menu icon newsbox tv
    תיעוד: פלסטינים מכים חייל צה"ל שניסה לבצע מעצר - ניוזבוקס
     

    תיעוד: פלסטינים מכים חייל צה"ל שניסה לבצע מעצר

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בשעות האחרונות הרשת גועשת על תמונות שמופצות בהן נראה חייל צה"ל מחזיק ילד פלסטיני. התמונה עצבנה הרבה אנשים שממילא לא מרוצים מהתנהלות צה"ל, אבל אחר כך מתחילים להתבהר הדברים כשתמונות נוספות שנחשפו מראות את המכות אותן קיבל החייל. הסיטואציה הזאת שאליה נקלע החייל רק ממחישה עד כמה כושר ההרתעה של צה"ל לא כל כך מאיים, במיוחד כשבסרטון רואים גם תושבים שלא גרים בכפר הסמוך נבי סלאח שידוע בהפגנות האלימות שלו מדי שבוע השתתפות ארגוני שמאל ותומכים אחרים.

    התקרית המבישה הזאת קשה מאוד לצפייה מכל כך הרבה סיבות ואחת מהן היא חוסר התגבורת לה זכה החייל כשהוא מתעמת לבד מול ההמון הזועם. המקרה הזה לצערנו יכל להיגמר אחרת לחלוטין.

    מדובר צה"ל נמסר בתגובה לתקרית: "באירוע המדובר התקיימה הפרת סדר אלימה במהלכה פלסטינים יידו אבנים לעבר כוח צה"ל ששהה במקום. הנער המצולם הופלל ע"י כוח תצפית כזורק אבנים – ולפיכך הוחלט לעצור אותו. בעת ביצוע המעצר, התפתחה פרובוקציה אלימה של מספר פלסטינים, בהם נשים וילדים. לנוכח החיכוך האלים, החליט מפקד הגזרה לחדול מביצוע המעצר". כמו כן מגורם צבאי נמסר כי בהפרת הסדר נעצרו שני פלסטינים נוספים שיידו אבנים וכי החייל נחבל באורח קל מהאלימות שהופעלה כלפיו.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים