menu icon newsbox tv
    שוברים שתיקה - לא בשביל כולם - ניוזבוקס
     

    שוברים שתיקה – לא בשביל כולם

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    ארגון שוברים שתיקה נותן במה לעדויות חיילים ששירתו בשטחים אשר אמורים לספר את מה שהם ראו בשטח. אך הארגון כנראה לא נותן את חופש הביטוי המגיע לכולם באופן שווה, ובזמן שהוא נמצא בכותרות גם בימים אלו נזכרנו במקרה שצולם לפני כשנה בו תמיר יעקובי עלה לתת את העדות שלו שדווקא הייתה לטובת צה"ל – והורד מהבמה.

    מה הן מטרותיו האמיתיות של הארגון? תחליטו אתם.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “שוברים שתיקה – לא בשביל כולם”

    1. והם עוד אומרים שהם רוצים לתת לחיילים לדבר ולתת את עדותם. זבלים בני זבלים. זרע עמלק! ימך שמם וזכרם. משמח לדעת שרוב העם הוא שפוי ומוקיע מתוכו את השרצים הללו אשר לוקים בתסמונות נפשיות רבות! לרבות תסמונת סטוקהולם ומנסים להביא חורבן עלינו. אין ספק שאנחנו חייבים להשאר מלוכדים וחזקים. כל אותם האירגוני השמאל ואנשים אשר לנגד עיניהם עומדת המטרה להשמיד את ארץ ישראל כארץ לעם היהודי, צריכים להבין שהם כגוף זר ברקמה האנושית של עם ישראל. וכמו כל אורגניזם אשר נלחם על חייו ועל הישרדותו יוקיע את המוגלה המצחינה חסרת הקשר עם המציאות מתוכו. כזיהום מחלתי.

      הפרדיגמה חייבת להשתנות. אפשר לחיות ללא שלום איתם, ולא צריך כפייה של דרך אשר לא מביאה לשום פתרון מצד האעלק אירגוני השלום. שלום עושים אם חברים לא אם אוייבים. ובצד השני אין כאלה.

    השאר תגובה

    שיתופים