menu icon newsbox tv
    ראיתם את האיש הזה בחלום? אתם לא לבד - ניוזבוקס
     

    ראיתם את האיש הזה בחלום? אתם לא לבד

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בינואר 2006, אישה אחת בניו יורק במהלך טיפול אצל פסיכיאטר נודע תיארה אדם שדומה לסקיצה המצורפת למטה. היא טענה שהיא ראתה אותו בחלומותיה אך מעולם לא פגשה אותו במציאות. זה לא כל כך מוזר, מה שמוזר הוא שהציור היה מונח על שולחן הפסיכיאטר במשך כמה ימים עד שאישה אחרת נתקלה בסקיצה הזאת מונחת וזיהתה אותו כאדם שגם היא ראתה אותו בחלמותיה.

    הפסיכיאטר הבין שיש פה משהו מעניין ושלח את התמונה לקולגות ויותר ויותר מטופלים סיפרו שהם מזהים את האדם מהחלומות שלהם גם כן. עד היום תועדו לפחות 2000 בני אדם מכל העולם שזיהו את האדם שהתרוצץ להם בחלומות. אז מי זה האיש הזה? אף אחד לא יודע. מה שיודעים הוא שבמקרים רבים האיש הזה הופיע בחלומותיהם של אנשים ואף דיבר איתם או ייעץ להם בכל מיני עניינים שקשורים לחלום.

    במשך זמן רב שהסיפור הזה פורסם ברחבי האינטרנט הוא גרם לתיאוריות קונספירציה רבות. חלק מהאנשים האמינו שהוא אלוהים בכבודו ובעצמו וחלק האמינו שהוא אדם אמיתי עם כוחות על. אתר אינטרנט הוקם על מנת שאנשים יוכלו לשתף מידע שיש להם לגבי האיש ובכל רחבי העולם אנשים נתקלים בתמונות שלו ברחבי האינטרנט.

    אז מה איתכם? האם ראיתם אותו? אם כן, מצפה לכם הפתעה אם תגללו את העמוד למטה לתגובות, גם תמצאו את התשובה!

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    5 thoughts on “ראיתם את האיש הזה בחלום? אתם לא לבד”

    1. או שפשוט זה פרצוף שדומה להרבה פרצופים כי הוא די רגיל ואז אנשים לא יכולים לתאר את הפרצוף שהם ראו ואז בגלל שזה ממש קרוב הם חושבים שזה האדם

    2. יכול להיות שזה פשוט פרצוף ניטרלי ונראה סוג של הפרצוף הכי רגיל שהמוח יכול לחשוב עליו אז הרבה אנשים ראו אותו

    3. יכול להיות שסתם אנשים רוצים תשומת לב. גם אם נמציא עכשיו סתם דיוקן של בנאדם ונאמר שהוא מופיע בחלומות אז ישר יקפצו אנשים ויאמרו שגם הם ראו אותו

    4. אז ראיתם אותו? בואו נגלה לכם שהתמונה של האיש הזה מסתובבת ברשת כבר כמה שנים (בערך 2009) ולאחר בירור התגלה שהאתר שנבנה עבורו שייך לסוציולוג איטלקי שהוא גם בעל חברת שיווק כך שכל הסיפור הוא תרגיל שיווקי אחד גדול או במילים אחרות – מתיחה. מה שכן, הבחירה בדיוקן הספציפי הזה מאוד חכמה ונראית 'מוכרת' וסביר להניח שהיו כאלו שאמרו 'כן, ראיתי אותו', אז גם במקרה הזה אתם באמת לא לבד.

    השאר תגובה

    שיתופים