menu icon newsbox tv
    10 דברים שלא ידעתם על סיינפלד - ניוזבוקס
     

    10 דברים שלא ידעתם על סיינפלד

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    עשינו 'דברים שלא ידעתם' על חברים ועשינו גם על 2 גברים וחצי, אבל איך אפשר שלא על סיינפלד? אחת הסדרות המצחיקות ואהובות ביותר בהיסטוריה של קומדיות המצבים.

    דברים שלא ידעתם על סיינפלד

    יש את ארבעת הדמויות הראשיות, אבל תתפלאו לדעת שניומן הוא לא הדמות במקום החמישי עם הכי הרבה הופעות בסדרה אלא השחקנית במקום החמישי בשיאני ההופעות היא מי שמגלמת את המלצרית רותי כהן במסעדה (שמשוחקת על ידי רות כהן).

    השחקן לויד ברידג'ס שגילם את איזי מנדלבאום נפטר פחות מחצי שנה לאחר ההשתפות השניה שלו בסדרה. זו הייתה ההופעה האחרונה של השחקן בטלוויזיה לפני שמת.

    הסדרה ידועה רבות על כך שהיא "סדרה על כלום" אבל לא כך היא תוכננה. היא הייתה אמורה להיות סדרה דוקומנטרית על חייו של קומיקאי ועל איך הוא אוסף את החומרים שלו.

    השחקן שמגלם את ניומן, ווין נייט זוקף לסדרה סיינפלד את העבודה שהוא החל בתהליך דיאטה וכושר. במהלך אחת הסצנות בה הוא רץ עם קריימר בשדה תירס הוא הרגיש לא לא טוב ובהתייעצות עם רופא הוא לקח על עצמו כמטרה לשפר את בריאותו ולשנות את אורח חייו.

    ה"תחרות" המפורסמת בסדרה מבוססת על תחרות אמיתית שהייתה ללארי דיוויד וקני קריימר. היא נמשכה כמה חודשים ובסוף דיוויד ניצח בה.

    ג'רי השתמש במחשב שיש לו בדירה רק פעמיים בכל הסדרה.

    האיש האמיתי מאחורי ה"סופ נאצי" (לא השחקן) כועס על הדמות שעשו עליו בסדרה ולמרות שהיא נתנה לו פרסום ותהילה הוא טוען שהיא "הרסה לו את החיים".

    ג'וליה לויס דרייפוס נבחרה לשחק את תפקיד אילין, אך בתיכנון המקורי השחקנית שגילמה את המלצרית בפרק הראשון הייתה אמורה להיות הדמות הנשית הראשית.

     

    השחקן שגילם את אביה של איליין היה כל כך מפחיד במציאות שהם פחדו להזמין אותו להופיע בשנית.

    קריימר החליק לתוך הדירה 284 פעמים.

     

     

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים