menu icon newsbox tv
    10 הסרטים המצופים ביותר לשנת 2016 - ניוזבוקס
     

    10 הסרטים המצופים ביותר לשנת 2016

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    יהיה נכון לומר שסרטים הפכו למוקד הבידור העיקרי בסופי שבוע. לפעמים אנשים מסתכלים על עיתונים ומודעות ורק מחפשים איזה כרטיס לקנות ולאיזה סרט לחכות שיצא לקולנוע. בואו נחסוך לכם את הגישושים באינטרנט ונרכז לכם את 10 הסרטים הכי מצופים לשנת 2016.

    Warcraft \ וורקראפט

    הסרט שמבוסס על סדרת המשחקים הפופולרית כבר שיחרר את הטריילר שלו והוא משאיר לנו כמות גדולה של ציפיות. הטריילר היה מרשים והוא המחיש את הפוטנציאל הטמון בסרט. ככל הנראה יעלה לאקרנים במאי 2016.

    Rogue One: A Star Wars Story

    לסרט הזה שמשתייך לסרטי מלחמת הכוכבים יש לא מעט מעריצים שילכו אליו כעיוורים. אך בניגוד לסרטים הקודמים, הסרט הזה מתוכנן להיות קצת יותר אפל מהשאר. הסרט עתיד לצאת בדצמבר 2016.

    Finding Dory \ מוצאים את דוגי

    משום מה, סרטי אנימציה מבית דיסני כמעט ואף פעם לא מאכזבים. 13 שנה לאחר 'מוצאים את נמו', הגיע הזה למצוא את דורי (יותר נכון את דוגי). למרות שהסרט מיועד לילדים, אנחנו בטוחים שגם לא מעט מבוגרים מתרגשים מהיציאה שלו ב-17 ביוני 2016.

    Suicide Squad \ יחידת המתאבדים

    עם לא מעט שמות מפורסמים מהוליווד כמו וויל סמית', ג'רד לטו, בן אפלק, קארה דלווין ועוד, אין פלא שיש הרבה ציפיות מהסרט הזה. כולם אוהבים סרטי נבלים וגיבורים ובסרט הזה תמצאו לא מעט מכל סוג. תאריך יציאה בארצות הברית – 5 באוגוסט 2016.

    Ghostbusters \ מכסחות השדים

    לסרט הזה יש כמות חששות בהתאם לכמות הציפיות. לא רק בגלל שמדובר בגרסא נשית של 'מכסחי השדים' המקורית אלא שפשוט יש להן נעליים גדולות להיכנס אליהן. יציאה בארצות הברית – יולי 2016.

    Batman v. Superman: Dawn Of Justice \ באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק

    לא משנה אם אתם אוהבים את הגיבור של גוטהאם, באטמן, או את הגיבור של מטרופוליס (ושל שאר העולם), סופרמן, אתם תמצאו משהו שיעניין אתכם בסרט הזה. לא רק שהסרט הזה יכול להיות להיט ענק, הוא גם יכול להיות התחלה של מספר להיטים ענקיים, לכו תדעו. תאריך יציאה מרץ 2016. לצפייה בטריילר

    Zoolander 2 \ זולנדר 2

    כבר הרבה זמן לא ראינו קומדיה דבילית מבית בן סטילר ולמען האמת, כשמדברים על ציפיות, פחות מדברים על קומדיה. אבל למרות זאת, זולנדר 2 מדובר לא מעט למרות שיש עוד הרבה זמן עד שהסרט יצא, ואולי זה לא סתם. הסרט יצא בפברואר 2016.

    Captain America: Civil War \ קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים

    לפי עטיפה אפשר להבין שלא מדובר בסרט שגרתי של גיבורי על. הקסדה של קפטן אמריקה והיד של טוני סטארק – איירון מן? משהו הולך לקרות בסרט הזה וזה לא הולך להיות נעים. הסרט צפוי לצאת במאי 2016.

    Independence Day: Resurgence

    כשהסרט הזה יצא, 20 שנה יעברו מאז צאת הסרט הקודם שהיה להיט עצום בזמנו. אפילו הבמאי נשאר כדי להמשיך את העבודה ולכן יש לא מעט מעריצים שמשתוקקים לסרט הזה שיצא כבר. גם אנחנו. יוני 2016.

    Deadpool \ דדפול

    ככל הנראה מדובר בסרט גיבורי העל עם סיווג הצפייה הגבוה ביותר. עם דדפלול (ריאן ריינולדס) וכמות כלי נשק גדולה יותר מאשר בחתונה בעזה זה הולך להיות סרט אלים ומשעשע במיוחד. פברואר 2016.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים