menu icon newsbox tv
    10 דברים שכולם אמורים לדעת אבל זה לא ככה - ניוזבוקס
     

    10 דברים שכולם אמורים לדעת אבל זה לא ככה

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    מכירים את הדברים האלה שאתם אומרים למישהו ואז הוא אומר "באמת?" כאילו לא מדובר בדבר הכי בסיסי בעולם. אז בואו נעשה סדר בחלק מהדברים האלו, אולי יש פה דברים שאפילו אתם לא ידעתם.

    אוזניות יכולות להיות גם מיקרופון

    NWQ1ZThiMTI4ZSMvZW5nSmZ6WVFWOVEwRWZwTjVLZFNpa1hKdm9nPS9maXQtaW4vOTAweDkwMC9maWx0ZXJzOm5vX3Vwc2NhbGUoKTpxdWFsaXR5KDgwKS9odHRwOi8vaW1hZ2VzLm1pYy5jb20vdzNhYTdpN2N2emloc3ducHd4ajBzdz

    למעשה אוזניות \ רמקולים ומיקרופונים פועלים באופן מאוד דומה. בעוד שהאחד יוצר זרמים חשמליים מגלי קול, השני יוצר גלי קול מזרמים חשמליים. מה שכן, האיכות לא תהיה טובה כל כך אם תנסו את זה. (בניגוד למה שמופיע בתמונה, שמפו או ראש של מקלחת לא יכולים לשמש כמיקרופון)

    דגי זהב לא מתאימים לאקווריומים

    anigif_enhanced-buzz-22783-1413131437-13

    אנשים מגדלים דגי זהב באקווריום כאילו זה טבעי לגמרי אבל זה אפילו לא מתקרב לכך. האקווריומים קטנים מדי בשבילם ולא רק שאנחנו מקצרים להם את החיים בחודשים רבים (ואפילו שנים!) אלא שדגי זהב יכולים להגיע לגודל של חולדה אבל זה לא הולך לקרות בתוך הקערה הקטנה והעלובה שאתם מגדלים אותם בה.

    המטרה של השולחנות הקטנים על הפיצה

    o

    השולחנות הקטנים שעל הפיצה לא נועדו בשביל שגמדים קטנים יוכלו לסעוד איתכם, אלא פשוט בשביל שהפיצה לא תידבק לקרטון. פשוט ויעיל.

    פרנקנשטיין זה לא המפלצת!

    frankenstein

    רואים את היצור שבתמונה? אז הוא לא פרנקנשטיין! הוא המפלצת של פרנקנשטיין! הרבה אנשים נוהגים לקרוא לו פרנקנשטיין אבל זה פשוט לא נכון כי פרנקנשטיין היה הרופא שיצר אותו. ודרך אגב, הוא לא מפלצת נוראית כל כך, הוא דווקא בחור טוב ודי מסכן.

    האגדה לא של זלדה

    Both_Links_OoT_9454

    אומרים לכם "האגדה של זלדה" ובמידה ולא שיחקתם במשחקים האלו יש סיכוי טוב מאוד שתחשבו על הבחור הירוק הזה למעלה בתמונה, אחרי הכל, מדובר על אחת מסדרות המשחקים המצליחות ביותר של נינטנדו. עם זאת, חשוב מאוד שתדעו שהוא לא זלדה, השם שלו הוא "לינק" וזלדה היא הנסיכה שאותה הוא יוצא להציל.

    רוזה פארקס פשוט עשתה יותר רעש

    רוזה פארקס מרטין לותר קינג בצד ימין, קלודט קולבין בצד שמאל

    זוכרים את האישה השחורה הראשונה שלא הסכימה לקום לאדם לבן באוטובוס? ובכן, אנחנו לא מדברים על רוזה פארקס בגלל שהיא ממש לא הייתה הראשונה. 10 שנים לפניה הייתה זו איירין מורגן שלא הסכימה לקום באוטבוס והורשעה אך הערעור שלה צלח ולכן לא היה בלאגן. 9 שנים מאוחר יותר, קלודט קולבין סירבה לקום במונטגומרי אך מתנהיגי התנועה השחורה לא רצו שהיא תייצג את המאבק בגלל שהייתה נערה שנכנסה להריון מחוץ לנישואין. המקרה של רוזה פארקס הגיע 9 חודשים אחריה ורוזה פארקס בהחלט הייתה יותר פוטוגנית, אז מנהיגי התנועה השחורה השתמשו במקרה שלה ועם הזמן רוזה פארקס הפכה לסמל.

    טביעה לא נראית כמו טביעה

    צפו בסרטון למעלה. במהלך הסרטון אחד מהנופשים יטבע, נסו לאתר את הטובע לפני שהמציל שורק. לא כזה פשוט , נכון? במיוחד שהמציל נמצא בזווית נמוכה יותר ויש הרבה רעש והרבה אנשים להסתכל עליהם. בניגוד למה שמראים לנו בסרטים, הטובע לא מנופף ב-2 הידיים שלו וצועק "הצילו! הצילו! אני טובע!" בגלל שהוא לא יכול לעשות את זה, כי הוא טובע! אגב, בעמוד היוטיוב שממנו לקחנו את הסרטון יש עוד עשרות סרטונים מדהימים של הצלות שגורמים לכם לחשוב שהמצילים הם ממש מלאכים.

    מה אומר החץ הקטן הזה שליד הסימון של הדלק?

    d69230b9326279330e5030e4868e3696

    ברכבים מודרנים יש חץ קטן ליד סימון כמות הדלק שאומר לכם דבר מאוד פשוט – באיזה צד נמצא המיכל של הדלק. זה טוב למי שיש לו רכב חדש או מושכר או שהוא סתם סנילי.

    הדם שלנו לא כחול

    anigif_enhanced-buzz-27120-1413134727-13

    לאלו שבחיים לא ראו דם או לאלו שמסתכלים על הורידים שיש להם בידיים ואומרים "ואו הדם שלי כחול!" יש לנו חדשות בשבילכם: הדם שלכם אדום. (מפתיע!) הסיבה לכך שדם נראה כחול מבעד לעור הוא בגלל שדם מגיע בשלל גווני אדום-אדום כהה כתוצאה מכמות החמצן שיש לכם בדם ובמקרים בו יש בו מעט חמצן הוא יהיה בצבע אדום כהה שנראה קצת סגלגל, במיוחד כשרואים אותו דרך העור ולכן הדם שאנחנו רואים דרך העור נראה כחול, בגלל שהוא בגוון סגלגל. אם העור שלנו היה שקוף לא היינו רואים אותו כחול.

    אתם יכולים לסמן לנהגים אחרים שאתם עומדים לפנות

    728px-Turn_signals_4

    זה משהו מדהים שלא רבים יודעים, אבל אם אתם מזיזים את הידית שבצד שמאל של ההגה למעלה או למטה היא גורמת לאור מהבהב שבעזרתו נהגים אחרים יכולים לדעת שאתם רוצים לעבור נתיב.

    אה ידעתם? אז תשתמשו בזה!! (היינו חייבים לפרוק)

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    5 thoughts on “10 דברים שכולם אמורים לדעת אבל זה לא ככה”

    1. אני יודעת שהתגובה הזאת די מיותרת אבל בסרטון אני כמעט בטוחה שמי שטבעה הייתה בת

      1. הניסוח שלנו נכתב על מנת לא לתת רמזים. תקראי שוב בנימה הזאת וזה יישמע הגיוני.

    השאר תגובה

    שיתופים