menu icon newsbox tv
    ניתוח: מי יזכה בגמר הישרדות הונדורס? - ניוזבוקס
     

    ניתוח: מי יזכה בגמר הישרדות הונדורס?

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    היום בערב בשעה 21:00 יתקיים הגמר הגדול של 'הישרדות: הונדורס'. הפעם, שהתכנית משודרת בערוץ 2 ב"רשת" ולא בערוץ 10, החליטו ההפקה לחרוג מהמנהג שהיה נהוג עד כה בעונות הקודמות והזוכה הגדול בגמר ייבחר ללא התערבות הקהל. מה שאומר שלמושבעים יש את הכוח לבחור מי הוא הזוכה. עם זאת, תהיה לקהל אפשרות להצביע ל'חביב הקהל' שיזכה גם הוא בפרסים בשווי עשרות אלפי שקלים.

    אנחנו החלטנו שאנחנו לא מחכים יותר מדי ומחליטים להכתיר את הזוכה הגדול על סמך ניתוח שערך הגולש דור ועל סמך ניתוח שלנו.

    12768395_1688601231411081_8502045311778594211_o

    ניתוח ההצבעות

    כפי שאתם יודעים, נותרו 4 מתמודדים: רוסלנה, עומרי, טילטיל וטיטי וישנם 8 מושבעים ואנחנו ננתח למי כל אחד מהם יצביע.

    רון אלוף – רון אלוף הוא המושבע הראשון. הוא היה הראשון שהודח לאחר האיחוד והקשר בינו לבין טיטי על האי פרח ולכן אין ספק שהוא ייתן את הקול שלו לטיטי. קול אחד לטיטי.

    עומר – אם לירון הייתה בגמר, אין ספק שהוא היה מצביע ללירון, אבל היא לא ולכן הוא חייב לבחור מישהו אחר. אם אנחנו מכירים את עומר כמו שאנחנו מכירים את עומר הוא יצביע למתמודד אסטרטג כי במילא הוא לא מחבב אף אחד על האי. ההנחה שלנו שהוא יצביע לרוסלנה או לטילטיל (למרות היריבות המוקדמת שלהם) וזה שהוא יצא להגנת טילטיל במועצת השבט האחרונה מעלה את הסיכוי שהוא יצביע לטילטיל. קול אחד לטילטיל.

    רון שובל – רון שובל לא ישקיע יותר מדי מאמצים בלחשוב על מי להצביע. הוא מן הסתם יצביע לטיטי או עומרי ומכיוון שהוא נקשר יותר לעומרי ומדבר עליו ללא הפסקה, הוא יצביע לעומרי. קול אחד לעומרי.

    מושיק – אפשר לשלול במידי את הקול שלו לטובת טיטי ועומרי, מה שאומר שהוא יצביע לטילטיל או רוסלנה. הבחירה פה באמת קשה אבל אנחנו נלך עם זה שהוא יצביע לרוסלנה. קול אחד לרוסלנה.

    בשלב הזה לכל אחד יש הצבעה אחת.

    הודא – גם פה אפשר לשלול את טיטי ועומרי לאחר ה"קטע" שהם עשו לה בכך שהיא ניסתה להגן על עצמה. הודא לא מחבבת אף אחד על האי ולמרות שרוסלנה לא עשתה לה יותר מדי רע, נראה שיש קנאה או שנאה מסתתרת ביניהן. ההצבעה שלה תהיה לטילטיל מהסיבה שהוא בין הבודדים שבאמת ניסה להתחבר איתה ולהתקרב אליה (לא שזה הלך טוב). 2 קולות לטילטיל.

    ג'ני – אשת הברזל תצביע לטילטיל או לעומרי. את טיטי היא לא מחבבת בלשון המעטה ורוסלנה אכזבה אותה. עם זאת, גם עומרי לא בדיוק עמד לצידה כשהיא הייתה צריכה אותו ולכן נותרנו עם טילטיל, שלמרות שהיא רצתה להדיח אותו, הוא יצא הכי בסדר. 3 קולות לטילטיל.

    לירון – טיטי לא מעניינת את לירון וכלפי טילטיל ורוסלנה אין יותר מדי אהבה מצידה, מה שמשאיר אותנו עם הצבעה לעומרי. 2 קולות לעורמי.

    דנה – סביר להניח שדנה תצביע לטילטיל או רוסלנה. הרגש שלה כלפי טילטיל היה מאוד חזק ולכן הגיוני שהיא תצביע לו (גם אם לא, זה עדיין ישיר את טילטיל מוביל) ולכן 4 קולות לטילטיל.

    סיכום

    כפי שאתם רואים, לפי הניתוח שלנו טילטיל מנצח בגדול על השאר. ייתכן שהיו שינויים פה או שם בניתוח שלנו, אבל כל שינוי עדיין ישאיר את טילטיל מוביל. האם מגיע לו לנצח? לא מתפקידנו להגיד. טילטיל אמנם עשה רושם של נגרר והוא לא הוכיח את עצמו כמו עומרי או עשה מאמצים כמו טיטי ובטח שלא הצליח להחליק את דרכו לגמר כמו רוסלנה (שעשתה דרך ראויה בהחלט), אבל אין ספק שהיה לו הכי קשה להתמודד עם הקשיים שבהישרדות.

    לגבי חביב הקהל, ההנחה שלנו היא שרוסלנה, עומרי או טילטיל יזכו בזה אלא אם כן ההפקה לא תאפשר לטילטיל להשתתף במידה והוא זוכה.

    כל זה בגדר ניחושים וניתוחים, כי אי אפשר לדעת מה הם יצביעו ולא רק זה, אי אפשר לדעת מה ההפקה תחליט לשנות הפעם מהפורמט הרגיל. אבל נראה אחרי הגמר בכמה צדקנו.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “ניתוח: מי יזכה בגמר הישרדות הונדורס?”

    השאר תגובה

    שיתופים