menu icon newsbox tv
    10 דרכים טיפשיות לשרוף קלוריות מבלי לעשות כושר - ניוזבוקס
     

    10 דרכים טיפשיות לשרוף קלוריות מבלי לעשות כושר

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בכל מקום שתחפשו תראו ששני דברים העיקריים שצריך לעשות כדי לרזות הם לאכול פחות ולעשות כושר, אבל מי מאיתנו לא היה רוצה לרזות גם מבלי לעשות את כל זה? אם לא בא לכם לעשות כושר אתם יכולים לעשות את הדברים הטיפשיים האלה ותוך 40 או 50 שנה אתם תרגישו בתוצאות! אולי…

    1. דברו בטלפון

    46 קלוריות אפשר לשרוף בשיחה אחת של שעה בטלפון. היום כשמחירי השיחות לא עולים פר שניה זה הרבה יותר משתלם ואפשר לדבר שעות רבות ולהוריד קלוריות!

    2.עשו שופינג

    החלום של כל בחורה – לעשות קניות ועוד לרזות מזה. שעתיים של סיבוב קניות בקניון יכולות לשרוף 450 קלוריות, בהנחה שזה ייקח 'רק' שעתיים ושהתיכנון מה לקנות נעשה בשיחה של השעה שביצעתם קודם.

    3. אכלו אוכל חריף

    אם תוסיפו 5 גרם של איזה פלפל חריף לארוחה שלכם זה יזרז את חילוף החומרים ב- 12-20 אחוז וכך תוכלו לרזות יותר מהר. מה גם שאוכל חריף מוריד מהתיאבון לחלק מהאנשים וגם גורם לאנשים לשתות יותר מים ותחושת השובע עולה.

    4. תרעדו

    כשאתם רועדים מקור אתם שורפים קלוריות. אם אתם מבלים הרבה זמן בחוץ בחורף או הרבה זמן בפנים מתחת למזגן הגוף שלכם יכול להתחיל לרעוד וזה גם שורף קלוריות. רק תזהרו לא להצטנן.

    5. תעמדו

    האנזימים שאחראיים על שריפת השומן וגם חילוף החומרים פעילים יותר כשאתם עומדים. מה גם שהמעבר בין ישיבה לעמידה ולהיפך במהלך כל היום מורידים עוד כמה קלוריות.

    6. תשתו קפה

    קפה עם קפאין נותן לכם יותר מרץ, וכשיש לכם יותר מרץ אתם זזים יותר ולכן אתם שורפים יותר קלוריות – פשוט, לא?

    7. תתעצבנו

    גם אנשים עצבניים נוטים להיות יותר תזוזתיים. בין אם מדובר על לרקוע ברגליים ובין אם מדובר על סילסול שיער בחוסר רוגע. גם הדברים הקטנים ביותר מורידים קלוריות!

    8. שתו מים קרים

    ככל שתשתו מים יותר קרים כך תרזו יותר מהסיבה הפשוטה שהגוף שורף קלוריות כשהוא מחמם את המים בתוך הגוף שלכם. אם אתם שותים למשל 8 כוסות מים קרים ביום הגוף שורם כ-70 קלוריות יותר מאשר 8 כוסות של מים פושרים.

    9. גלשו באתר ניוזבוקס

    זהו הטיפ הכי טוב פה. תמיד שתרצו לאכול חטיף או מאכל משמין הכנסו לאתר ניוזבוקס ותקראו כתבה או שתיים במקום. אם תעשו זאת, אין ספק שאתם תרזו יותר מהר.

    10. תנשמו

    לא בטוח שכולכם מכירים את זה, אבל יש פעולה שבני אדם עושים שנקראת 'לנשום'. מה שעושים הוא לוקחים אוויר דרך האף ואחרי משהו כמו שניה מוציאים את האוויר. אם תעשו פעולה כזאת כמה זמן בסוף הגוף יתרגל ואתם תנשמו כנראה כל החיים שלכם. גם בנשימה הגוף שורף קלוריות. למעשה, אם לא הבנתם את הכתבה, הגוף שורף קלוריות כל הזמן כך שזה לא משנה מה תעשו.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “10 דרכים טיפשיות לשרוף קלוריות מבלי לעשות כושר”

    השאר תגובה

    שיתופים