menu icon newsbox tv
    יש תקציב: הסרטים היקרים ביותר אי פעם - ניוזבוקס
     

    יש תקציב: הסרטים היקרים ביותר אי פעם

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    השמועות ברחוב, וכשאני אומר רחוב אני מתכוון לאתרי גיקים באינטרנט, אומרת שהסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" הולך להיות הסרט היקר ביותר שאי פעם צולם עם תקציב של יותר מ-410 מיליון דולר. זה צריך להיות חתיכת סרט טוב בשביל להיות שווה את התקציב הזה, אז בואו נראה אילו מתחרים הוא עקף, או במילים אחרות, מה הם הסרטים עם התקציב הגבוה ביותר בכל הזמנים.

    ברשימה הזאת נתייחס לסרטים בהתאם לכמות הכסף שהושקעו בהם, מבלי להתייחס לאינפלציה, כך שסרטים כמו הסרט קליאופטרה שיצא בשנת 1963 שההשקעה בהם הייתה 44 מיליון דולר (שהם היו שווים הרבה יותר מ-44 מיליון דולר של היום), לא ייכנסו לרשימה. לכן נתייחס נטו למספרים הגבוהים של הסרטים ה'יחסית' חדשים. בנוסף, שלושת סרטי "ההוביט" צולמו בהפקה אחת מתמשכת ולכן התקציב הוא אחיד, תקציב של 623 מיליון דולר, שלושת הסרטים ביחד. לא רק זה, אלא שענייני תקציב לא תמיד קל לעקוב ולאמת, ולכן מקורות שונים מציגים נתונים שונים, החלטנו להתאפס על כמה מקורות ואספנו רשימה.

    ג'ון קרטר

    הסרט הזה נמצא במקום החמישי עם תקציב של כ-250 מיליון דולר (מוערך). לא ברור מה הטעות הקריטית ביותר שהם עשו ביצירת הסרט, אבל אין ספק שהוא לא היה שווה את המאמץ. הסרט הצליח בקושי רב לכסות את ההוצאות, ולא הרוויח מעבר לזה יותר מדי. האשמה העיקרית נופלת על שימוש באפקטים בשיטות יקרות כשיש חלופות אחרות וכמובן שבין השחקנים העיקריים לא היה כוכב אחד שיכל להחזיק את הסרט בכוחות עצמו.

    ספיידרמן 3

    מבין שלושת הסרטים של ספיידרמן שבהם כיכב טובי מגוויר, דווקא השלישי, בעל התקציב הגבוה ביותר מביניהם של כ-258 מיליון דולר, היה האכזבה הגדולה ביותר. מה שכן, למרות שהוא נכשל בביקורות, הוא הצליח להביא רווחים נכבדים שהגיעו קרוב ל-900 מיליון דולר בשנה שבה כלל הרווחים שהגיעו להוליווד היו יותר מ-4 מיליארד!

    פלונטר

    זה לא דבר מובן מאליו לראות שסרט בעל תקציב רב מספר סיפור מרגש של נסיכה. זה עוד יותר לא מובן מאליו כשהסרט הוא סרט אנימציה, שהוא סרט האנימציה היקר ביותר בהפרש גדול משאר סרטי האנימציה ועבדו עליו במשך 6 שנים! התקציב של הסרט היה באזור ה-270 מיליון דולר (לשם השוואה, צעצוע של סיפור 3 בקושי גירד את ה-200 מיליון).

    הארי פוטר והנסיך חצוי הדם

    בדומה לג'ון קרטר, גם לסרט השישי של הארי פוטר היה תקציב לא קטן של כ-250 מיליון דולר. בניגוד לג'ון קרטר, הסרט הצליח הצלחה מסחררת והניב רווחים עצומים של כמעט מיליארד דולר. מצד שני, זה הארי פוטר, שכבר הוכיח בסרטים הקודמים שהוא מכונת כסף משומנת היטב, אז זה לא הפתעה ענקית.

    אווטאר

    למען האמת, אנחנו לא יודעים מה להגיד לכם לגבי התקציב של הסרט הזה. אנחנו יודעים שלקח להכין את הסרט הזה כמה שנים טובות ואנחנו יודעים גם שהוא הסרט הריווחי ביותר שהוליווד נכון להיום. אבל לגבי התקציב שלו אנחנו לא יודעים הרבה כי מקורות שונים מציגים נתונים שונים לחלוטין, זה נע איפה שהוא בין 237 מיליון דולר ל-400 מיליון דולר, אנחנו הולכים יותר לכיוון של ה-237.

    הנוקמים: עידן אולטרון

    בדרך כלל הסרטים שבהם הכי משקיעים הם סרטי גיבורי על וסרטי אקשן ומדע בדיוני, ולכן לא מפתיע שבסרט הנוקמים, שיש בו לא מעט גיבורי על, לא מעט אקשן, והרבה הרבה מדע בדיוני השקיעו מלא. קרוב ל-280 מילון דולר.

    שודדי הקאריבים: סוף העולם

    עם תקציב של 300 מיליון דולר אפשר להכין אפילו 5 סרטים מרשימים מאוד, אבל בסרט השלישי של סדרת הסרטים של שודדי הקאריבים משנת 2007 השתמשו בהכל. גם הסרט שיצא בשנת 2011 השתמשו בתקציב דומה והוא לא איכזב באף אחת מהפעמים ובשניהם התקציב לא אכזב ונתן תמורה של 900 מיליון עד 1.1 מיליארד דולר לכל סרט. בכלל, גם שאר הסרטים היו הצלחה גדולה וצפוי לנו סרט נוסף בשנת 2017.

    סרטים נוספים שלא נכנסו לרשימה עם תקציבים שבין 220 ל-250 מיליון דולר:

    ההוביט: קרב חמשת הצבאות, עלייתו של האביר האפל, סיפורי נרניה: הנסיך כספיאן, הפרש הבודד, שודדי הקאריביים: תיבה של איש מת, סופרמן: איש הפלדה, ההוביט: מפלתו של סמאוג והנוקמים.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים