menu icon newsbox tv
    השיר "ברבי" הפך לשיר הישראלי הכי נצפה ביוטיוב - ניוזבוקס
     

    השיר "ברבי" הפך לשיר הישראלי הכי נצפה ביוטיוב

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    זה סוף סוף קרה! השיר "ברבי" שהיה אחד הלהיטים הגדולים של השנה, הצליח לעקוף את השיר "דרך השלום" של פאר טסי ברשימת הצפיות של יוטיוב מישראל  והביא לנו הוכחה חותכת לכך שהז'אנר המזרחי נדחק הצידה ופינה את הדרך לז'אנר החדש של "דור הסטטיק".

    השיר של פאר טסי יצא בסוף 2014 וכבש את תחנות הרדיו, את היוטיוב ואת הפייסבוק במשך השנה והחצי האחרונות, עוד לפני שבן אל תבורי וסטטיק הפציעו לאוויר, וזכה לצפיות רבות ביוטיוב. אך השיר "ברבי" שיצא כשנה אחריו, בנובמבר 2015, הצליח לעקוף אותו בפחות זמן. כרגע הוא עומד על 29.5 מיליון צפיות והוא בדרך להפוך להיות השיר הראשון שמגיע ל-30 מיליון.

    במקום השלישי נמצא "טרמינל 3" של דודו אהרון ואז במקום הרביעי נמצאים שוב בן אל וסטטיק תבורי עם השיר "כביש החוף" שהפך גם הוא לאחד הלהיטים הגדולים.

    באופן כללי, הצמד בן אל תבורי וסטטיק הצליחו להפוך לצמד המפתיע ביותר בתקופה האחרונה והם הצליחו להביא לקדמת הבמה ז'אנר שלם שאליו מתחברים בעיקר צעירים אך לא רק. שירים בקצב של חו"ל וניחוח של נעורים כנראה משכו היטב קהל גדול של מאזינים בקהל הישראלי.

    האמת? השניים עשו את הבלתי יאומן. בן אל תבורי שתמיד היה "הבן של" ואפילו ניסה את מזלו בתכנית כוכב נולד אבל לא עבר את האודישנים בעוד שאחיו דניאל כן עבר, לא הצליח למנף את הקריירה שלו בתור זמר, אך עם זאת עדיין נשאר בתעשייה בתכנית משפחתית בערוץ 24 ובכל מיני ביקורים ואירוחים קטנים בתקשורת. סטטיק (לירז רוסו), אלמוני עד הפריצה הגדולה, היה בסך הכל ראפר חובב בלי יותר מדי היסטוריה, אך המוסיקאי רון נשר שידך בין השניים ויצר מפלצת מוסיקלית שהפכה אותם לדבר החם ביותר במוסיקה הישראלית.

    נכון לעכשיו ההצלחה שלהם נמצאת בשיאה, הם מצליחים בכל תחום אפשרי, בין בהופעות, בין בסרטוני יוטיוב ובין בהשמעות ברדיו. אבל האם זה יישאר ככה לעוד הרבה זמן? אנחנו עוד נמשיך לעקוב ונראה…

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים