menu icon newsbox tv
    למה המשחק GTA חסר כל היגיון? - ניוזבוקס
     

    למה המשחק GTA חסר כל היגיון?

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    משחקי מחשב מלאים בדברים לא הגיוניים אבל אנחנו לא שמים לב לזה כי הם פשוט מהנים מדי. לאחר שכתבנו את הכתבה על הדברים הלא הגיוניים במשחק קאונטר סטרייק החלטנו לעבור למשחק פופולארי אחר – GTA. בסדרת המשחקים הזאת ההיגיון מגיע לשפל חדש. אז למה המשחק חסר היגיון?

    בגלל השוטרים

    על השוטרים יש לנו הרבה מה לכתוב. עם כל הכבוד לבינה המלאכותית שניתנה להם, זה תמיד ייראה מגוחך ואנחנו ניתן לכם כמה דוגמאות: את השוטרים לא מעניין אם יש לך משגר טילים על הכתף או שלל רובים מתקדמים אחרים, ברגע ששרטת להם את הרכב, הם פשוט ייפתחו עליכם באש. גם לא משנה אם דרסת 45 אזרחים וירית למוות ב-10 שוטרים, הם ירדפו אחריך עד שהם יתפסו אותך וילמדו אותך את הלקח שמגיע לך – קנס כספי. (אלא אם כן תצבע את הרכב שלך לצבע אחר, אז אתה חופשי ללכת).

    לא מספיק מוזר? אתה יכול לנסוע גם במהירות של 150 קמ"ש ברמזור אדום. השוטרים תמיד יעלימו עין. ועוד משהו טיפשי אחד מצד השוטרים: אתה יכול להסתובב עם טנק ברחבי העיר ולהשמיד כל מה שאתה רואה, אבל תמיד יהיה את השוטר הזה שירוץ אחריך ברגל וירה בך עם אקדח.

    בגלל האזרחים

    האזרחים במשחק לא פחות מוזרים מהשוטרים. זה מתחיל בכך שאתם יכולים לגנוב להם את הרכב והם לא יודיעו למשטרה על רכב גנוב. אם הם אמיצים, הם דווקא כן יתחילו לרוץ אחריך, אבל ברגע שיצאת משדה הראייה שלהם – אה, שטויות.

    בנוסף לזה, אתם יכולים להרוג 15 אנשים ברחוב ואז להגיע לדוכן, והמוכר שראה את כל הזוועות והרציחות יחייך אליכם וימכור לכם נקניקיה ולחמניה עם חיוך גדול על הפנים.

    בגלל הפיזיקה

    אתם מוזמנים לנסות את זה בעצמכם: סעו עם הרכב הכי קטנטן ברחבי העיר ותוכלו להרוס כל עמוד חשמל או רמזור שיקרה בדרכם. אבל לא משנה אם זה רכב קטנטן או טנק, תמיד יהיה את העץ הזה בגובה של 30 סנטימטר שהיוצרים של המשחק החליטו שהוא בלתי ניתן להריסה. בנוסף, אם תבעטו במכונית מספיק פעמים היא גם תעלה באש.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים