menu icon newsbox tv
    10 שחקנים שנפגעו או נפצעו על סט הצילומים - ניוזבוקס
     

    10 שחקנים שנפגעו או נפצעו על סט הצילומים

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    להיות שחקן זו אולי העבודה הכי נחשקת בעולם. שחקנים מפורסמים עושים המון כסף וגם זוכים ליהנות מהפרסום הרב, מהתפקידים המעניינים ומהמקומות המדהימים שאליהם הם נוסעים לצילומים. לפעמים הם גם חוויות מיוחדות שהם לא היו חווים אילולא הם היו שחקנים. במהלך ההיסטוריה היו שחקנים שמתו על סט הצילומים ועליהם כבר עשינו כתבה, לכן עכשיו נכתוב על שחקנים שכמעט מתו במהלך הצילומים, טוב נו לא כמעט מתו, אבל נפצעו או נפגעו.

    אהרון פול

    במהלך צילומי העונה הראשונה של 'שובר שורות' צולמה סצנה ליד הקרוואן המפורסם. לידו העמידו סלע גדול שהחזיק ברזנט לצורך הצילומים וכשהגיעה רוח חזקה היא הפילה את הסלע והברזנט על פול. למרות שהסלע לא פגע בו ישירות, הוא סבל מכמה פציעות בתאונה הזו.

    לאונרדו דיקפריו

    במהלך צילומי הסרט ג'אנגו ללא מעצורים במהלך סצנת הארוחה הכה השחקן על השולחן באקט של כעס ולא שם לב שהוא הכה על זכוכית. כתוצאה מכך ידו נחתכה והוא היה זקוק לטיפול רפואי, אך זה לא מנע בעדו לסיים את הסצנה בכל זאת. אפשר לראות את הסצנה בקישור הזה.

    דיאן קרוגר

    במהלך צילומי הסרט 'ממזרים חסרי כבוד' צולמה השחקנית בכמה סצנות לא פשוטות, במיוחד הסצנה שבה היא נחנקת. הבמאי קוונטין טרנטינו לא רצה שהסצנה תהיה מזויפת וגם שלא ישתבש כלום ולכן העדיף לבצע את החניקה בעצמו "רק פעם אחת". הוא רצה שזה יהיה מציאותי ולכן חנק אותה באמת במשך שניות ארוכות ומה שהוא לא ידע שאם הוא היה נשאר לחנוק אותה עוד כמה שניות יותר היא הייתה נחנקת למוות.

    האלי ברי

    במהלך צילומים לסרט בשנת 2012, הובהלה האלי ברי לבית חולים בלוס אנג'לס לאחר שחתיכת בטון נפלה עליה. היא נפגעה בראשה ומספרים שזה היה רציני למדיי.

    ג'יימי אלכסנדר

    במהלך צילומים לסרט 'תור: עולם האופל', החליקה השחקנית במדרגות בזמן שירד גשם ונפצעה. היא סבלה מפגיעה קשה בגב, היא סדקה 10 חוליות ופרקה את הכתף.

    אומה תורמן

    במהלך הצילומים לסרט 'פרסי ג'קסון וגנב הברק', אחד מאנשי הצוות שכח להפעיל את בלם היד בקרוואן שבו הייתה השחקנית אומה תורמן. הרכב החל להדרדר במהירות ולמזלה השחקן פירס ברוסנן (ג'יימס בונד) היה שם כדי לזנק לתוך הקרוואן הנוסע ולעצור אותו בדיוק בזמן.

    ג'וזף גורדון לוויט

    במהלך הצילומים לסרט 'שליחות עירונית' בה השחקן רוכב על אופניים בכל רחבי ניו יורק, התנגש השחקן במונית ונזקק ל-32 תפרים.

    מריל סטריפ

    במהלך הצילומים לסרט 'נהר הפרא' איבדה השחקנית את שיווי המשקל ונפלה לתוך מים קפואים. למרבה המזל, השחקן קווין בייקון נחלץ לעזרתה והוציא אותה בבטחה.

    ג'וני דפ

    מבין כל הסרטים המסוכנים שבהם השתתף ג'וני דפ דווקא בסרט הכושל ביותר שלו בתקופה האחרונה אראה לו תאונה רצינית. במהלך הצילומים הוא הושלך מעל גב סוס ואז נרמס תחת רגליו.

    ג'ניפר לורנס

    במהלך הצילומים לסרט 'משחקי הרעב' מכונת עשן שלא תיפקדה כראוי פלטה יותר מדי עשן וג'ניפר לורנס החלה להשתעל בכבדות עד שהתמוטטה. למרבה המזל, לא נגרם לה נזק והיא התאוששה לאחר כמה דקות מנוחה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים