menu icon newsbox tv
    מם: You Da Real MVP - ניוזבוקס
     

    מם: You Da Real MVP

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    You Da Real MVP הוא מם שהחל את דרכו ב-6 במאי 2014 ותוך זמן קצר הפך להצלחה גדולה. במם הזה משתמשים כשרוצים להביע הערכה למישהו שלא תמיד זוכה להערכה הראויה לו, אבל מאיפה זה התחיל בכלל ומה הקשר בין התמונה לתוכן? החלטנו להסביר את זה לפניכם.

    מקור המם

    ב-6 במאי 2014 שחקן ה-N.B.A קווין דוראנט נשא נאום לאחר שזכה בתוך ה-MVP (השחקן הכי מועיל) שזהו תואר הצטיינות חשוב בקריירה של כדורסלן. במהלך הנאום הוא הודה לכולם, למעריצים, לשחקנים, לאנשים שמאחורי הקלעים ואפילו לאלוהים, אבל היה זה הסיום של הנאום שהפך את הכל למרגש ומיוחד יותר.

    בסוף הנאום הוא הודה לאמו, וסיפר את הסיפור הקשה שלהם שבו הם הצליחו להגיע מהתחתית לפסגה ושהיא תמכה בו גם כשהיה קשה מאוד ובזכותה הוא פה. הוא סיים את הנאות ב"את ה-MVP האמיתית" והקהל קם על רגליו במחיאות כפיים סוערות.

    שימוש במם

    הסרטון של הנאום עלה ליוטיוב כבר באותו היום ותוך זמן קצר הגיע למאות אלפי צפיות ומאות תגובות. הציטוט שלו מתוך הנאום גם הגיע למדיה ומדורי חדשות הספורט השתמשו בו בגדול, אך זה לא הכין אותם למה שהגיע לאחר מכן.

    המם הראשון שהגיע כתוצאה מהנאום הוא ככל הנראה המם שבו החליט גולש באתר Reddit להודות למי שמשלם על השירות Netflix ומרשה לאנשים אחרים להשתמש בחשבון שלו.

    הפרסום הפך לויראלי תוך ימים ספורים ואז הגיעו שאר הממים. במשך החודש שלאחר מכן הופצץ האינטרנט בעשרות רבות של גרסאות מצליחות ובהן מודים הגולשים לכל מיני אנשים שבאמת מגיע להם את זה, אך הם לא זוכים להיות באור הזרקורים.

    דוגמאות ראויות לציון

    הנה כמה דוגמאות טובות כשימחישו לכם עד כמה המם הזה נכון ומוצדק.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים