menu icon newsbox tv
    מה אפל מתכננת לנו באירוע ה WWDC 2015 ביום שני? - ניוזבוקס
     

    מה אפל מתכננת לנו באירוע ה WWDC 2015 ביום שני?

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    כנס המפתחים העולמי (WWDC) הוא האירוע השנתי של חברת אפל. הכנס מאופיין בחידושים טכנולוגיים רבים, הכרזות רבות והרבה הפתעות נוספות  למשתתפים בו, ששילמו על כרטיס 1599$ (!!). הכנס יתקיים בתאריכים 8-12 ביוני במקום הקבוע שלו במוסקונס ווסט בסן פרנסיסקו. הכנס יתחיל במצגת, בשמיני ביוני, בו אפל תציג את ההכרזות הגדולות שלה אליהם מחכים אנשים רבים כל כך. ההכרזות המצופות בכנס:

    1. מוסיקה

    בעקבות רכישת חברת Beats על ידי אפל ושמועות נוספות, אפל צפויה להשיק שירות מוסיקה חדש כדוגמת Spotify בכנס זה. ככל הנראה השירות הולך להיות בעלות של 10$ לחודש ויציע מספר בלתי מוגבל של שירים, ובנוסף שירים אקסלוסיבים מפי זמרים כגון Drake ו- Pharrell.

    2. טלוויזיה

    ככל הנראה בכנס זה אפל הולכת להוציא את ה Apple TV החדש, עם פוקוס על גיימינג, שלט משופר ואיתו שליטה במחוות (כדומה לקונסולת WII) ופחות על תוכן.

    3. מערכות הפעלה

    ה WWDC הוא המקום בו אפל נתנה לעולם לראשונה טעימה על מה שמצפה מהעדכונים הבאים למערכות ההפעלה השונות שלה (IOS, OS X). הגרסאות החדשות של שתי המערכות אמורות להיות יותר שידרוג מאשר מהפכה, ויתמקדו בעיקר תיקוני באגים ושיפור יציבות המערכת.

    4. HOMEKIT

    homekit

    אפל ככל הנראה תשתף מידע נוסף על ה HomeKit, הפלטפורמה שלה לבית אוטומטי. הפלטפורמה הוצגה לראשונה ב WWDC 2014, והיא מאפשרת חיבור בין מכשירי אפל לבין מכשירים כדוגמת תרמוסטטים, מנעולים, מנורות ועוד.. בכנס אשר יתקיים ביום שני אפל צפויה להציג אפליקציה בשם ״בית״ אשר מרכזת את כל נושא חיבור המכשירים למכשירי אפל השונים.

    5. תראו בעצמכם

    אפל תזרים את הכנס בשמיני ביוני בשעה 8 בערב (שעון ישראל) באתר הבית שלה וב Apple TV – ובכל מקרה, הווידאו ייתנגן רק בדפדפן ספארי.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים