menu icon newsbox tv
    מם: לאונרדו דיקפריו והזכייה באוסקר - ניוזבוקס
     

    מם: לאונרדו דיקפריו והזכייה באוסקר

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אנחנו רוצים לספר לכם סיפור על אדם שכל האינטרנט רצה שיזכה באוסקר, אבל זה פשוט לא קרה במשך זמן כה רב, עד אתמול בלילה. השחקן הוא לאונרדו דיקפריו. הקריירה של לאונרדו דיקפריו התחילה בשנת 1993 כשהוא עוד היה ילד ומאז הוא הפך לאחד השחקנים המצליחים ביותר בהוליווד, אבל עם זאת שהוא היה שחקן מעולה, עם קהל מסור וסרטים מצליחים הוא לא הצליח להגיע ליעד הנכסף – האוסקר.

    האמת היא, שאף אחד לא שם לב למצוקתו לזכות באוסקר, כי בדומה לו, גם שחקנים כמו ג'וני דפ, טום קרוז, בראד פיט וויל סמית' ועוד שלל שחקנים לא זכו באוסקר. (הנה הרשימה הקצרה שהכנו על השחקנים שלא זכו באוסקר) אבל בשנת 2011 אפשר לומר שהכל התעורר. בתאריך 21 בפברואר נכתב מאמר באתר ערוץ E שתהה על השאלה "האם האקדמיה שונאת את לאונרדו דיקפריו?" זמן קצר מאוחר יותר אתר Funny Or Die החליט להכין סרטון פרודיה שמראה כביכול את נסיונותיו של לאונרדו לזכות באוסקר.

    עם זאת, עדיין לא הרגשנו את המתח ולא הקדשנו לכך את המחשבה הרבה. הרי הרבה אנשים לא זוכים באוסקר. בינואר 2012 זה השתנה, סרטון קצרצר מגלובוס הזהב ובו מופיע לאונרדו דיקפריו עם מבט קצת עצוב גרם לכולם לחשוב שאולי הוא באמת מסכן, אולי באמת מגיע לו.

    לאט לאט האנשים באינטרנט הבינו שיש פה אדם שעובד קשה מאוד ולא זוכה לתגמול שאותו הוא מחפש. בשנת 2014 לאונרדו דיקפריו עבד קשה בכמה סרטים כדי שאולי אחד מהם יתן לו את הפרס הנכסף. באותה שנה הוא גם עבד בסרט "הזאב מוול סטריט" יחד עם השחקן מתיו מקונוהי שזכה באוסקר על סרט אחר – "מועדון הלקוחות של דאלאס" ואתר Buzzfeed החליט לתעד כמה תמונות של לאונרדו ברגע הזכייה של מקונוהי.

    גם פה היה עצב בעיניים, אבל באינטרנט דווקא החליטו להכין עשרות דברים מצחיקים מכל הסיפור ואנחנו נפרסם לכם פה רק מעט מהם.

    ואפילו תפסו טרמפ על הנפילה של ג'ניפר לורנס בשילוב עם מם אחר שנקרא "ילדת הבועות השמנמנה".

    בשנת 2016, לקראת ההכרזה על האוסקר צפו שוב הממים, וכמו תמיד האינטרנט מאוד סימפט את דיקפריו אבל מה לעשות שהכשלונות יותר מצחיקים? הנה כמה מהממים לקראת האוסקר.

    אבל באמת שיש יותר מדי, אז נמשיך הלאה, כי בסופו של דבר, הגיע הרגע, שנת 2016, ה-28 בפברואר בלילה, לאונרדו דיקפריו זכה באוסקר!

    הנה נאום הניצחון שלו

    והנה האנימציה שמסכמת הכל

    מצטערים שקיצרנו את כל התמונות והסרטונים המצחיקים שהכינו על זה, אבל אין לזה סוף. באמת.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים