menu icon newsbox tv
    10 דברים קטנים ומעצבנים שכולנו שונאים - ניוזבוקס
     

    10 דברים קטנים ומעצבנים שכולנו שונאים

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    רציתי להכין כתבה על נושא ולא היה לי רעיון, אז נזכרתי עד כמה אני שונא את זה שאין לי רעיון על מה להכין כתבה. מפה לשם החלטתי להכין כתבה על דברים נוספים שאני שונא. שכולנו שונאים.

    שעון מעורר

    giphy

    עם כל הכבוד לזה שהשעון המעורר הכרחי, אף אחד לא אוהב אותו. הוא מבהיל בבוקר, מעצבן בהמשך היום והוא הורס את השירים הטובים ביותר שלנו אם אתם מכוונים אותם כשעון מעורר.

    יתושים

    y8b8mwb

    אנחנו שונאים הכל ביתושים. הזמזום שלהם חופר, החשש שהם יעקצו אותנו לא נותן לנו להירדם והעקיצות שלהם מציקות ויוצרות נפיחויות וגירודים בכל הגוף. ההנפשה שלמעלה שממחישה איך הוא ממלא את עצמו בדם שלנו רק הופכת את זה ליותר מלחיצה מאי פעם.

    דברים שלא נמצאים בהישג יד

    Passing+the+remote+this+gif+depicts+one+of+mah+niggas_4e8c7d_4996539

    בכל שלב ביום יום אנחנו לא אוהבים שדברים לא נמצאים בהישג יד. בגלל זה גם הטלפונים הופכים להיות יותר משוכללים מאי פעם. לא משנה אם מדובר בשלט של טלוויזיה שנמצא קצת רחוק או המתג שמכבה את האור לפני שאתם הולכים לישון ובטח השקע של המטען, אתם רוצים הכל קרוב, מה שרחוק – מעצבן.

    פרסומות

    cristiano-ronaldo-GIF

    פרסומות הם דבר מעצבן מכל בחינה, לא רק שהם גורמים לנו להמתין לדברים שאנחנו באמת רוצים לראות (וזה שבני אדם לא אוהבים להמתין לשום דבר זה ידוע) אלא שהם גם לפעמים לא קשורים לכלום. פרסומת לבושם שמראה בחורה באמבטיה או פרסומת לחבילת אינטרנט שמציגה סלב זקן שמתקשה לפתוח קופסת שימורים. כאילו מה נסגר?

    פקקי תנועה

    why-traffic-jams-happen_784

    אנחנו שונאים פקקי תנועה גם כשאנחנו לא ממהרים לאף מקום. הרי זה מעצבן שאנחנו לא מתקדמים בשום דבר ועוד יותר מעצבן לגלות שהסיבה בסוף היא משהו דבילי כמו רמזורים שלא מתוזמנים כנדרש או איזה בחור עם חיפושית מודל 92. או סנורלקס.

    אינטרנט איטי

    when-i-see-the-gif-load-button_o_867349

    אתם צופים בסרטון והוא מבקש מכם להטעין? זה מחרפן. אתם עוברים בין אתר לאתר ולוקח לו נצח לעלות בזמן שאתם בוהים במסך לבן? מחרפן! אמרנו את זה בעבר ואנחנו נגיד את זה שוב, לפעמים אינטרנט איטי יותר גרוע מבלי אינטרנט בכלל.

    להדיח כלים

    55c5c0945fe68e5bbe6c11e19e0158b8adc39f3343934b289012297dbd15a455

    זוכרים את הימים שהיינו שמים כלים בכיור ולמחרת הם היו נמצאים נקיים במקומם? ובכן, כשאנחנו גדלים הדברים האלו כבר בקושי קורים. צריך להדיח כלים וזה מעצבן אותנו מאוד כי כלים זה דבר מלוכלך וזה דבר לא קל ואנחנו שונאים את זה. רק מלהסתכל על כלים מלוכלכים עושה לנו רע.

    סוללה חלשה

    8

    עם הזמן, סוללה חלשה לא נותרה רק משהו מעצבן אלא שסוללה חלשה הפכה להיות דבר שכולנו חוששים ממנו. החשש שהסוללה שלנו תתרוקן לגמרי נותנת לנו להרגיש חוסר אונים וזה משהו שאף אחד לא אוהב להרגיש. וכמובן זה מעצבן.

    שירים שנתקעים בראש

    M4XYeyq

    את זה בטח אתם מכירים. יש לכם שירים שאתם לא מפסיקים לזמזם וזה מתחיל לחרפן אתכם. הם לא יוצאים לכם מהראש ואתם שואלים את עצמכם אם זה ייגמר מתישהו או שמא תזמזמו את השיר למשך שארית חייכם. ובכן, יש אנשים שמתים מזה.

    קבוצות ווצאפ

    giphy (1)

    אנחנו לא מדברים על קבוצות הווצאפ העיקריות והאהובות שלכם, אבל לכל אחד יש את הקבוצות האלו שאתם נמצאים בהן ואתם לא יודעים למה. כולם מדברים על שטויות לא מעניינות או שהם מדברים לחלל האוויר ומעבירים הודעות שרשרת. קבוצות כאלו שאתם עושים להן השתק, השתק, השתק ועדיין לא טורחים לצאת מהן לגמרי.

    פיצה קרה

    giphy (20)

    חחח סתם. אין דבר כזה פיצה מעצבנת, כל הפיצות טובות. סליחה שאמרנו את זה.

    איזה דברים מעצבנים אתכם? כתבו לנו בתגובות.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים