menu icon newsbox tv
    כפולים נגד המדרשה: מה שווה לראות? - ניוזבוקס
     

    כפולים נגד המדרשה: מה שווה לראות?

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בשבועות האחרונים החלו סדרות חדשות להופיע בלוח השידורים שלנו. מלבד הישרדות שעלתה ביום ראשון האחרון והפרק השני ישודר היום בערב, עלו גם הסדרות 'כפולים' ו-'המדרשה' בפרקי בכורה ראויים לכבוד.

    כפולים

    כפולים

    כפולים עלתה יומיים לפני המדרשה ופה כבר יותר קל להבין שמדובר בדרמת מתח. אין ספק שבקשת יודעים לקדם מכירות בעולם והסדרה כבר נמכרה ל-127 מדינות, אבל האם זה זה בצדק? בואו נראה.

    העלילה מתרכזת בחמישה אזרחים ישראלים שמואשמים באופן מפתיע במעורבות בפרשת חטיפה שמסעירה את העולם. רשתות התקשורת בעולם מכוונות את האצבע המאשימה כלפי המוסד הישראלי והחמישה הופכים למטרה למרות שאין להם מושג איך הם נכנסו למצב הזה, או שאולי יש להם (?)

    קאסט השחקנים של כפולים פחות מרשים משל המדרשה אבל לא ריק לגמרי, השחקנים הראשיים הם ישי גולן, מגי אזרזר, אנחל בונני, אניה בוקשטיין, מיקי לאון ואורנה סלינג'ר. למרות זאת, הסדרה זכתה לתשבוחות ביכולות המשחק המשכנעות מאוד שהוצגו בפרקים הראשונים והכיוון הוא מאוד טוב. בנוסף, גם הרעיון שבדומה לחטופים, כאילו נלקח ממהדורות החדשות הישראליות הוא דבר שמאוד קל להזדהות איתו. לא סתם הסדרה קיבלה רייטינג גבוה של 30%.

    כפולים לצפייה ישירה

    המדרשה

    המדרשה

    סדרת דרמה – אקשן ישראלית שעלתה לפני ימים בודדים ברשת והגיעה לרייטינג גבוה של 25% מתארת את הדרך שעוברים סוכני מוסד במהלך ההכשרה שלהם, מציגה את הצד האנושי של הסוכנים ואת הבעיות והלבטים שעוברים בחייהם. בין השחקנים המכובדים של הסדרה ניתן לראות את יהודה לוי, יהורם גאון, שי אביבי, אקי אבני, איתי טיראן, דן שפירא ועוד שחקנים רבים ומכובדים בנוף המצומצם של השחקנים הישראלים.

    למרות שמדובר על סדרה ישראליות, וידוע שאנחנו אוהבים לקטול ולצחוק על סדרות ישראליות, המדרשה עושה את הכל בצורה נהדרת שלא מביישת סדרה אמריקאית. רואים שהשוקעו בסדרה הזאת קצת יותר משאבים מאשר סדרות ישראליות קודמות, אבל עם זאת, לא ברור כל כך מה מטרת הסדרה. לא ברור אם מדובר בדרמה או אקשן ולעתים אפילו ניתן לחשוב שמדובר בקומדיה, אבל אין ספק שעל סמך הפרק הראשון, הסדרה הזאת תציג לנו כמה רגעים מעניינים, כיפים ומתוחכמים.

    המדרשה לצפייה ישירה

    סיכום

    אם ציפיתם לתשובה סופית של "צפו בזה" אז צפויה לכם אכזבה. בסופו של דבר, הכל בעיני המתבונן ויש אנשים שיעדיפו את זאת ויש את זאת, אבל אין ספק שמדובר בשתי סדרות טלוויזיה ישראליות חדשות שלוקחות את ההפקות הישראליות צעד אחד קדימה. אולי יום יבוא וכבר לא נתבייש בסדרות אקשן ישראליות.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים