיסת מטרות לציד ולהוציא מהמשוואה את שאר ההסחות. מקור והרחבה.

    נמלים

    על נמלים אנחנו כבר יודעים הרבה דברים, אנחנו יודעים שהן יכולות להרים משאות כבדים מאוד ביחס למשקל גופן ואנחנו יודעים שיש להן יכולת מעולה להתמצא באמצעות הריח בלבד.

    צרעות וודו

    מלבד זה שיש להן שם מוזר מאוד (Voodoo Wasps), הצרעות האלו יכולות להפוך את הטרף שלהן לזומבי ולהשתמש בו לצרכיהן בשלב מאוחר יותר.

    מפציצנית מרעישה

    אף אחד לא יכול להתעלות על יכולות ההגנה של החיפושית הזאת – אם היא מזהה אויב, היא יכולה להתיז עליו חומר כימי חם ומיוחד שממיס את האויב בחום של עד 100 מעלות. רק מלדמיין את החרק המסכן שהתקרב לחיפושית הזאת קיבלנו צמרמורת.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים