menu icon newsbox tv
    10 האימונים הצבאיים הכי משוגעים - ניוזבוקס
     

    10 האימונים הצבאיים הכי משוגעים

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    לא קלים הימים של טירון צעיר בצה"ל שנאלץ לזחול על אבנים שורטות ולרוץ מרחקים ארוכים. אם כבר עברתם את זה אתם מתחילים להבין שזה לא היה כזה נורא. אם זה עוד לפניכם, אולי תגידו תודה שהאימונים שעושים בצה"ל (לא ביחידות מובחרות) לא כמו האימונים הבאים ברשימה.

    1. משחק 'תפוח אדמה לוהט' עם רימון חי (צבא השחרור העממי של סין)

    אימונים צבאיים דורשים מכם לסבול לא מעט, כל זאת על מנת שתוכלו להתמודד במצבי מתח ומצבים שדורשים מכם משמעת ואומץ לבצע משימות לא פשוטות במהלך קרב. בצבא השחרור העממי של סין לוקחים את כל המטרות האלו לרמה אחרת לגמרי וכולל גם סיכון לחיי המתאמנים. בסרטון שלמעלה תראו שמעבירים החיילים רימון חי מאחד לאחד עד שהאחרון זורק אותו לבסוף לתוך חור ותוך זמן קצר כולם תופסים מחסה.

    2. חטיפת כדור בחזה (הכוחות המיוחדים של רוסיה)

    האימונים המוזרים האלה קורים בכוחות המיוחדים של צבא רוסיה  ואחת הטכניקות המוזרות שלהם כוללת יריה בחזה. הרעיון מאחורי האימון הזה הוא להכין את החיילים לרגע בו הם עלולים לספוג יריה, חלקם עלולים להיפצע וחלקם עלולים לספוג את המכה בווסט אך כולם צריכים להתעשת במהירות ולהחזיר אש בצורה מדויקת.

    3. קפיצה בתוך טבעת אש (צבא השחרור העממי של סין)

    כפי שאתם יכולים להבין מהתמונה, החיילים נדרשים לקפוץ בתוך טבעות אש כמו אריה בקרקס. מפקדים בכירים טוענים שהאימונים האלו יגרמו לחייל ללמוד להילחם במצבים קשים וגם יתנו לו את האדרנלין שהוא ירגיש במהלך הקרב עצמו.

    4. טביעה (חיל הים האמריקאי)

    כמעט כל האימונים של חיל הים האמריקאי הם משוגעים וקשים אך ישנם כאלו מיוחדים במינם. החיילים 'מוטבעים' במים כשידיהם ורגליהם קשורות. לאחר מכן הם להוציא את הראש מהמים ולהכניס במשך 20 פעם, לצוף 5 דקות, לשחות עד התחתית של הבריכה, להסתובב כלפי מעלה מבלי לגעת בתחתית ועוד מלא בקשות מופרכות. ואם זה לא מספיק קשה בשבילכם, המדריכים נוטים להטביע ו'לענות' את החיילים על מנת לתת להם הרגשה של עינוי טביעה אמיתי.

    5. שבירת לוחות בטון על הראש (צפון קוריאה והצבא הסיני)

    בצבאות רבים נוטים להתרברב במופעים של להקות צבאיות, פעלולים אקרובטים ושלל דברים נוספים, אך בצבאות שבהם החיילים יכולים לשמור לבנים ודברים קשים אחרים בעזרת הראש לא צריך יותר מזה בכדי להרשים את הקהל. אם קרבות היו מוכרעים על ידי מי עושה פוזה יותר יפה או פעלול יותר נחמד כנראה שהצבאות האלה היו מנצחים, אבל בגלל שזה לא כך, תחשבו על כל הזמן שהם מבזבזים על זה באימונים.

    6. שתיית דם של קוברה (מארינס)

    נגמרו הימים בהם היו צריכים החיילים לעשות כמה שכיבות סמיכה וכפיפות בטן על מנת להוכיח שאתה חייל מתאים. במארינס האמריקאי היום נדרשים החיילים לשתות דם של נחש קוברה או תלישת ראש תרנגולת, לא עם הידיים – עם השיניים.

    7. מסע תחת אש (הכומתות האדומות של בלארוס)

    זה ייראה לכם כמו סצנה מסרט של ואן דאם אבל זה אמיתי לגמרי. על מנת להוכיח את נכונותם להיות ביחידה נדרשים החיילים לעשות לא מעט דברים, ביניהם ריצה של 10 קילומטר שמלווה באימוני קליעה בסופה, קרב איגרוף, פריצה לבתים וכל זה שהכל בוער מסביבכם והמפקדים יורים על מנת להוציא את החיילים מאיזון.

    8. קפיצה מגורדי שחקים וירידות בחבל (צה"ל)

    היינו חייבים להזכיר את הצבא האהוב שלנו. מבין כל האימונים שמותר לדבר עליהם דווקא האימון הזה נחשב למתקדם ומיוחד מאוד ביחס לצבאות אחרים. אימון מהסוג הזה נועד למקרים בהם מחבלים יפרצו לאחד מהבניינים הגבוהים במרכז והמחבלים לא בהכרח יצפו לקפיצה של לוחמים מיומנים שיבואו מהגג. ערוץ 2 תיעד את אחד האימונים האלו שהתרחש מראש מגדלי עזריאלי והוא נקרא "טבילת גובה"

    9. זחילה על אבנים חדות (טאיוואן)

    "הדרך לגן עדן" הוא השלב הסופי של אימון שקשה ומפרך שנמשך 9 שבועות בצבא המארינס של טאיוואן. באימון נדרשים החיילים לחצות מסלול של 50 מטרים על אבנים מחודדות כשאסור להשתמש בידיים.

    10. רכיבה על סוסים בתוך עשן (משמר הכבוד המלכותי של הולנד)

    דווקא נשמע די כיף לרכב על סוסים אבל תחשבו על הקושי הרב שבו נדרשים הרוכבים להתמודד כשרימוני עשן מתפוצצים מכל עבר שמהבילים לא רק אותם, אלא גם את הסוסים.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים