menu icon newsbox tv
    טעות ראשונה בעונה השישית של משחקי הכס? - ניוזבוקס
     

    טעות ראשונה בעונה השישית של משחקי הכס?

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    עברו 24 שעות ולכן נרשה לעצמנו לדבר על משחקי הכס מבלי לחשוש שניתן למישהו ספוילר. בכל אופן, מי שראה את הפרק האחרון, שהוא הפרק הראשון של משחקי הכס עונה 6, ראה את הסצנה שבה מליסנדרה מורידה את השרשרת שלה והופכת לזקנה. ובכן, אנחנו יודעים שמליסנדרה חיה לא מעט זמן, יותר מ-400 שנה לאחר שראינו שהיא מורידה את השרשרת והופכת לצעירה, אמנם הייתה הפתעה אבל לא הפתעה גמורה.

    melisandre-old

    אבל החלק היותר מעניין הוא שאם השרשרת נותנת לה את הכוחות להישאר צעירה, או יותר מזה, אז זה אומר שאם נסתכל בפרקים הקודמים מהעונות הקודמות אנחנו נהיה די מבולבלים, במיוחד בגלל סצנה אחת ספציפית.

    tumblr_n7101cQGJa1sqtgxvo1_1280

    בסצנת האמבטיה בהשתתפותה, היא ללא ספק לא עונדת את השרשרת, אז מה זה אומר? שזו טעות? או שאולי יש פה משהו שעדיין לא השכלנו להבין? החלטנו לשוטט באינטרנט ולא מצאנו יותר מדי הסברים, אבל אחד הגולשים ברדדיט העלה השערה נחמדה, על פיה מליסנדרה לא זקוקה לשרשרת על מנת להישאר במראה הצעיר שלה אלא היא רק צריכה להאמין באל האור ולאחר שהיא הבינה שחזיונה לא היה נכון האמון באל האור התערער ולכן צעירותה נלקחה ממנה כשהיא החליטה החלטה סופית להוריד את השרשרת. נשמע מעניין, אבל האם זה נכון? אולי נדע בשבוע הבא.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים