menu icon newsbox tv
    מם: Rickroll - ניוזבוקס
     

    מם: Rickroll

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    מכירים את זה שמפתים אתכם עם קישור ויש לו כותרת מעניינת שאתם מתים לקרוא ואתם מגלים שהופניתם לשיר "Never Gonna Give You Up" של ריק אסטלי? ובכן, עשו לכם תרגיל Rickrolling קלאסי.

    מקור

    הלהיט של ריק אסטלי יצא בשנת 1987 הפך להיות להיט גדול באותה שנה ולאחריה שיחרר ריק אסטלי עוד כמה להיטים מוצלחים, אך סביר להניח שזה השיר שהצליח להחזיק מעמד הכי הרבה זמן. בשנת 2007 הועלה השיר ליוטיוב ועד היום צבר הסרטון כ-74 מיליון צפיות.

    תחילתו של המם

    אז איך השיר הפך להיות מלכודת אינטרנט? ובכן, הכל התחיל כשבאתר 4chan התפתח מם אחר שנקרא Duckrolling ובו על ידי פיתויים של קישור עם כותרת מעניינת נשלחו אנשים תמימים לתמונה של ברווז עם גלגלים.

    Duckroll

    על פי מייסד אתר 4chan, כל התחום של Rickrolling התחיל בקטגוריית משחקי המחשב באתר. אנשים החלו להעלות קישורים ל"הצצות בלעדיות" למשחקי מחשב אך הקישורים הופנו לשיר "Never Gonna Give You Up" ועל פי מה שהוא אומר בנוסף לסטטיסטיקות של גוגל כל ההטרלה התחילה אי שם במאי 2007 ולכן מדובר במם יחסית וותיק.

    התפתחות המם

    ב-1 באפריל 2008 העלו יוטיוב מדרגה והפנו את כל הסרטונים המוצגים בדף הראשי שלהם לשיר הזה. מה שהגביר עוד יותר את המודעות לטריק המעצבן אבל זמן קצר לאחר מכן ארע דבר מיוחד במינו שבו המם הפך למציאות. במצעד חג ההודיה שהתרחש בנובמבר 2008 הציגו לקהל שיר מיוחד, אך תוך כמה שניות מתחילת השיר, הוא נקטע ואז ריק אסטלי בכבודו ובעצמו יצא מתוך איזה חור והחל לשיר את השיר לקול תשואות הקהל.

    מאז ועד היום

    מאז ואז היום ממשיכים להתרוצץ להם קישורים רבים שכל מי שנכנס אליהם מגלה את השיר המציק, ניסינו זאת ב-1 באפריל לפני שנתיים בדף "דברים שלא ידעתם" עם הכותרת "הסרטון שגרם לאנשים לאבד את ההכרה" ואלפי אנשים נפלו בזה. אתם בטח חושבים לעצמכם שבזכות כל ההטרלות האלו ריק אסטלי עכשיו עשיר, אבל האמת היא שבגלל שהוא לא כתב את השיר הוא הרוויח רק 12$ בלבד מכל התמלוגים. כך הוא טען לפחות בראיון שנתן לאחרונה. עם זאת, אולי תשמחו לשמוע שהוא זכה בתואר "אבירות" מאת המלכה אליזבת השניה. הנה וידאו

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים