menu icon newsbox tv
    מתנדבת במשטרה: "95% מהאתיופים רוצחים וגנבים" - ניוזבוקס
     

    מתנדבת במשטרה: "95% מהאתיופים רוצחים וגנבים"

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    את המשפט בכותרת ועוד משפטים נוראיים כגון "רק אונס, רציחות, גנבות ודקירות אני רואה מהעדה שלכם" כתבה שוטרת מתנדבת מתחנת אשדוד בשם מירי קורופוב לאחר ההפגנה של האתיופים בתל אביב אתמול ועוררה את זעמם של הגולשים.

    "שלום רציתי לכתוב כמה שורות על נושא שממש מעצבן אותי והכי חם בחדשות עכשיו. על ה'גזענות כביכול כלפי אתיופים על ידי שוטרים קודם כל יוצאי ההפגנה, תתביישו לכם!! ראיתי את הסרטון המדובר ומה שקרה זה שהיה חפץ חשוד והשוטר ביקש מהאתיופי לזוז והוא ענה לו ש'לא בא לי' והוא היה חייב להזיז אותו בכוח (לא היה שום מכות)", הוסיפה. "אז כל המדמיינים למיניהם שיצאו להפגנות תתביישו. 95% מכם רציחות גניבות ודקירות. מתביישת בהתנהגות שלהם". בהמשך, הוסיפה קורופוב, בפוסט נוסף, כי בני העדה האתיופית "מראים לנו מי הם באמת עם התנהגות של בהמות".

    מהמשטרה נמסר בתגובה: "מדובר במתנדבת אשר העלתה פוסט לדף הפייסבוק הפרטי שלה. עם היוודע הדבר ולנוכח חומרת המעשה הורה מפקד התחנה לגרוע את המתנדבת ממצבת המתנדבים באופן מידי ולהפסיק את פעילותה לאלתר. אנו מצרים על הפוסט הפוגעני, שהינו חריג ולא מייצג כלל את עמדת משטרת ישראל. התנהלות חריגה זאת של מתנדבת אינה מקובלת, נפעל לרענן ההנחיות למתנדבים לגבי התנהלות גם אם מדובר בפייסבוק הפרטי שלהם".

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים