menu icon newsbox tv
    עוד 10 מקרי מוות יוצאי דופן - ניוזבוקס
     

    עוד 10 מקרי מוות יוצאי דופן

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אנחנו מכירים את הדרכים הרגילות בהן אנשים מתים. זה יכול להיות מחלות, תאונות, רצח או סתם מקרים אחרים ומצערים. במהלך ההיסטוריה כמה אנשים שמתו בדרכים קצת יותר יוצאות דופן. קראו על כמה מהן. (בסוף הכתבה יש קישור לחלק הראשון)

    מוות על ידי ארון ספרים

    כשמריסה וובר דווחה על ידי משפחה כנעדרת אף אחד לא חשב שהיא תימצא 11 ימים לאחר מכן כשהיא הפוכה מאחורי ארון הספרים שלה. מסתבר שהיא ואחותה ניסו לחבר את הטלוויזיה לשקע בכך שהיא טיפסה על ארון הספרים אך החליקה למרווח הקטן שבין הארון לקיר ותוך זמן קצר נחנקה למוות כשמשפחתה בחדר הסמוך.

    מוות על ידי בטן ענקית

    המתאבק הבריטי מאל "קינג קונג" קירק נמחץ למוות תחת ביטנו של המתאבק שירלי "ביג דאדי" קראבטרי. מיד לאחר שקראבטרי ביצע את התרגיל המוכר שלו "Big Splash" וניצח בכך את קירק, החל קירק להראות סימני מצוקה והוא נלקח לבית החולים שם מת. בבית החולים גילו שכבר לפני הקרב הוא היה במצב לב רגיש וקראבטרי זוכה מכל אשמה.

    מוות על ידי כבשים

    בשנת 1999 בטי סטובס בת ה-67 שגרה באנגליה לקחה ערימה של חציר כדי להאכיל את הכבשים שלה ושמה אותם בחלק האחורי של האופניים שלה. הכבשים הרעבות לא היו סבלניות כל כך ותוך שניות התנהל מרדף בין הכבשים הזועמות והאופניים כשבסופו דחפו הכבשים את בטי מהאופניים והיא נפלה והתגלגלה לתוך נקיק. על פי דיווחים היא שרדה את הנפילה אך מתה כאשר האופניים נחתו עליה. מקור

    מוות על יד הדגמה

    בשנת 1991 אישה תאילנדית בת 57 בשם יוקט פאן הלכה בחווה שלה כשלפתע נפלה לתוך בור של בוץ. בניסיון להיחלץ ממנו היא תפסה חוט חשמל חשוף והתחשמלה למוות. אבל לא על זה באנו לדבר איתכם, מכיוון שאחותה הגיעה לשם מאוחר יותר והסבירה איך זה קרה, תוך כדי ההסבר היא החליקה לבור עם הבוץ, אחזה את הכבל החשוף והתחשמלה למוות. מקור

    מוות על ידי רובוט

    כשרוברט וויליאמס ניסה לתקן חלק פגום באחד מרכבי הפורד הוא עשה תנועה לא נכונה ובטעות הפעיל את אחת המכונות שהיו במקום. הזרוע של המכונה הסתובבה במהירות, נתנה לו מכה חזקה בראש והוא מת במקום. רוברט היה האדום הראשון בעולם שמת על ידי רובוט.

    מוות באסלה

    זה די כללי ודי נפוץ ויש שמועות שאפילו אלביס פרסלי בכבודו ובעצמו מת על האסלה כשהוא מחזיק סנדוויץ' בידו. מי שראה את משחקי הכס (סמנו בשביל לראות ספוילר מעונה 4 מכיר את הדרך שבה מת טיווין לאניסטר) ואולי תופתעו לדעת שזו בדיוק הדרך שבה מת וונקסלאוס השלישי מלך בוהמיה כשחטף חץ בזמן ששהה בשרותים בשנת 1306.

    מוות על ידי ערימת זבל

    לאחים הומר ולנגלי קולייר היה תחביב מוזר לאסוף מלא דברים מכל הבא ליד. הם היו אוספים ואוגרים ספרים, מחברות, עיתונים וכל מיני חפצים אחרים. הם לא היו אוהבים כל כך חברה ולא רק שלא היו מרבים לצאת מהבית, הם שמו כמה מלכודות על מנת למנוע מאנשים להכנס לבית שלהם. יום אחד התלונן שכן על ריח של ריקבון שיוצא מהבית שלהם, כשהגיעה המשטרה הם החלו במסע החילוץ ולאחר שהוציאו 140 טון של זבל הם סוף סוף מצאו את שתי הגופות של האחים שנתקעו בבית של עצמם וככל הנראה מתו מרעב.

    מוות על ידי כדור בייסבול

    ב-6 באוגוסט 1920 במהלך משחק בין קליבלנד אינדיאנס וניו יורק יאנקיז זרק קארל מאייס כדור שפגע ישירות בראשו של ריי צ'אפמן. באותם ימים היו הזורקים מלכלכלים את הכדור בבוץ על מנת שיהיה יותר קשה להבחין בו ואכן עדי ראיה סיפרו שצ'אפמן לא הבחין ולא הגיב בכלל לכדור שנזרק לעברו. עדים גם ציינו שהרעש של הכדור מרסק את גולגלתו של צ'אפמן היה כל כך חזק שמאייס חשב שזה הרעש של המחבט פוגע בכדור והוא התחיל לרוץ לעבר הבסיס הראשון.

    מוות על ידי זקן

    האנס סטינינגר האוסטרי היה מפורסם בזקנו הארוך שהיה הזקן הארוך ביותר בעולם. פעם אחת כשפרצה שריפה בעיירה הוא כל כך מיהר ולכן שכח לאסוף את זקנו לפני שהוא פותח בריצה מהירה מהמקום. הוא דרך על הזקן, מעד ושבר את צווארו.

    מוות על ידי הדגמה 2

    עורך הדין מאוהיו קלמנט ולנדיגהם ירה בעצמו למוות בבית המשפט בשנת 1871 כשהוא ניסה להדגים באמצעות אקדח אמיתי כיצד הנאשם רצח את הקורבן. כנראה אף אחד לא סיפר לו שהאקדח טעון.

    לעוד 5 מקרי מוות יוצאי דופן הכנסו לכתבה הזאת

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים