menu icon newsbox tv
    10 דברים נורמלים שהם בעצם מוזרים כשחושבים עליהם - ניוזבוקס
     

    10 דברים נורמלים שהם בעצם מוזרים כשחושבים עליהם

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אנחנו חיים את החיים האלו בשלווה וברוגע ולא חושבים לפעמים על הדברים הקטנים שגורמים לחיים האלו להיראות כל כך מוזרים. הנה כמה דברים שנראים לנו טבעיים כחלק משגרת היום יום אבל האמת היא שהם ממש מוזרים כשחושבים עליהם.

    טיפים

    weird1

    למה אנחנו צריכים לשלם טיפים? ולמי? מי קבע שמלצר צריך לקבל טיפ אבל קופאית בסופר לא? כשאנחנו מביאים למישהו טיפ אנחנו כאילו מצ'פרים אותו על זה שהוא היה נחמד אלינו ולא הרס לנו את הערב למרות שזה חלק מהסיבה שמשלמים לו משכורת מלכתחילה.

    שמות

    tumblr_nvai7himtd1ssw1h1o1_500

    כמו שג'רי סיינפלד כבר אמר לפנינו, בין אם לשמות שלנו יש משמעות ובין אם לא, זה מאוד מוזר שלכל בן אדם בעולם יש רצף צלילים מסוים, שאם עושים את הצלילים האלו הוא יודע שמדברים אליו. אנחנו מתייחסים לזה כאל "שם" כי זה משהו שבני האדם המציאו, אבל האמת היא שאפשר לשאול באותה מידה "איזה צליל אני אעשה כדי שתדע שאני מדבר אליך?"

    שינה

    tumblr_mhtve7izeg1qc4uvwo1_500

    עזבו לרגע את כל מה שמסבירים לנו לגבי שינה ולמה היא נחוצה ותחשבו לרגע שאנחנו מבזבזים שליש מחיינו כשאנחנו מחוסרי הכרה. למה זה חייב להיות ככה? הרי זה לא שהגוף נכבה כשאנחנו ישנים, המוח ממשיך לעבוד אם כי בצורה אחרת. ולא רק זה, זה לא מוזר לכם ששינה גורמת לכם לנוע בזמן? בשניה אחת השעה 10 בערב ובשניה לאחר מכן 7 בבוקר. לא יודע, לי זה מוזר.

    עבודה

    03341_funny-pictures-gif-heigh-ho-its-off-to-work-i-go

    עבודה נשמע כמו משהו הכי הגיוני בעולם, אנחנו צריכים כסף בשביל לקנות את כל הדברים שגורמים לנו להמשיך להתקיים. אבל האמת היא שעבודה זה דבר מאוד מוזר, אנשים עובדים כל החיים שלהם בשביל שיוכלו להחזיק רכב (שאיתו הם יסעו לעבודה), בית (שבו הם נמצאים רק אחרי שהם היו בעבודה) ואת כל הדברים האחרים… אנשים עובדים כל החיים שלהם בשביל שיהיה להם כסף שבסוף יעבור לילדים שלהם, אבל גם הילדים שלהם יעבדו כל החיים שלהם. תודה לאל שיש לנו סופי שבוע שיכולים לתרץ את כל ההשקעה הזאת.

    בלונים או מחיאות כפיים

    giphy

    יש לנו רק משפט אחד שיסביר לכם למה זה מוזר: "יש לך מסיבת יום הולדת? נהדר! קח את הפלסטיקים המנופחים האלו, ועכשיו אנחנו נכה את הידיים שלנו כל כך חזק אחת בשניה כדי שתדע כמה אנחנו מאושרים בשבילך".

    מסיבות רווקים

    tumblr_nowo2tjs7l1uvcsyao1_500

    אם כבר מדברים על בלונים ומחיאות כפיים. אנחנו חוגגים דברים שאנחנו שמחים שקורים, בגלל זה אנחנו עושים חתונה גדולה ומרשימה, אבל מסיבת הרווקים לא חוגגת את הנישואים החדשים אלא כאילו נותנת את התחושה שאנחנו הולכים להפסיד את כל הכיף שיש בעולם ולכן אנחנו רוצים חגיגה אחת אחרונה לפני שמתחתנים. זה די סותר את כל הקטע של 'חתונה זה דבר טוב', ואם זה באמת כך אז למה להתחתן מלכתחילה? ואנחנו בכלל לא נכנסים למה שעושים במסיבת רווקים.

    בגד ים

    weird2

    בגד ים זה דבר דווקא מאוד הגיוני, אבל מה שמוזר לנו הוא שלהסתובב עם בגד ים חושפני בחוף הים זה דבר נורמלי, אבל למה להסתובב עם בגדים תחתונים זה לא?

    אצבע משולשת

    tumblr_lkixwwfaw01qc9z2jo1_500

    "עשית לי אצבע משולשת? איך אתה מעז!! אהה… זו האצבע המורה? סליחה, מה אתה צריך?". איך אצבע יכולה להגיד כל כך הרבה? איך אצבע יכולה לגרום למישהו להיפגע בלי שהיא בכלל נוגעת בו? ובכן, יש לכך סיבה ועליה נדבר עוד מעט.

    כסף

    throw-money-away

    כסף. אחד הדברים שכולם רוצים, והמון ממנו. אבל כסף זה דבר די מדהים, כי מה זה כסף? נניח ומדובר בפיסות כותנה שכתוב עליהן 20 או פיסות כותנה שכתוב עליהן 200. באופן שטחי וחסר כל רגש הן שוות אותו דבר – כמה אגורות, אז איך זה שהשווי שלהן שונה? ואיך זה שבעזרת פיסות הנייר חסרות כל הערך האלו אנחנו יכולים לקנות דברים טובים ושימושיים? באותה מידה אתם יכולים להסתכל על זה שבעידן הטכנולוגיה כבר לא מדובר על פיסות נייר, אלא רק במספרים וירטואלים. מספרים! באמצעות המספרים האלו, כשאנחנו מעבירים אותם מחשבון לחשבון אנחנו יכולים להשיג דברים, אבל איזה מין ערך יש למספרים האלו? אני יכול לכתוב מלא מספרים בוורד ולא יהיה להם שום ערך.

    האמת היא שיש לכך סיבה, כסף בדומה לדברים אחרים שכתבנו כאן (בלונים למשל או אצבע משולשת) מקבלים את הערך שלהם כשאנשים מאמינים שזה הערך שלהם. אם כל האנשים בעולם יאמינו ויסכימו שלמשהו מסוים יש ערך, הוא הופך להיות בעל ערך. האנשים האלו שמקבלים את הכסף, לא מתעניינים בכך שזה פיסת כותנה, אלא בעובדה שבאמצעות פיסת הכותנה הזאת הם יוכלו להשיג דברים אחרים שהם רוצים כי אנשים אחרים מאמינים באותו דבר.

    ניגוב ישבנים *אזהרת קריאה*

    anigif_original-grid-image-29778-1389388548-8

    כן. היינו חייבים. אם היה מרוח לכם טיפת צואה בכל מקום אחר בגוף, הייתם מנקים את הטיפה הזאת באמצעות נייר טואלט וממשיכים כרגיל או הולכים להתקלח ולגרד את זה עם צמר פלדה עד שיוצא דם? זה מה שחשבנו.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “10 דברים נורמלים שהם בעצם מוזרים כשחושבים עליהם”

    1. הכי מוזר זה שאנחנו משלמים כסף (שהוא גם מוזר ע"פ הכתבה) בכדי לחיות על כדוה"א שהוא המקום היחיד (ביקום, נכון לעכשיו) שאנחנו בני האדם יכולים לחיות עליו

    השאר תגובה

    שיתופים