menu icon newsbox tv
    10 המצאות משוגעות של היפנים 2# - ניוזבוקס
     

    10 המצאות משוגעות של היפנים 2#

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אם אתם אוהבים לראות את ההמצאות המשוגעות של היפנים, אנחנו ממשיכים בחלק שני (חלק ראשון בקישור הזה). במקום להאריך בדיבורים, בואו נתחיל ונראה מה היפנים המשוגעים האלו עשו הפעם.

    אוקיי, מכירים את זה שאתם עצלנים מדי בשביל לנגב ידיים במגבת או שאתם נמצאים במקום ציבורי שבו אין נייר לניגוב ידיים? ובכן, אם יש לכם אומץ ללכם עם המכנסיים האלו, אתם תגלו שיש דרכים קלות יותר לניגוב ידיים.

    הרבה לפני ש-GoPro התחיל או שהטלפונים הסלולרים איפשרו צילומי פנורמה, היפנים המציאו כובע שמכיל מספר רב של מצלמות המאפשרות צילום תמונה פנורמית.

    "גרד לי בגב. לא פה. ימינה. שמאלה. ימינה. למעלה. למטה…" ובכן, כל זה יכול להיות יותר פשוט אם יש לכם חולצה שעליה כתוב אותיות ומספרים עם מקרא קטן כדי שתוכלו לכוון יותר טוב.

    אם אתם רוצים להיראות קלאסים בחורף ולא לקחת סיכון שירד עליכם גשם ויהרוס לכם את החליפה, אז תמיד אפשר להשתמש בעניביטריה…. או מיטריניבה… קיצר עניבה ומטריה.

    נשים רבות מתביישות לאכול המבורגר בציבור כי זה עלול להיראות כאילו הן אוכלות כמו פרה. מזל שהיפנים המציאו מפיות שמסתירות את זה.

    זה קצת קריפי. אם הילדה שלכם לא מחייכת אתם מתקינים לה את המתקן הזה על הפרצוף וכל פעם שהיא לא מחייכת היא תקבל זרם חשמלי. אין ספק שזה פיתרון יעיל מלבד תופעות לוואי של סיוטים, אימה ופחד אין סופי בעיניים.

     

    אם אתם לא רוצים לחתוך לעצמכם את האצבעות בזמן שאתם חותכים משהו, אתם יכולים להשתמש בידיים אחרות. לא ברור למה זה היה חייב להיות צורה של יד, ולמען האמת ראינו פתרונות טובים יותר כמו זה. אבל למה שהיפנים יעשו משהו נורמלי.

    למרות מה שאומרים על חמאה, היא לא כזאת קלה למריחה, לעתים פשוט יצא גושים גושים והיפנים מצאו לכך פיתרון. כמו שיש את המיכלים הקטנים של הדבק, רק עם חמאה במקום. זהירות לא להתבלבל בטעות.

    אם אתם רוצים ללבוש כפפות ועדיין שיהיו לכם ציפורניים אז אלו הכפפות בשבילכם. הציפורניים יעזרו לכם בכל מיני סיטואציות שבהן צריכים ציפורניים וגם אם מישהו מעצבן אתכם… אז… ובכן, יש לכם ציפורניים.

    את זה שמרנו לסוף – כיסוי בננה לאחסון ולשמירה על בננות. מה יש להוסיף מעבר לזה?

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים