menu icon newsbox tv
    השמועות בהישרדות: בן יהב מופלה ורוסלנה וברגר זוכות ליחס מועדף - ניוזבוקס
     

    השמועות בהישרדות: בן יהב מופלה ורוסלנה וברגר זוכות ליחס מועדף

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    העונה הראשונה של הישרדות יצאה רק לפני שבוע בדיוק, אבל הספקנו לשמוע עליה הרבה לפני. אחד הדברים העיקריים שהודלפו עוד לפני התוכנית היא הדחתו של המתמודד 'בן יהב'. לא רצינו לכתוב כלום כדי לא לעשות ספוילרים, אבל הגיע הזמן להודות במה שקרה: בן יהב עשה בלאגן גדול הרבה לפני שהתוכנית שודרה.

    בן יהב

    למעשה, בן יהב נבט, בן ה-35 דורש פיצויים על סך של 3 מיליון שקלים מ"רשת" על עוגמת הנפש, ההתעללויות וההשפלות שהוא עבר לטענתו על ידי רשת. כבר בשידורו של הפרק הראשון היה ניתן לראות שבן יהב הוא סוג של "בדיחה" שבכל פעם שהוא מוצג שם זה בהקשרים שמציגים אותו באופן לא כל כך יפה, אבל הקונספירטורים בינינו יאשימו בזה את רשת שעשתה זאת בכוונה כדי להוריד מכבודו.

    באמצעות עורך דינו, טען בן יהב שבהפקה מיררו לו את החיים. לטענתו כלאו אותו בניגוד לרצונו בתוך אזור שגודלו 2-3 ולא ידעו אותו שאסור לו לצאת מהאזור הזה כשהוא עוד היה בארץ. גם הדרכון שלו נלקח ממנו ללא ידיעתו מראש וההתאכזרות כלפיו הקצינה והקצינה מיום ליום. אפילו כשהוא רצה לעשות את צרכיו לא הסכימו לו ולטענתו הוא עשה את צרכיו במכנסיים ובשל כך הוא הגיע למצב של תסמונת פוסט־טראומתית ונגרמו לו נזקים נפשיים קשים, המונעים ממנו לתפקד באופן נורמטיבי ביום יום.

    מי חסר בתמונה? בדיוק! בן יהב!

    בנוסף לזה, בן יהב גם טוען שההפקה עשתה הכל כדי שהמתמודדים המועדפים עליהם יתקדמו יותר במשחק כך שבמילים אחרות ההפקה הכתיבה אילו מתמודדים יגיעו לגמר.

    בן יהב לא ממציא

    אנחנו לא לוקחים צד בויכוח הזה בין בן יהב להפקה של רשת, אבל זה לא הפעם הראשונה שבה שמענו על דברים כאלו בתוכניות ריאלטי. בן יהב הביא גם טענות על יחס מועדף כלפי המתמודדת רוסלנה רודינה. רוסלנה הגיעה להשתתף בתוכנית כשהיא במשקל של 42 קילוגרם בלבד ולכן הייתה תחת מעקב רפואי. כשמצבה החל להדרדר מבחינת משקל היא קיבלה מההפקה אוכל כדי שתוכל לשמור על בריאות תקינה והאוכל הזה יכל להוות את ההבדל במשימות בעוד ששאר המתמודדים נאלצים לסבול תנאים קשים יותר. הטיעון הזה הוא לא טיעון של בן יהב עצמו אלא של מקורות נוספים ושל רוסלנה עצמה שדיברה על כך בראיון שנתנה.

    בנוסף לזה, דנה ברגר עלתה להפקה 300 אלף שקלים, באמת נראה לכם שבהפקה יוותרו עליה כל כך מהר כשהיא תודח ראשונה? על פי מקורות "יודעי דבר" קטע שהושמט מהעריכה הוא שפנו אל טיטי וביקשו ממנה ואף הפצירו בה להציל את דנה ברגר מהדחה.

    כמובן שאימות של הדברים האלו אין כי המתמודדים ואנשי ההפקה חתומים על הסכמי סודיות מפלצתיים. מילה אחת לא במקום ואותו אדם שפלט אותה עלול למצוא את עצמו בבעיות משפטיות רבות. כל מה שנותר לנו לעשות הוא ליהנות מהתוכנית כמו שהיא ולהתרפק על הקטע הבא שבו נראית מעיין פורטר אוכלת תפו'ציפס בהישרדות.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים