menu icon newsbox tv
    10 זמרים ולהקות של להיט אחד - ניוזבוקס
     

    10 זמרים ולהקות של להיט אחד

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    לכל אחד יש איז זמר או להקה מועדפים עליהם במיוחד, בדרך כלל מדובר בכאלה שהוציאו לא מעט אלבומים וההשפעה שלהם על המוסיקה קיימת עד היום. אך יש לא מעט שירים שחרוטים אצלנו בזיכרון כלהיטים גדולים בזמנם, אך המבצעים שלהם נשכחו כמעט לגמרי. לפניכם רשימה של 10 שירים של 'זמר של להיט אחד'.

    1. שי עמר – באושר ובעוני

    השיר שהיה לאחד הלהיטים הגדולים של שנת 2001 חקוק עד היום בליבם של רבים. מאז אותה הצלחה, ניסה שי עמר לשחזר אותה שוב ושוב אך נכשל בכל פעם. לאחרונה השתתף באחת מתוכניות The Voice ולמרות תשבוחות השופטים לא זכה לעבור לשלב הבא. שי עמר חזר בתשובה והוא כיום נשוי עם 3 ילדים.

    2. להקת חמסה – אתה חייב למות עלי

    גם ללהקת חמסה היה אלבום אחד ויחיד שמתוכה השיר 'אתה חייב למות עליי' זכה לתשומת לב רבה. רבים היו ממלמלים את מילות השיר והלחן המדבק גם אם בסתר ובבושה. מאז לא הוציאו עוד הלהקה שום להיט. יסמין סוויסה, אחת מבנות הלהקה השתתפה בתוכנית הרווק במטרה לזכות בליבו של גיא גיאור, גם 15 דקות התהילה שלה שם תמו.

    3. לולה – ימים של שקט

    הלהקה שהחלה את דרכה בשנת 1997 החליטה להתפרק דווקא באותה השנה בה השיר 'ימים של שקט' הפך לאחד השירים האהובים במדינה במיוחד בתקופת האינתיפאדה והטרור הקשה. חברי הלהקה, מפורסמים לכשעצמם החליטו ללכת כל אחד לדרכו ומתוכם רק עידן אלתרמן הצליח לשמור על מעמדו בתוכניות טלוויזיה שונות וביניהן 'החיים זה לא הכל', 'שבוע סוף' ו-'עושים צחוק'.

    4. בוטן מתוק בקרקס – כל מה שנשאר

    הלהיט שיצא בשנת 2003 היה הלהיט היחיד של להקת 'בוטן מתוק בקרקס' שכללה בהרכבה בין היתר את גדי אלטמן ועידן רייכל (!). גדי אלטמן ניסה את מזלו בתוכנית The Voice והגיע עד לשלב רבע הגמר.

    5. המשולש – שמיים כחולים

    דואט האהבה של מלי לוי ושמעון גרשון הקרויים ביחד 'המשולש' היה מושמע לא מעט ברדיו בשנת 2003. כשראו הצמד שההצלחה הייתה חד פעמית חזרו כל אחד לעיסוקם, מלי לוי כדוגמנית ושחקנית ושמעון גרשון לתחום הכדורגל שממנו פרש בשנת 2010. לאחרונה חזרו הצמד לעסוק במוסיקה במטרה לחזור לתהילה בתחום.

    6. חובבי ציון – רוצה בנות

    שיר שזכה ללא מעט חיקויים, פארודיות ובדיחות של להקת חובבי ציון. השיר זכה לתשומת לב רבה בשנת 2007 בגלל התוכן הייחודי שלו שנלקח מלהקה שוודית שגם היא עצמה הייתה להקה של שיר אחד.

    7. ללדין – הלו יעקב

    השיר של להקת ללדין 'הלו יעקב' הפתיע גם את בנות הלהקה בהצלחתו בשנת 1994 אך ההצלחה נגדעה תוך זמן קצר והלהקה התפרקה 1995. מאוחר יותר ניסו בנות הלהקה להתאחד מחדש עם השם 'בנות יעקב' שלא צלח והן התפרקו שוב.

    8. שפיות זמנית – הקיץ האחרון

    בדרך כלל השירים שנכנסים פה לרשימה הם שירים קצביים קליטים מאוד, אך השיר 'הקיץ האחרון' שיצא בשנת 1991 היה שיר מרגש בעל משמעות רבה ולא מעט אנשים הזדהו עם מילותיו.

    9. Los del Rio – Macarena

    השיר הלא עברי היחיד שנכנס לרשימה פה למרות שהוא לא היחיד שמתאים להיכנס כאן הוא השיר 'מקרנה' שכבש את כל העולם בשנים 1994-1995 במילים ובמקצב הקליט שלו. ההצלחה שלו הייתה גם בישראל ולא מעט ילידי שנות ה-80 וה-90 עדיין זוכרים איך רוקדים את הריקוד שבקליפ.

    10. שולי נתן – ירושלים של זהב

    דווקא השיר הכל כך ישראלי הזה שאין אדם בישראל שלא מכיר הוא למעשה שייך לזמרת שולי נתן ששרה אותו לראשונה בשנת 1967. מלבד השיר הזה לא הצליחה שולי נתן בשום שיר אחר אך ניסתה להקליט ולהצליח עם שירים אחרים – ללא הצלחה. למרות זאת, היא ממשיכה עד היום לשיר בכל מיני אירועים ומקומות.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “10 זמרים ולהקות של להיט אחד”

    השאר תגובה

    שיתופים