menu icon newsbox tv
    הסיפורים מאחורי המפות במשחקי Counter Strike - ניוזבוקס
     

    הסיפורים מאחורי המפות במשחקי Counter Strike

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    חובבי קאונטר סטרייק אהבו את הכתבות הקודמות שלנו על המשחק וגם את הכתבה על הדברים שלא ידעתם על המשחק Half Life ולכן החלטנו להקדיש כתבה נוספת שתדבר על המפות במשחקי Counter Strike לדורותיהם.

    De_Dust2

    אם אתם יודעים או לא, כמעט כל המפות במשחק מבוססות על מקומות אמיתיים או על תרחישים אמיתיים. למשל, המפה הפופולרית ביותר, De_Dust2 והמפה De_Dust, לפחות בגרסא האחרונה של המשחק, מבוססות על הקונפליקט בין ישראל (צה"ל) לטרוריסטים במזרח התיכון. במהלך השנים המפה עברה גלגולים החל ממפה שמלאה באבק וחול (על כך שמה Dust) ועד למפה קצת יותר מתאימה ללוחמה בשטח בנוי כמו שצה"ל רגיל אילו. במשחק האחרון CS:GO אפילו הגדילו לעשות והתאימו את המדים של ה-CT למדי צה"ל בתוספת של משפטים בעברית כמו "אחריי!" ו-"סחטיין עליך!".

    עם זאת, המפה De_Dust2 היא לא מפה אמיתית, אבל מעריצים של המשחק שתמיד חלמו לשחק בה, בנו לעצמם את ה'מפה'. על פי מקורות שונים זה נמצא בסין או ברוסיה ולכן אי אפשר לדעת בודאות. אבל אפשר להתרשם מהתמונות.

    De_Cache

    אז כמו שכבר הבנתם, לא חובה שהמקומות יהיו אמיתיים אלא מספיק שהתרחישים עצמם לקוחים מהמציאות. קחו לדוגמא את המפה De_Cache. על פי התיאור של המפה שנכתב על ידי היוצרים שלה, הטרוריסטים רוצים להשמיד נשק סודי שמוטמן באזור (על כך שמו Cache – מוטמן \ מוחבא \ מוסלק). האזור המדובר הוא לטענתם – צ'רנוביל שבאוקראינה. ואכן, לא התאמצנו כל כך למצוא הקשרים, ומלבד סמל הקומוניזם הענקי שנמצא על גג ההאנגר המרכזי, ומספר מקומות בהם כתוב "ЧАЕС" (ראשי התיבות של "תחנת הכוח הגרעינית צ'רנוביל" ברוסית) מצאנו מכנה משותף. בצד של הטרוריסטים במפה, אם תסתכלו לאופק, תוכלו לראות את תחנת הכח של צ'רנוביל. צירפנו תמונות להמחשה.

    הנה תמונה מתוך המפה במשחק.

    והנה תמונה של תחנת הכח צ'רנוביל

    De_Inferno

    גם למפה הזאת יש לא מעט הקשרים למקומות אמיתיים. למרות שהיא עברה שינויים רבים במהלך הגרסאות השונות של המשחק, המקומות העיקריים נותרו. המקום המפורסם ביותר במשחק שגם קיים במציאות הוא האזור בו הטרוריסטים מתחילים את הסיבוב. המקום שנקרא סן חואן קפיסטראנו שבקליפורניה נראה זהה לחלוטין למקום הזה כפי שאתם יכולים לראות בתמונות למטה. בנוסף, אם מעניין אתכם לדעת, השיר שמושמע באזור הטרוריסטים לא קשור כל כך למיקום עצמו, והוא שייך לאומן סאביקאס. אתם יכולים להאזין לשיר בקישור הזה.

    הנה התמונות של סן חואן קפיסטראנו להשוואה (לחצו להגדלה)

    וזה האזור בו מתחילים ה-CT בתחילת כל סיבוב

    ועוד מקומות שראויים לציון, בתמונות

    אחד הקרונות במפה De_Train

    המפה De_Castle מבוססת על טירה אמיתית גם כן, הנה תמונה מהמשחק

    וזו התמונה של הטירה

    זו תמונה מהמפה De_Italy

    וזה מקום האמיתי שעליו היא מבוססת

    אם יש לכם רעיונות לכתבות אתם מוזמנים לשלוח לנו בתגובות פה או בפייסבוק.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים