menu icon newsbox tv
    משה איבגי: "השר רחבעם זאבי היה פושע" - ניוזבוקס
     

    משה איבגי: "השר רחבעם זאבי היה פושע"

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    השחקן משה איבגי שהתפקיד הפופולרי ביותר שלו היה לשחק ראש משפחת פשע ב'הבורר' אמר היום את אחת האמירות הקשות שנאמרו במסגרת העוינות בין משרד התרבות לקבוצת שחקנים כנגד.

    בין הדברים שאמר היו

    "אין צורך לממן פרויקט הנצחה לזכרו של השר רחבעם זאבי, הוא היה פושע ולמדינה אסור לתקצב את פרויקט הנצחתו ב-3 מיליון ש"ח".

    והנה ציטוט של הדברים שאמר במהלך טקס במתנ"ס הדר שבחיפה

    קודם כל אתחיל ואומר שנפגשתי אחד על אחד עם השרה מירי רגב ודיברנו על הדברים. אגיד דברים שאולי הם לא אחראים אבל הם לדעתי בלבד. יש הרגשה שהליכוד בראשות ביבי לא הפנימו עדיין שהם השלטון והם עדיין מאשימים את השמאל בכל החוליים של המדינה, המשפט ״אנחנו קיבלו 30 מנדטים״ מראה שהיא נלחמת על עצם הקיום שלה והיא כנראה עדיין לא הפנימה שהיא שרת התרבות של כולם

    לא מתפקידה להיות הצנזור והקומיסר אלא לדאוג לקיום התרבות ולתקצב את התרבות ואם יש הצגה שפוגעת בדמוקרטיה יש רשויות שיאכפו את זה למה את צריכה לנהל זאת עבורם ובנוסף ביבי שגיבה אותה ולא אמר שזה לא דמוקרטי בניגוד לגילה גמליאל למשל שכן אמרה שזה נושא בעייתי הוא לא שם לזה סוף וגיבה אותה ועוד הוסיף שהגיע הזמן שהם כשלטון יפסיקו להתחנף. אני חושב שראש הממשלה מנצל אותה ומשסה אותה בציבור כדי להסית את הציבור מנושא הגז. הדבר הטוב ברגב זה שהיא בולדוזר ונקווה שהיא תשיג תקציבים לתיאטראות.

    מי היא שתחליט מה מותר ומה אסור להציג?! היא נפגעה שקראו לה בהמה והבנתי שהיא בכתה אך היא לא צריכה להתנגח עם אנשים ברמה הזאת. ואסור להתעסק רק בתפל שזה עודד קוטלר. לא הסכמתי עם קוטלר וגרבוז, אך לא צריך להתעלם ממה שאמרו. הם לא מייצגים אותי, אבל הפגיעה בחופש האומנות היא בלתי נסבלת.

    אינני בצד הימני על המפה אך עדיין הופעתי באריאל, לא בטוח שיכולתי להופיע בקריית ארבע וצריך לכבד מצפונו של אדם. אנו יודעים שלא כולם שותפים לכיבוש וצריך לכבד את מצפונו של אדם שחושב שהוא מופיע במקום כבוש"

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים