menu icon newsbox tv
    מם: הפרצוף הלא מחמיא של ביונסה - ניוזבוקס
     

    מם: הפרצוף הלא מחמיא של ביונסה

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    כן, החלטנו להכין כתבה על הפרצוף הלא מחמיא של ביונסה, מה רע? האמת היא שלפרצוף הלא מחמיא הזה יש סיפור והוא הפך לויראלי בצורה מטורפת, כנראה בגלל ביונסה עצמה. במם הזה משתמשים בפרצוף הלא מחמיא של ביונסה להדבקה על תמונות אחרות שבהם הפרצוף מתאר בדיוק את מה שקורה בתמונה.

    unflattering-beyonce-428x317

    מקור המם

    ב-3 בפברואר 2013 התקיים הסופרבול שבו השתתפה ביונסה, ביום למחרת פרסם אתר Buzzfeed כתבה על רגעי השיא באירוע וכמה תמונות של ביונסה תפסו את העיניים של כולם. התמונות שתוזמנו לרגע הכי לא מחמיא של ביונסה מראות את ביונסה מכוערת בצורה יוצאת דופן ובאמת אנשי יחסי הציבור של ביונסה פנו לאתר בבקשה להסיר את התמונות הלא מחמיאות שהופיעו בכתבה. בתגובה לכך, אתר Buzzfeed החליט דווקא להתלהב מהרעיון והדגיש את התמונות בעוד שלל ממים ווראציות מצחיקות.

    057

    התפרצות המם

    הפניה הלא שגרתית להסרת התמונות גרמה לתמונה להפוך להרבה יותר ויראלית ומספר לא מבוטל של אתרים רציניים ולא רציניים החלו להשתמש בתמונה הלא מחמיאה שלה ועד היום תמונות שלה ממשיכות לצוץ ברשת בכל מיני מקומות.

    בתאריך ה-7 בפברואר אתר דדספין ערך תחרות פוטושופ כדי לתת לגולשים הזדמנות להדביק את התמונות של ביונסה על כל מיני מצבים מסוימים ולהכין מהם את המטעמים הכי טעימים וזה בהחלט עבד כי התמונות המצליחות ביותר בתחרות התפרסמו גם הן בשלל אתרים גדולים.

    כל הסיפור הזה מוכיח בסופו של דבר, שאי אפשר לה להסיר דברים מהאינטרנט, ואם עושים את זה בכוח, זה רק מפרסם את זה יותר. עם זאת, ביונסה יכולה להתעודד שאין דבר כזה פרסום שלילי, אלא רק פרסום של תמונות ממש ממש לא מחמיאות שכל העולם רואה כל יום.

    דוגמאות ראויות לציון

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים