menu icon newsbox tv
    מדענים חקרו ויש תשובות: מה מושך נשים בגברים? - ניוזבוקס
     

    מדענים חקרו ויש תשובות: מה מושך נשים בגברים?

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    חלקכם הולכים להיות קצת מבואסים מהכתבה, כי אם חשבתם שאתם שמנמנים ונמוכים וזה פחות מושך נשים אז עכשיו אתם הולכים לראות עוד כמה דברים שאין בכם והייתם רוצים שיהיו. במהלך השנים עשו כמה מחקרים שבדקו מה מושך נשים בגברים והתוצאות אמנם היו די ברורות, רק שעכשיו יש לכם מחקר מדעי להסתמך עליו.

    דבר ראשון, שרירים. מחקר שנערך באוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס מצא שגברים שריריים זה משהו שמושך נשים בעיקר בגלל הסיבה שגבר שרירי עושה רושם של גבר בריא עם גנים טובים יותר וזה נותן את הרושם שגם הילדים יהיו בריאים עם גנים טובים.

    באוניברסיטת מקסיקו, נמצא משהו שדי מובן מאליו, נשים נמשכות לגברים בעלי פרצוף סימטרי בגלל שזה עושה רושם של בריאות ועוצמה ושל אנשים שמסתגלים לכל מצב. בנוסף, אותו מחקר מצא גם שלסת חזקה זה משהו מושך בעיני נשים וזה משקף על יותר טסטוסטרון.

    נוסיף גם שמחקר באוסטרליה מצא שגברים עם זיפים מושכים יותר בעיני נשים בגלל הסיבה שהם נראים יותר דומיננטים ויותר גבריים.

    בשנת 2010, נמצא שנשים נמשכות יותר לגברים שלובשים אדום וזה משהו שלא לקוח מהתקופה האחרונה אלא שאדום זה צבע שמושך אנשים החל מרומא העתיקה. אז תתעודדו, זה לפחות משהו שאתם יכולים לעשות.

    אוניברסיטת אברדין מצאה שגבר עם קול עבה הוא מושך יותר בעיני נשים מהסיבה שהוא זכיר יותר, אין פלא שכולנו זוכרים את הקול של רפי גינת, אבל האם הוא מושך יותר? לא מתפקידנו להחליט.

    ויש גם משהו שלא חשבנו שמשפיע על המשיכה והוא נמצא על ידי פסיכולוגים אבולוציוניים. המסגרת השחורה הקטנה מסביב לקשתית של העין מייצגת גבריות ויש לה חשיבות רבה יותר על ה"אפיל" של הגברים מאשר צבע העיניים.

    ובכן, יודעים מה? לי יש אחלה אופי, אז לכו לעזאזל.

    מדענים עאלק.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים