menu icon newsbox tv
    10 דברים שלא ידעתם על סרטי שר הטבעות - ניוזבוקס
     

    10 דברים שלא ידעתם על סרטי שר הטבעות

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אנשים ממשיכים לבקש מאיתנו לכתוב 'דברים שלא ידעתם' על כל מיני סרטים וסדרות, אז אנחנו בוחרים כאלו שאנחנו אוהבים, למשל – שר הטבעות, טרילוגיית (לא בדיוק) הסרטים האהובה שמבוססת על הספרים של ג'ון ר. ר. טולקין. אז בואו נתחיל.

    ניקולאס קייג' ודניאל דיי לואיס ויתרו על תפקיד אראגורן.  שון קונרי ויתר על תפקיד גנדאלף כי הוא לא הבין את התסריט (כי לא קרא את הספרים) והפסיד עסקה שהייתה יכולה לזכות אותו ב-15% מהרווחים, זה יכל להיות הסכום הגדול ביותר שהרוויח שחקן אי פעם.

    האיש שאחראי על הכוריאוגרפיה של הקרבות בסרטים, אחראי גם על חלק מהקרבות במלחמת הכוכבים והוא אמר שהשחקן ויגו מורטנסן שמשחק את אראגורן הוא הסייף הטוב ביותר שהוא אימן. אותו שחקן גם העדיף לעשות את הפעלולים בעצמו ולהשתמש בחרב אמיתית בחלק מהמקרים.

    אותו שחקן גם שבר את הבוהן במהלך הצילומים. הוא התבקש לבעוט קסדה ולצרוח תוך כדי ובשביל שזה יצא מושלם הצטרכו לצלם את זה כמה פעמים. בפעם האחרונה הוא ירד על ברכיו וצעק בעוצמה חזקה יותר. רק אחר כך הובן שהוא שבר את הבוהן. לטענתו "היו כאלו שסבלו יותר ממנו". הוא התכוון לאורלנדו בלום שסדק צלע כשהושלך מעל גבי סוס במהלך הצילומים גם כן. צירפנו סרטון.

    השחקן שון בין סירב לטוס במסוק לאתרי צילומים מבודדים והעדיף להגיע לשם באמצעות הרכבל ואז לצעוד את שאר הדרך הארוכה ברגל כשהוא לובש את הבגדים של דמותו – בורומיר.

    ביתו שלסמוויז גמג'י (סאם) בסרט השלישי מגולמת על ידי ביתו במציאות.

    enhanced-7087-1403208446-3

    בקרב המפורסם של גנדאלף נגד בלרוג נאלץ השחקן איאן מק'קלן לעמוד מול כדור פינג פונג ולשחק כאילו מדובר במפלצת המרושעת. היינו אומרים שהוא עשה זאת בהצלחה. אגב, בסרט ההוביט, שבו הוא היה צריך לצלם סצנות רבות עם מסך ירוק בלבד ובלי שחקנים אחרים הוא פרץ בבכי וטען "לא בשביל זה הפכתי להיות שחקן".

    השחקן כריסטופר לי שמגלם את סארומן הוא השחקן היחיד שפגש את טולקין. למי שלא יודע, השחקן כריסטופר לי הלך לעולמו ביוני 2015.

    השחקן אנדי סירקיס שגילם את גולום טען שאת הייאוש והנואשות של גולום לטבעת הוא ביסס על אנשים שמכורים להרואין.

    את הקרב העצום בהורנבורג צילמו במשך 4 חודשים, בלילות בלבד.

    שר הטבעות שיבת המלך נחשב לסרט עם הכי הרבה שחקנים על הסט, סך הכל 836 שחקנים ועוד בעלי חיים רבים. בנוסף, לצורך שלושת הסרטים נוצרו 18 אלף תלבושות מתוכם כל שחקן ראשי קיבל 30-40 תלבושות.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “10 דברים שלא ידעתם על סרטי שר הטבעות”

    1. עוד דבר שלא כתבתם, זה שבשר הטבעות אין ולו פעם אחת שיחה בין שתי נשים.
      הדו-שיח תמיד התקיים בין גברים או בין גבר ואישה. לעולם לא בין זוג נשים.

    השאר תגובה

    שיתופים