menu icon newsbox tv
    סיפור היעלמותו של בובי דאנבר - ניוזבוקס
     

    סיפור היעלמותו של בובי דאנבר

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    הסיפור הבא הוא מקרה אמיתי שהתרחש בארצות הברית והחל בשנת 1912 ופחות או יותר הסתיים בשנת 2004. סיפור די מוזר שאין ספק שלא יכול לקרות כיום ולכן זה הופך את הסיפור לפיסת היסטוריה מעניינת שלא בדיוק מדברים עליה יותר מדי, לכן חשבנו שתעניין אתכם.

    היעלמותו של בובי דאנבר

    בובי דאנבר היה ילדם הראשון של לזלי ופרסי דאנבר מלואיזיאנה. באוגוסט 1912, כשהיה בן 4, הוא יצא עם משפחתו לטיול דיג ובתאריך ה-23 לאוגוסט 1912, במהלך הטיול, הוא נעלם.

    לאחר חיפושים שארכו 8 חודשים, הרשויות מצאו אדם בשם וויליאם קאנטוול וולטר שהיה שיפוצניק שתיקן פחות או יותר רק אורגנים וכלי הקשה אחרים, כשעוזר לו ילד קטן שנראה היה ממש דומה לבובי דאנבר. וולטר טען שהילד הוא למעשה צ'ארלס ברוס אנדרסון והוא ילדה של אישה בשם ג'וליה אנדרסון שנתנה לו חזקה על הילד בזמן שהיא עבדה עבור משפחתו, אך המשטרה לא האמינה לסיפור, עצרה את וולטר והזמינה את משפחת דאנבר לזהות את הילד.

    Bobby_Dunbar_(1913)
    הילד שנמצא

    בעיתונים שסיקרו את הסיפור באותה תקופה היו חילוקי דעות, היו עיתונים שטענו שברגע שהילד ראה את הזוג הוא רץ לעברם וצעק "אמא!" כשהם מתחבקים, ועיתונים אחרים טענו שהילד בכה בזמן שההורים היו נראים מבולבלים. בנוסף לכך, היו עוד מחלוקות בין העיתונים לגבי הקשר בין הזוג לבין הילד אך ביום שלמחרת, לאחר שהאם קילחה את ילדה, היא אמרה שזה בודאות ילדה והיא מזהה את הצלקות וכתמי הלידה שלו ולכן הם לקחו את הילד חזרה איתם לביתם.

    זמן קצר לאחר מכן, הגיעה ג'וליה אנדרסון, זאת שלטענת השיפוצניק היא אמו האמיתית של הילד, וטענה שהיא השאירה את ילדה אצל וולטר למשך יומיים בלבד על מנת שהיא תספיק לעבוד במקום מסוים ואז לחזור אליו. בשל כך, המשטרה ערכה מסדר והציגה לה 5 ילדים, אך העיתונים טענו שג'וליה התקשתה לזהות את בנה וגם הילד שראה אותה לא הגיב בהתאם. עם זאת, ביום שלמחרת היא ראתה את הילד שוב והביעה ודאות מוחלטת שזהו בנה, ששמו הוא ברוס, אך מכיוון שנכשלה בפעם הראשונה בזיהוי בנה, הסיפור כבר הסתיים עבורה והילד חזר למשפחת דאנבר.

    Twoboyssidebyside-thedaybook-feb18-1914
    בצד שמאל – בובי דאנבר לפני ההיעלמות. בצד ימין – הילד שנמצא.

    לג'וליה אנדרסון לא היה כסף לשכור עורך דין שייצג אותה במשפט והיא חזרה לצערה לביתה בלי הילד, אך שבה ללואיזיאנה על מנת להשתתף במשפט החטיפה של וולטר שלטענת הרשויות חטף את בובי דאנבר. ג'וליה הגיעה למשפט והעידה על חפותו של וולטר מכיוון שהוא שמר על בנה – ברוס – ולא חטף ילד אחר בשם בובי דאנבר. בסופו של המשפט הארוך והמבלבל, קבע בית המשפט שהילד הוא בובי דאנבר ושוולטר מורשע בחטיפה.

    לאחר המשפט, התפצלו כל אחד לדרכו. ג'וליה אנדרסון נשארה בעיירה שבה ארע המשפט, התחתנה, הביאה 7 ילדים והמשיכה את חייה החדשים במקום. וולטר, השתחרר מהכלא לאחר שנתיים והמשיך בחייו כשהוא נודד ומבצע עבודות שיפוצים עד שמת מתי שהוא בשנות ה-30. הילד, חי את שארית חייו כבובי דאנבר, הוא התחתן, הביא 3 ילדים ומת בשנת 1966.

    שנים רבות לאחר מכן, נכדתו של בובי דאנבר, החליטה לחקור את הסיפור, היא קראה בעיתונים הישנים, ראיינה את נכדיה של ג'וליה אנדרסון, בדקה את הרישומים מבית המשפט וכל זאת במטרה להוכיח שסבה הוא בובי דאנבר, אבל לבסוף, בשנת 2004, בדיקת DNA פשוטה הגיעה למסקנה אחת ברורה – הילד כלל לא שייך למשפחת דאנבר והוא לא חולק גנים משותפים עם בני המשפחה, גורלו של בובי דאנבר האמיתי ככל הנראה הסתיים באותו טיול דיג בשנת 1912, אבל זה כבר היה מאוחר מדי עבור כולם.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים