menu icon newsbox tv
    עוד 10 ערוצי יוטיוב מומלצים - ניוזבוקס
     

    עוד 10 ערוצי יוטיוב מומלצים

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אם נהניתם מהחלק הראשון של ערוצי היוטיוב המומלצים (למעבר לחלק הראשון), הכנו עבורכם רשימה נוספת של ערוצי יוטיוב שאולי יעניינו אתכם. תהנו!

    1. MagicofRahat

    הבחור ההודי הזה עושה סרטונים ומתיחות ששונים מיוטיוברים אחרים. בעוד שכולם עושים פחות או יותר או דבר, הוא חושב על דרכים יצירתיות בעזרת המצאות וקסמים כדי להפוך את המתיחות שלו לייחודיות יותר.

    2. AaronsAnimals

    הבחור הזה משתמש בחתולים וחיות אחרות ומוסיף בהם אנושיות רבה בעזרת עריכה מתקדמת. ניתן למצוא שם כמה סרטונים מצחיקים ומיוחדים במינם.

    3. PostmodernJukebox

    הערוץ הזה הומלץ על ידי הגולשת נטע. ערוץ יוטיוב שכולו מוקדש לשירים מודרנים שמבוצעים בסגנונות שונים מכל מיני תקופות שונות מהמאה החולפת. ביצועים ועיבודים כאלו לא שומעים כל יום בתקופה הנוכחית.

    4. The Slow Mo Guys

    הבחורים האלה אוהבים לצלם כל דבר בהילוך איטי. החל מבלון מתפוצץ ועד התפרצות מים וירי ברובה. האיכות של הצילום שלהם מאוד מושקעת ודברים נראים אחרת לגמרי.

    5. HowToBasic

    ערוץ יוטיוב משוגע לחלוטין בו מציגים לכם איך לעשות דברים בסיסיים כמו לפתוח דלת נעולה בלי מפתח או איך לקרר מחשב נייד. אל תצפו מהם באמת איך להסביר לכם את זה בפשטות אלא לשטויות גמורות. ראו את הסרטון המצורף.

    6. TestTube News

    ערוץ של אנשים שאוהבים ללמוד. בכל יום נשאלות שאלות על החיים ועל העולם ובערוץ הזה הן ייענו בצורה מאוד ברורה וקלה להבנה. לדוברי אנגלית.

    7. Feast Of Fiction

    בכל שבוע יתפרסם סרטון חדש ובו יכינו מאכל אחר אבל מה שמיוחד באמת ומייחד אותו מסתם ערוץ יוטיוב למתכונים זה שהם מכינים מאכלים מוזרים ובצורות מיוחדות. כאלו שרואים רק בפנטזיות.

    8.Numberphile

    זה כנראה מסוג הערוצים שאף אחד לא רוצה להיכנס אליהם בחופש הגדול. הערוץ עוסק במספרים, הרבה מספרים.

    9. Mario Wienerroither

    אז אולי אין בערוץ הזה יותר מדי סרטונים, והוא לא מתעדכן בתדירות גבוהה. אבל הסרטונים בו פשוט משגעים. לקחו קליפים מכל הזמנים ועשו אותם ללא מוסיקה, אבל עם תחליפים מתאימים.

    10. The Scary Snowman

    איש השלג הזה קם לתחייה במלא סרטונים ולפעמים זה סתם נחמד לשבת ולראות את התגובות של האנשים ברחוב לתופעה המוזרה.

    יש לכם הצעות לערוצים נוספים? כתבו לנו בתגובות!

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    3 thoughts on “עוד 10 ערוצי יוטיוב מומלצים”

    השאר תגובה

    שיתופים