menu icon newsbox tv
    מקרי המוות בהיסטוריה של האולימפיאדה - ניוזבוקס
     

    מקרי המוות בהיסטוריה של האולימפיאדה

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    זה לא כל כך חיובי מצידינו, אנחנו יודעים, אבל תקופת האולימפיאדה פה ובא לנו לכתוב על משהו. אז הנה כתבה על מקרי המוות בהיסטוריה של האולימפיאדות.

    פרנסיסקו לאזארו

    FLazaro

    המתמודד הפורטוגזי שהיה רץ מרתון הוא האדם הראשון שנהרג באולימפיאדה וזה קרה בשנת 1912. במהלך הריצה, כשהגיע לקילומטר ה-30, הוא התמוטט ומת. בהתחלה חשבו שמדובר בהתייבשות, אבל אך אחר התברר שהוא השתמש בשעווה על מנת למנוע כוויות חום, אך השעווה למעשה מנעה מהזיעה שלו לצאת באופן טבעי והגוף שלו קרס כתוצאה מחוסר איזון אלקטרוליטי חמור.

    נוד אנמארד ג'נסן

    knudjensen

    בשנת 1960 התמודד ג'נסן במירוץ אופניים יחד עם 2 עמיתיו (השלישי קיבל מכת שמש ויצא מהמירוץ). במהלך המירוץ אמר ג'נסן לעמיתיו שיש לו סחרחורת, חבריו התקרבו אליו עם האופניים ואחזו אותו כדי שלא יפול, לאחר מכן הם התיזו עליו קצת מים והיה נראה שהוא חוזר למוטב אז הם עזבו אותו. זמן קצר לאחר מכן הוא התמוטט על הכביש וכתוצאה מכך סדק את גולגלתו. הוא מת בבית החולים ובניתוח לאחר המוות נקבעה סיבת המוות: התקף לב.

    מתמודדים שמתו באימונים או לאחר ההתמודדות

    (חלק מהשמות תורגמו בתרגום חופשי ולכן ייתכנו טעויות בשמות)

    ניקולאי ברקט

    ניקולאי היה מתאגרף שהשתתף באולימפיאדה בשנת 1936. הוא הפסיד בסיבוב הראשון למתאגרף אוולד אך מת כמה ימים לאחר מכן מהרעלה בדם. עם זאת, יש הטוענים שנזק שנגרם לו בקרב הוא אחד הגורמים למוות.

    איגנז סטיפסון

    מתמודד אוסטרי באולימפיאדת 1936 שהתאמן לקראת האולימפיאדה כמטיס דאון (ענף ספורט באולימפיאדה שבוטל בשנת 1939). כנף הדאון נשברה והוא התרסק. כתוצהא מכך סטיפסון נהרג.

    רוס מילן

    מתמודד שהיה אמור להשתתף בתחרות סקי באלפים. במהלך האימונים לאולימפיאדת החורף של 1964 הוא איבד שליטה והתנגש בעץ.

    קזימירז קיי-סקרזיפקי

    קזימירז היה מתמודד בתחרות המזחלות (לוג') באולימפיאדת החורף של 1964. גם הוא איבד שליטה והתרסק בעוצמה.

    ניקולאס בוקאטאי

    מתמודד נוסף שמת כתוצאה מאימונים לתחרות סקי. במהלך אימונים עם כמה עמיתים הוא ירד במורד ההר במהירות גבוהה ובאחת הפעמים שבהם זינק מעל גבעה כשהיה באוויר הוא ניצב אל מול טרקטור לפינוי שלג. בגלל שהוא היה באוויר לא הייתה לו אפשרות לפנות ולכן הוא התנגש ישירות בטרקטור ומת במקום.

    נודאר קומאריטאשווילי

    PP020.jpg_gd

    המתמודד הטרי ביותר שנהרג במהלך האולימפיאדה. באולימפיאדת החורף של 2010 השתתף נודאר כחלק המשחלת של גאורגיה ובמהלך אימון איבד שליטה על המזלחת והתנגש במוט פלדה שהיה שם.

    טבח מינכן

    על כך כתבנו בהרחבה בכתבה על אסונות הספורט הישראלים.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים