menu icon newsbox tv
    משולש ברמודה - מה באמת קורה שם? - ניוזבוקס
     

    משולש ברמודה – מה באמת קורה שם?

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    משולש ברמודה הוא אזור שנראה בצורת משולש על המפה ונמצא באוקיינוס האטלנטי בין 3 נקודות – בפורטו-ריקו, איי ברמודה, וקו החוף המזרחי של פלורידה. באזור זה ספינות ומטוסים רבים שעברו בו נעלמו ללא עקבות. בחלק מהמקרים דווקא נמצאו ההריסות אך אנשי הצוות נעלמו וכבר עשורים שלמים שסוגיה זו מסקרנת אנשים רבים ברחבי העולם.

    עד היום, כבר כמה מאות כלי תעופה וים נעלמו משם והמספר ממשיך לעלות, כל זאת כשכביכול לא נמצאו טעויות אדם או ציוד ואפילו לא אסונות טבע. אותם כלים נעלמו כשהם היו בסדר גמור ולכן צפו להם בעולם תאוריות רבות בנוגע למה שבאמת קורה במקום הזה. סיפורים ומיתוסים רבים ניסו לתרץ את המקרים האלו וספרים נכתבו עליו אך מה באמת התשובה הנכונה?

    טיסה 19

    המקרה שהצית את כל הסיפור פחות או יותר הוא טיסה 19. חמישה מטוסים מפציצים אמריקאים ועליהם 27 אנשי צוות שיצאו לאימונים ומעולם לא חזרו למרות מזג האוויר הנוח ולמרות שלא היה הסבר לכך שהם נעלמו. מטוס שנשלח לשם על מנת לבדוק את המצב נעלם גם הוא. מה שבפועל קרה הוא שחמשת המטוסים הוטסו על ידי טייסים מתלמדים למעט המפקדים ובשלב מסוים של הטיסה בגלל טעות בחישוב של המפקד אזל הדלק וכולם נאלצו לצנוח לים עם אפס תקווה לשרוד. המטוס שנשלח לחלץ אותם היה מטוס שנקרא בעיני רבים 'פצצה מעופפת' בגלל התקלות הרבות שהיו בו וכך גם טענו מלחים שראו אותו מתפוצץ בשמיים.

    מרי סלסט

    למרות שהמיתוס קיבל את הפרסום שלו רק בשנת 1952, הוא לא התחיל שם. כריסטופר קולומבוס תיאר ביומן שלו אירוע בו המצפן בספינה השתגע והוא אף חזה בלהבת אש ענקית בשמיים (סוברים כי מדובר היה במטאור), אך סיפור עוד יותר מעניין ארע בשנת 1872 בה הפליגה האוניה מרי סלסט מחופי ניו יורק ולעולם לא הגיעה ליעדה. חודש לאחר מכן נמצאה הספינה על ידי ספינה אחרת שהבחינה שמדובר במרי סלסט אך אף אחד לא נהג בה. כשהמלחים עלו על הספינה הם גם הרגישו שמשהו פה מאוד מוזר, נדמה היה שהאנשים שהיו במרי סלסט עזבו בחיפזון מכיוון שאפילו אוכל היה מוגש על השולחן ולא הייתה שום סיבה לנטוש אותה, מה גם שספינת ההצלה הייתה חסרה אך כל המטען היה עדיין על הספינה (מה שגם הפריך את הטענה שמדובר בשוד של פיראטים). אם קראתם את כל הפסקה הזאת ואתם מתים לתשובה מה קרה שם בדיוק, אנחנו מצטערים לאכזב אתכם אך עד היום לא יודעים מה קרה שם והסוד שמור עם אותם אנשי צוות שנעלמו.

    אז מה קרה במשולש ברמודה?

    השערות לגבי משולש ברמודה הגיעו מפה ועד להודעה חדשה ואפילו כביכול מחקרים שנערכו הוכיחו שיש שם כל מיני דברים שגורמים לכך וביניהם:

    • גז מתאן שנמצא בתחת לקרקעית הים וכתוצאה מכך מקטין את צפיפות המים ושואב לתוכו את הספינות. בנוסף, גם מטוסים יכולים להתלקח כתוצאה מהגז ואפילו להתפוצץ בספונטניות.
    • ים סרגסו. אזור מוזר באמצע הים שנדמה כאילו הוא יבשה אך הוא כולו ממים. זרמי המים מקיפים אותו מכל הכיוונים וספינות שיכולות לעלות עליו כביכול נתקעות לנצח.
    • ערפל אלקטרוני שיכול להופיע משום מקום ו'בולע' את הספינה או המטוס. כתוצאה מכך הספינות גם מאבדות את הקשר ללא סיבה ונעלמות ללא עקבות.

    אם אתם רוצים להתפרע יותר במחשבות אז אפשר לקחת בחשבון את האופציות הבאות:

    • חייזרים שנמצאים בכדור הארץ מעלימים את הספינות והמטוסים אל תוך החללית שלהם.
    • מפלצת ענקית שטורפת את כל העובר במקום.
    • הים עצמו בולע את הספינות והמטוסים כי הוא כועס כשעוברים באזורו.

    לסיכום

    ובכן, לאחר שקראתם את כל ה'תאוריות' המיוחדות שאנשים היו רוצים להאמין שהן נכונות ויש פה משהו 'לא טבעי' אנחנו יכולים להגיד לכם שהדעה הרווחת היום היא שאין שום דבר מיוחד במשולש ברמודה. משולש ברמודה הוא שטח יחסית גדול שבו יש כמות גדולה מאוד של תחבורה ימית ואווירית ועל כן כמות התאונות במקום לא חריגה. בנוסף, חלק מהעלמויות המיוחסות לו בכלל לא היו באזור המשולש, גם במקרים שבהם 'לא נותר זכר' דווקא נמצאו שרידים ומחקרים שנערכו במקום וטענו שאין שום דבר מיוחד במקום זכו להתעלמות מוחלטת מהסיבה הפשוטה – אנשים רוצים להאמין בסיפורי אגדות.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    10 thoughts on “משולש ברמודה – מה באמת קורה שם?”

    1. בתורה רשום על המקום הזה.
      ואומר שיש מקום בלב ים שלא מקבל שום מתכת מסוג שהיא, ובשביל לעבור שם צריך ספינה תוצרת אדם, ולא מכונה, מעץ וחבלים
      זאת הסיבה שכריסטופר קולמבוס, והצוות שלו לא מתו כי היה להם ספינה בעבודת יד, ושלא עשויה מסוג של מתכת.

    2. מאוד סקר אני לגבי התופעה שנקראת משולש ברמודה מאוד נהנתי לקרוא את הכתבה ואת התגובות תודה רבה לכם שבת שלום
      אני אלמה בכר בת7

    3. מה עם התאוריה שיש בקרקעית הים באזור זה מגנט ענק ממדים ששואב מתכות שעוברות לידו?

    השאר תגובה

    שיתופים