menu icon newsbox tv
    תהיו יוסף, תהיו ביל - מקור המם - ניוזבוקס
     

    תהיו יוסף, תהיו ביל – מקור המם

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בשבועיים האחרונים הותקפנו על ידי האנשים באינטרנט בשלל בדיחות שרצות וכותרתן "תהיו יוסף" בבדיחות הללו שבדרך כלל מלוות בתמונה של איש מקל מדברים על דברים שאנשים עושים והם מאוד מציקים לכלל אך בכל זאת הרבה אנשים עדיין עושים אותם. לא הרבה יודעים, אבל הרבה לפני יוסף, היה איש מקל בשם ביל.

    מקור המם

    הכל התחיל אי שם באוקטובר 2015, לפני חודשיים, אף אחד לא יודע מי היה הראשון שהעלה את התמונה אך היא הפכה לויראלית ברשת העולמית באתרים כמו רדיט ופאניג'אנק. זו התמונה:

    התפרצות המם

    בתאריך ה-21 באוקטובר 2015 נוצר דף פייסבוק איטלקי שנקרא "Sii come Bill" שזה באיטלקית "תהיה כמו ביל". הדף פרסם גרסאות באיטלקית לדברים החכמים שביל עושה. תוך 3 שבועות הדף קיבל כ-250 אלף לייקים ואז הגיע דף זהה בספרדית, הוא קיבל 405 אלף לייקים ב-4 ימים בלבד. הגרסא הספרדית הצליחה בטירוף ואף יוצרי הדף זכו לראיונות בעיתונות הספרדית ובאתר Buzzfeed.

    המם בישראל

    אחרי שביל הפך לאהוד מאוד בעולם, הגיע יוסף. ב-7 בינואר ראה בחור בשם גבריאל ניסנוב את המם הפופולרי והחליט ליצור דף לגרסא הישראלית שלו – יוסף. בתוך שבוע בלבד הדף הגיע ל-70,000 לייקים וזהו נתון מרשים ביותר. הממים פורסמו במקומות פופולרים ברחבי הרשתות החברתיות כגון בדף הפייסבוק של הצינור וסטטוסים אלטרנטיבים לצד דפים נוספים ואושיות רשת שיצרו גרסאות שלהם למם. המצב הגיע לכדי כך שכולם מדברים על יוסף ועל כמה שצריך להיות כמוהו, ואז הגיעה יוספה – הגרסא הנשית של יוסף ואפילו בחור ערבי בשם יוסוף שאמור לחנך אותו איך לא להיות.

    סוף דבר

    לסיכומו של יום, היה לנו שבוע גדוש ביוספים ואנחנו מאוד מקווים שהמם המתיש הזה מאחורינו, אבל לפני שנפרדים, הנה כמה דוגמאות מעולות של יוסף.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים