menu icon newsbox tv
    מם: היונה הסגולה והמעצבנת מהפייסבוק - ניוזבוקס
     

    מם: היונה הסגולה והמעצבנת מהפייסבוק

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בימים האחרונים כל האינטרנט הוצף ביונה סגולה ומעצבנת שרוקדת על המסך. הרבה אנשים שואלים 'מה זה? מאיפה היא הגיעה?' אבל לא זוכים לתשובה. אנחנו פה כדי להסביר לכם בדיוק מאיפה היא באה והתשובה היא – תאילנד.

    מקור המם

    ליונה קוראים Trash Dove והיא נוצרה על ידי עובד בחברת Adobe עבור פייסבוק בתור סדרת סטיקרים לשימוש בצ'אט ובאתר פייסבוק. היא יצרה לאור לראשונה ב-31 בינואר 2017 ושמרה על פרופיל נמוך.

    התפשטות המם

    עם זאת, לאחר כמה ימים בתאריך ה-7 בפברואר התמונה הפכה לויראלית בתאילנד. חלק גדול מהויראליות של התמונה הוא בזכות סרטון בדף פייסבוק תאילנדי והסרטון זכה בתוך 5 ימים בודדים ל-3 מיליון צפיות (נכון לכתיבת שורות אלו, ב-15 בפברואר – 4.2 מיליון).

    היונה הפכה להיות פופולרית במדינה וכמה מאתרי חדשות תאילנדים השתמשו בה, אבל אז ב-11 בפברואר היונה חצתה את הגבול והגיעה לדפי פייסבוק בשפה האנגלית. משם זה היסטוריה, בתוך יום היונה הציפה את האינטרנט ועשרות אלפי גולשים החלו להשתמש בה למטרות ספאם בתגובות לפוסטים. חלק אף הגדילו ויצרו שימושים נוספים בתמונה הזאת ואם לומר את האמת, בתוך יומיים רוב הבדיחות על המם הפכו להיות יותר קיטורים על כך שהמם הפך לויראלי מאשר שימוש במם עצמו.

    דוגמאות בולטות

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים