menu icon newsbox tv
    10 זמרים וזמרות שעשו מעצמם צחוק על הבמה - ניוזבוקס
     

    10 זמרים וזמרות שעשו מעצמם צחוק על הבמה

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אנחנו מאוד אוהבים לשמוע מוסיקה, אבל אנחנו יותר אוהבים לראות אנשים עושים צחוק מעצמם ולכן החלטנו להקדיש את הכתבה הזאת לזמרים וזמרות שעשו מעצמם צחוק על הבמה. הפעם החלטנו לא להכליל בכתבה נפילות כי ליפול על הבמה זה נדוש מדי וכבר עשו זאת מדונה, בריטני ספירס, ביונסה ועוד רבות וטובות אחרות. בכתבה גם לא נכליל דברים שנעשו בכוונה כמו קריעת החולצה של ג'נט ג'קסון על ידי ג'סטיין טימברלייק בשנת 2004.

    ביונסה

    אשלי סימפסון נתפסת על חם

    אין ספק שזה האהוב עלינו. אשלי סימפסון הייתה אמורה לעלות על הבמה בתכנית Saturday Night Live ולבצע את אחד משיריה, אבל מסתבר שהיא שכחה מתי היא צריכה להיכנס ולשיר והקול שלה נשמע ברקע כשהיא לא שמה לב. היא הייתה בשוק בהתחלה ואז החלה לרקוד את הריקוד הכי מוזר שראינו רגע לפני שעזבה את הבמה בכעס. בשלב מאוחר יותר היא האשימה את הלהקה שניגנה את השיר הלא נכון. "אמין" בהחלט.

    פרגי משתינה על עצמה

    במהלך הופעה בשנת 2005, סולנית להקת בלאק אייד פיז, פרגי, ממש לא יכלה להתאפק ופתאום הופיע כתם קטם על מכנסיה שגרם לכל הקהל להלם מוחלט. כדי לכסות את זה היא מיהרה לשפוך על עצמה שמפניה, אבל זה היה מאוחר מדי.

    מת'וד מן לא מכיר את הקהל שלו

    מכירים את זה שזמר קופץ לעבר הקהל שמרים אותו ומעביר אותו מעליהם? אז זהו שמת'וד מן גם מכיר את זה והוא החליט לנסות לעשות את זה בעצמו. לצערו הרב, הקהל פשוט התפצל ל-2 במבט של "מה הוא רוצה מאיתנו" ומת'וד צלל אל תוך רצפת האולם.

    ליידי גאגא מקיאה על הבמה

    אנחנו בטוחים שאם לא היינו אומרים לכם שליידי גאגא מקיאה על הבמה, הייתם חושבים שזה פשוט אחד השירים שלה, אבל לא, בסרטון הזה ליידי גאגא מקיאה, שימו לב להבדל. אגב, היא לא היחידה שהקיאה על הבמה, גם ג'סטין ביבר עשה זאת כמה פעמים ועוד זמרים נוספים.

    ריהאנה לא מפסיקה לצחוק

    אם לריהאנה יש כמה שירים טובים, אין ספק שאחד מהם זה Unfaithful, אבל עם כל הרגשות שיש בו, מצחיק הוא לא, ולכן זה לא מובן כל כך למה ריהאנה לא מפסיקה לצחוק החל מדקה 0:55. בסופו של דבר היא התעשתה על עצמה וחזרה למוטב.

    מריה קארי לא יודעת איפה היא נמצאת

    בעיקרון, פאדיחות שחושפות שהזמרים רק עושים עם השפתיים (ליפ סינקינג) ולא שרים באמת יש לא מעט, אבל בדרך כלל קורה מהר מאוד שהם מזהים את הבעיה וחוזרים לשיר כמו שצריך. למאריה קארי זה לא קרה, במשך דקה שלמה היא לא ידעה מה היא צריכה לשיר, זה החמיר מרגע לרגע והגיע לשיא בסביבות ה-35 שניות. זה היה יותר מדי מביך.

    המיקרופון של קלי קלרקסון מתאבד

    הפעם זה לא באמת אשמתה של הזמרת קלי קלרקסון, בסך הכל היא רצתה לנופף במיקרופון אבל המיקרופון לא רוצה לנופף בחזרה אלא לקפוץ אל מותו (0:30) . כל מה שנותר לקלי קלרקסון זה לקפוץ על הבמה ולהתנצל אחר כך מהבחור שחטף את המיקרופון בראש

    מדונה צונחת אחורה

    אמרנו שלא נשים נפילות בכתבה הזאת, אבל זו לא סתם נפילה, זו מלכת הפופ, מדונה, צונחת אחורנית בגלל שאחד הרקדנים כנראה דרך על הגלימה שלה. הנפילה הזאת הפכה לאחת הנפילות המפורסמות בשנת 2015 וזכתה לשלל ממים מצחיקים.

    הורכסן של בריטני ספירס לא עומד בעומס

    אם אנחנו צריכים לחלק את פרס "הרקדנים הכי טובים" אנחנו צריכים לשבח את הרקדנים של בריטני ספירס. ברוב המקרים הם צריכים להרים אותה מהבמה כשהיא נופלת אבל הפעם היה זה הרוכסן שעשה בעיות ואחד הרקדנים ניגש לעזרה. כשהוא לא הצליח ניגש אחד אחר לעזור ולקח להם זמן רב לתקן את הבעיה אבל בסוף תיקנו בהצלחה. ההופעה אגב, חייבת להימשך.

    פינק מתעופפת מהבמה

    אין לנו מילה יותר מתאימה מאשר "מתעופפת" כי זה בדיוק מה שקרה לפינק בשנת 2010. במהלך פעלול מיוחד שבו היא אמורה לרחף על הבמה, היא פשוט נפלה מהמתקן וקיבלה מכה די רצינית. האמת? פינק התמודדה עם זה יפה מאוד ואף טרחה להתנצל על הקללות שהיא פלטה בנוסף להפסקת ההופעה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “10 זמרים וזמרות שעשו מעצמם צחוק על הבמה”

    השאר תגובה

    שיתופים