menu icon newsbox tv
    כמה עולה ליצור פארק יורה אמיתי? - ניוזבוקס
     

    כמה עולה ליצור פארק יורה אמיתי?

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בסופ"ש האחרון יצא הסרט 'עולם היורה' לאקרנים והצליח לסחוף אחריו המונים רבים. שאלה שעלתה בראשם של מעריצים מושבעים של סדרת סרטי פארק היורה היא כמה עולה באמת פארק כזה?

    על מנת למצוא את המקום המתאים כדי לאכלס בו את הדינוזאורים המסוכנים הצטרך המיליארדר שהקים אותו ל2 איים טרופיים מבודדים שיתאימו לתנאים הנדרשים. המקומות  נקראו 'אתר 1' ו-'אתר 2' על פי הסרטים ונמצאו בשטחה של קוסטה ריקה. על פי אתרי הנדל"ן של קוסטרה ריקה האיים המדוברים מוערים בשווי של 10 מיליארד דולר.

    אנשי הצוות הרבים והמקצוענים דורשים גם הם שכר לא מועט וביניהם מדענים, שומרי בעלי חיים, עורכי דין, טכנאים ועוד… שאמורים להשתכר בשנה בסכום של כ-  7.9 מיליון דולר.

    תוסיפו לזה 8.5 מיליון דולר שנדרשו להקים צוות מחקר וליצור את הדינזאורים עצמם מדוגמיות דם שנתגלו בתוך היתושים העתיקים, וכמובן תוסיפו את החיפושים הכבירים אחר דוגמיות הדם ואת שאר העבודה הכרוכה בכך – סך הכל מדובר על 25,400,000 דולר.

    על מנת שהפארק יהיה פארק, לא צריך רק את הדברים שקשורים למדע וכח אדם אלא צריך גם את המבנים, הרכבים, הגדרות והמתקנים המיוחדים ולשם כך ערכו השוואה עם המתקנים היקרים ביותר בעולם שעוסקים בתחום דומה וגילו שאפשר לתמחר את פארק היורה ב- 1.5 מיליארד דולר.

    וכמובן, יש להחשיב הוצאות שוטפות שבמקום כזה עלולות להגיע למחירים עצומים. על פי הבדיקה של אותם מעריצים ביחס למקומות אחרים בעולם כמו דיסנילנד הגיעו למסקנה שכדי להחזיק את המקום במשך שנה נדרש סכום של 11,700,000,000 דולר וזה אפילו לא כולל את המאמץ בלהשאיר את הדינוזאורים בחיים עם אוכל, מים ודאגה לאורח חייהם שבבדיקות מול גני חיות ובראשם גן החיות בסאן דייגו – עוד 207,000,000 דולר.

    לאחר חישובים אלו וחישובים נוספים שנכללו בסרטון ניתן להגיע למסקנה שלהקים פארק כזה יעלה 23,432,400,000 דולר וזה רק להקמתו, מכיוון שיש להוציא כל שנה עוד 11,907,000,000 דולר לתחזוקה שוטפת.

    על מנת לקבל פרטים נוספים והסברים מפורטים ומובנים יותר – ניתן לצפות בסרטון שמסביר הכל.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים